Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Memento sanoi:
Ilmeisestikin tavaraa tuli pöksyyn hieman kiinteämmässä muodossakin, sillä haju oli sanoinkuvaamattoman paha ja voimakas!

Päivän kevennykseksi tän päivän Hesarista:

1101978047898.gif

jarhu sanoi:
Ei kannata välttämättä ruveta tekemään mitään. Asiat menevät lähes aina pahempaan suuntaan. Itsellä on tämä joku pakkomielle ottaa pulttia jos tutuille ruvetaan rähjäämään, ja viimeksi kun tuttuani huoriteltiin ja minä asiasta melkein asiallisesti huomautin niin sivullinen sai kengästä päähän. Siis minä tuittuilin, ihmeellinen tämä maailma.
Eli jos joku muu on syyttömänä vaikka jossain uhkaavassa tilanteessa niin sinä näet paremmaksi olla tekemättä yhtään mitään koska sinulla tapana menettää kontrolli täysin ja tunnet olevasi vaaraksi muille tilanteessa jossa sinun tulisi kenties auttaa autettavaa? :jahas:
Kaiken näkösiä syitä sitä on ollut mutta tää on ihan "ainutlaatuinen".

Ankka sanoi:
W000t?! Kummassa ykkösessä vai kakkosessa? Mulla kun on molemmat alkuperäisenä ja tota jippoo mä en oo tienny. Vai vaatiiko se sen plasmapakin ykköseen? Valopistooli rokkaa ykkösessä :hyper: :rock: (jätkä juoksee jonku aikaa soihtuna ja huutaa: "AAAH! it burns! it burns!")

Ai saatana, sori, tarkoitin Postal2-peliä. siinä voi muistaakseni sytyttää bensalla ja tikuilla ihmiset tuleen ja kusta sitten sammuksiin. Tervettä meininkiä nuorille aikuisille :)

Memento, ihan kippee juttu. Pyöritkö ite maissa kun näit tuon? :lol2:

Memento sanoi:
..paikalle osui ukomaalaissyntyinen n. 30 v mies..

..Ilmeisestikin tavaraa tuli pöksyyn hieman kiinteämmässä muodossakin, sillä haju oli sanoinkuvaamattoman paha ja voimakas!

Varmaan oli toinen niistä bulevardin kebeb-paikan pitäjistä. Lähti vaan kiireesti leikkaamaan lihaa leivälle :D

Tänään tarjosi salikomediaa stallareiden isän näköinen noin 40-50 vuotias mies joka oli äitinsä kans salilla (70-? vuotias) ja oli sillä asenteella liikkeellä että hän on käyny täällä ennenkin (jonka huomasi varsinkin ojentapunnerruksesta taljassa joka muistutti perinteisen hiihtotyyliä) ja tietää kyllä miten laitteissa ollaan. Pitempään sitä syrjäsilmällä seurattua oli pakko jo haukkumisen uhallakin puuttua siihen kun meinas mummon laittaa selänojennuspenkkiin väärinpäin jotain aivan outoa tekemään ja siinä olis voinu jo huonostikin käydä.

rahkanaama sanoi:
Memento, ihan kippee juttu. Pyöritkö ite maissa kun näit tuon? :lol2:

Arvaa vaan oliko tuon jälkeen helppoa mennä ostamaan Puuha Pete leluja kummipojalle? Varmaan jengi ihmetteli kun meinasin repeillä ilman sen näkyvämpää syytä :D

Eniten tällä hetkellä vituttaa joulu ja siihen liittyvä pakonomainen syöminen sekä kaupoissa ravaavat ihmiset. Kyllä vituttaa vetää jotain bodysafkojakin täällä porukoiden luona kun toiset vetää vieressä torttua, karkkeja, pipareita yms :nolo:

Rock^ sanoi:
Kyllä vituttaa vetää jotain bodysafkojakin täällä porukoiden luona kun toiset vetää vieressä torttua, karkkeja, pipareita yms :nolo:

Kannattaiskohan vähän höllätä narua? Kerran vuodessa ei voi syödä ihan mitä lystää? Terve ja moro...

Rock^ sanoi:
Kyllä vituttaa vetää jotain bodysafkojakin täällä porukoiden luona kun toiset vetää vieressä torttua, karkkeja, pipareita yms :nolo:

No voi jösses... Tuskin parin päivän herkuttelu sun elämää raiteiltaan suistaa, kunnolla vaan jouluherkkuja napaan ja nautit joulusta...

Joulubulkki, joulubulkki... :joulu3:

Rock^ sanoi:

Ite ainakin vedän perus joulu safkaa napaan kunnolla. karkkia ja kakkuja en aio paljoa kiskoa!

Nicho sanoi:
39 kuumetta ja joulun vietto yksin...............VITTU
toi voisi jo vituttaa itse kutakin..voimia :kippis1: itseäni vituttaa lähinnä koko kulunut vuosi.haluaisin rehellisesti paukuttaa vuoden 2004 suoraan roskakoriin ja unohtaa koko paskan..onneksi vedetään viimeisiä viikkoja.ainut valopilkku kuluneessa vuodessa oli että aloin todenteolla punttailemaan ja löysin pakkiksen :rock: !Kaikki paremmat uuden vuoden toivotukset tulevat todella tarpeeseen...josta tulikin mieleen..HYVÄÄ JOULUA JA SELVÄÄ/ONNELLISTA/PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE PAKKISLAISILLE! :haart:

Olin menossa tänään kauppaan, kun huomasin, että pyörä oli varastettu pyöräkellarista. Vituttaa aivan helvetisti, varsinkin kun siihen oli juuri pari päivää sitten vaihdettu takarenkaaseen uusi sisäkumi. Ihmettelen, että miksi piti ottaa mun vanha tunturi josta oli vielä vaihteet revitty irti, eikä viereistä uudempaa vaihdepyörää. SAATANA! :curs: :wall:

Hape sanoi:
toi voisi jo vituttaa itse kutakin..voimia :kippis1: itseäni vituttaa lähinnä koko kulunut vuosi.haluaisin rehellisesti paukuttaa vuoden 2004 suoraan roskakoriin ja unohtaa koko paskan..onneksi vedetään viimeisiä viikkoja.ainut valopilkku kuluneessa vuodessa oli että aloin todenteolla punttailemaan ja löysin pakkiksen :rock: !Kaikki paremmat uuden vuoden toivotukset tulevat todella tarpeeseen...josta tulikin mieleen..HYVÄÄ JOULUA JA SELVÄÄ/ONNELLISTA/PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE PAKKISLAISILLE! :haart:

Sama täällä,kaatikselle koko v.2004 joutaa!!! Toivottavasti osais vuoden alussa v.2005 aloittaa erimielellä ja unohtaa kaikki paskamaiset jutut!!

Back
Ylös Bottom