En yleensä anna palautetta mistään, mutta nyt on oikea aika avautua.
Olen ollut nyt viikon Saariselällä ja kaikki on oikeastaan mennyt päin persettä. Joka kerta kun olemme menneet rinteeseen, ensimmäiseen pariin tuntiin ei näe laskea juuri ollenkaan ( johtuu kaamoksesta, mille ei tietenkään mahda mitään ),
mutta juuri kun valot lyödään päälle rinteeseen ja siellä voisi alkaa jopa näkemäänkin jotain niin joka helvetin rinne lyödäänkin kiinni paria tuntia aikaisemmin, kuin mitä on luvattu hissilippuja ostaessamme. Huonoimpana päivänä kerkesimme laskea vain kerran hyvällä näkyvyydellä valojen ollessa päällä.
Toiseksi rinteet ja nousuladut ovat olleet kokoajan todella huonossa kunnossa hissipoikien vetäessä elbaa kopeissaan. Lisäksi hiihdonopettajat valittavat "liian lujasta" laskemisesta, kun mäessä oli jotain ulkomaalaisia (eikö me makseta ihan sama hinta lipuista ja siten olla oikeutettuja laskemaan kaikissa rinteissä?)
Olen nyt lautaillut streetillä viikon verran ja tänään ensimmäistä kertaa hyppyrit olivat jopa kunnostetut. Kysyessämme hissipojilta aukioloaikojen syytä on yleensä vain "emmää tiä, oon vaan töissä täällä".
Syy että wineen tästä juuri täällä on se että en löytänyt Saariselän nettisivuilta minkäänlaista palauteboksia, jonne olisin voinut tästä avautua.
Kirjoitin tämän tänne nyt siksi, että jos joku täällä joskus harkitsee laskettelumatkaa Saariselälle, niin kannattaa harkita kahdesti tänne tulemista.
Ikävä winetä näin jouluaattona, mutta tänään paloi pinna lopullisesti. :wall:
Muka lapin legenda, ja vitut...