Memento sanoi:Ilmeisestikin tavaraa tuli pöksyyn hieman kiinteämmässä muodossakin, sillä haju oli sanoinkuvaamattoman paha ja voimakas!
Päivän kevennykseksi tän päivän Hesarista:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Memento sanoi:Ilmeisestikin tavaraa tuli pöksyyn hieman kiinteämmässä muodossakin, sillä haju oli sanoinkuvaamattoman paha ja voimakas!
Eli jos joku muu on syyttömänä vaikka jossain uhkaavassa tilanteessa niin sinä näet paremmaksi olla tekemättä yhtään mitään koska sinulla tapana menettää kontrolli täysin ja tunnet olevasi vaaraksi muille tilanteessa jossa sinun tulisi kenties auttaa autettavaa? :jahas:jarhu sanoi:Ei kannata välttämättä ruveta tekemään mitään. Asiat menevät lähes aina pahempaan suuntaan. Itsellä on tämä joku pakkomielle ottaa pulttia jos tutuille ruvetaan rähjäämään, ja viimeksi kun tuttuani huoriteltiin ja minä asiasta melkein asiallisesti huomautin niin sivullinen sai kengästä päähän. Siis minä tuittuilin, ihmeellinen tämä maailma.
Ankka sanoi:W000t?! Kummassa ykkösessä vai kakkosessa? Mulla kun on molemmat alkuperäisenä ja tota jippoo mä en oo tienny. Vai vaatiiko se sen plasmapakin ykköseen? Valopistooli rokkaa ykkösessä![]()
(jätkä juoksee jonku aikaa soihtuna ja huutaa: "AAAH! it burns! it burns!")

Memento sanoi:..paikalle osui ukomaalaissyntyinen n. 30 v mies..
..Ilmeisestikin tavaraa tuli pöksyyn hieman kiinteämmässä muodossakin, sillä haju oli sanoinkuvaamattoman paha ja voimakas!
rahkanaama sanoi:Memento, ihan kippee juttu. Pyöritkö ite maissa kun näit tuon? :lol2:
Rock^ sanoi:Kyllä vituttaa vetää jotain bodysafkojakin täällä porukoiden luona kun toiset vetää vieressä torttua, karkkeja, pipareita yms![]()
Rock^ sanoi:Kyllä vituttaa vetää jotain bodysafkojakin täällä porukoiden luona kun toiset vetää vieressä torttua, karkkeja, pipareita yms![]()
HCG-1 sanoi:Kannattaiskohan vähän höllätä narua? Kerran vuodessa ei voi syödä ihan mitä lystää? Terve ja moro...
toi voisi jo vituttaa itse kutakin..voimia :kippis1: itseäni vituttaa lähinnä koko kulunut vuosi.haluaisin rehellisesti paukuttaa vuoden 2004 suoraan roskakoriin ja unohtaa koko paskan..onneksi vedetään viimeisiä viikkoja.ainut valopilkku kuluneessa vuodessa oli että aloin todenteolla punttailemaan ja löysin pakkiksenNicho sanoi:39 kuumetta ja joulun vietto yksin...............VITTU
!Kaikki paremmat uuden vuoden toivotukset tulevat todella tarpeeseen...josta tulikin mieleen..HYVÄÄ JOULUA JA SELVÄÄ/ONNELLISTA/PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE PAKKISLAISILLE! :haart:Rock^ sanoi:Miinuskalorijakso meneillään.
Hape sanoi:toi voisi jo vituttaa itse kutakin..voimia :kippis1: itseäni vituttaa lähinnä koko kulunut vuosi.haluaisin rehellisesti paukuttaa vuoden 2004 suoraan roskakoriin ja unohtaa koko paskan..onneksi vedetään viimeisiä viikkoja.ainut valopilkku kuluneessa vuodessa oli että aloin todenteolla punttailemaan ja löysin pakkiksen!Kaikki paremmat uuden vuoden toivotukset tulevat todella tarpeeseen...josta tulikin mieleen..HYVÄÄ JOULUA JA SELVÄÄ/ONNELLISTA/PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE PAKKISLAISILLE! :haart: