Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hmm komediaa alâ Kiuru.

Olin sitten tuossa pari viikkoa sitten kokeilemassa omaa maastaveto enkkaa pitkästä aikaa kun alaselkäkin oli saatu kuntoon.
Noh siinä oli sitten 200kg nosto menossa ja hirveät psyykkaukset ensin ja kiroamiset ja keskittymiset.

Noh itse nosto lähti MELKEIN kuin tykinsuusta ja se 200kg olis tullu kyllä helposti, mutta noston puolivälissä jostain kuului kaamea "NAPS" ja joku karjaisi vierestä "sun selkäs meni" tyttömäisellä äänellä. Repesin totaalisesti nauramaan ja ihmettelemään mistä tuo ääni tuli.
No vyöhän se oli napsahtanu poikki siitä soljen kohdalta, ja sattui olemaan ainoa mulla sopiva vyö siellä salilla :rolleyes: noh ei se mitään tuli se 200kg sitten pari minuuttia myöhemmin ylös, mutta tuskaisesti.

Manala sanoi:
Noh itse nosto lähti MELKEIN kuin tykinsuusta ja se 200kg olis tullu kyllä helposti, mutta noston puolivälissä jostain kuului kaamea "NAPS" ja joku karjaisi vierestä "sun selkäs meni" tyttömäisellä äänellä. Repesin totaalisesti nauramaan ja ihmettelemään mistä tuo ääni tuli.
Eikö käynnyt mielessä että jospa selkä olisi napsahtanut? Tarkoitan että psyykatessa kipu ei usein tunnu, ääni vain kuuluu. Eipä paljon naurattaisi sen jälkeen...

Eilen oli salilla melkoista komediaa erään noin 50-55 -vuotiaan miehen toimesta. Siis paljonhan sitä näkee epäpuhtaita suorituksia, mutta nyt tuli kyllä ennätyksen tuollakin saralla. En oikein kehdannut mennä kaveria neuvomaan, kun ei sitä tiedä miten ihmiset sen ottavat, sitä paitsi mitään loukkaantumisvaaraa en suorituksissa nähnyt. Ja toisaalta, eihän omasta harjoittelusta tulisi mitään, jos koko ajan neuvoisi muita harjoittelijoita. Tässä pari esimerkkiä kyseisen henkilön liikkeistä:

- Hauiskääntö käsipainoilla vuorotahtiin: Liike alkaa käytännössä siitä mihin normaaliharjoittelijoilla loppuu, eli kädet vaakatasosta vielä 45 astetta ylöspäin, siitä sitten sellaista 20 sentin liikettä kohti rintaa. Kätevää, tässä tehokkaassa liikkeessä on se, että koska vastusta ei juuri käsipainolla (tai tangolla) tehtynä ole, voi täten käyttää haluamansa kokoisia painoja. Kaikenlainen heiluminen suorituksen aikana suotavaa. (Tuli melkein mieleen ne 80-luvun julisteet, jossa Kike Elomaa -tyyppiset naiset tekevät tuplahauisposeerausta muistuttavaa "liikettä" kahden kilon kromatuilla tai hiekkatäytteisillä käsipainoilla.)

- Maastavetojalkakyykkykulmasoutu: En oikein tiedä miksi tätä liikettä kutsuisi, aika vaikeaa sitä on kuvaillakaan, mutta yritetään. Kuvittele maastavedon loppuasento, mutta jalat ovat lievästi koukussa, samalla kun oikaiset jalkasi, nykäiset tankoa vauhdikkaasti, navan korkeudelle. Ja sitten takaisin suurinpiirtein samanlaiseen alkuasentoon kun ennen toistoa ja uusi toisto. Selkä tulee tässä liikkeessä pitää koko ajan lähes pystysuorassa, mutta kaikenlainen liikkeen aikainen heijaaminen on sallittua ja suositeltavaa! Muista, että tätä liikettä suorittaessa toinen jalkaterä osoittaa katselusuuntaan ja toinen voi osoittaa esimerkiksi sivulle tai jonnekin muualle... (toim.huom. hieman kuvattua suoritusta aiemmin joku yleisurheilija teki lämmittelynä suorinjaloin maastavetoa, ja alavaiheessa suoritti aina yhden kulmasoudun. Eli ts. kulmasoutu, suorinjaloin maastaveto, kulmasoutu jne. Taisi kyseinen suoritus toimia alullepanevana voimana tuossa kuvatussa suorituksessa. Kuvatussa liikkeessä saadaan vaan yhdistettyä liikkeet yhdeksi liikkeeksi:))

Eivät nämä selostettuna niin hauskoilta kuulosta, mutta nähtynä olivat mielenkiintoisena. Ja haluan vielä korostaa, että minulla ei ole todellakaan tapana naureskella aloittelijoille, siitä ei ole kyse.

Täytyy tässä nyt sitten varmaan kantaa omat korteni kekoon. Eli vielä tossa puolisen vuotta sitten salillani kävi kaksi sellaista noin. 17-19-vuotiasta nuorta miestä. Olivat selvästikkin vasta aivan hiljattain aloittaneet treenaamisen, mutta olivat sitäkin aktiivisempia. Salilla ne viettivät aikaa reilusti yli pari tuntia kerralla (ehkä enemmänkin, mutta en jäänyt sen tarkemmin koskaan seuraamaan). Joka tapauksessa monia hauskoja hetkiä tarjosiva salilla nämä kaverit. Heti ensimmäisinä päivinä näin kun toinen kavereista rupesi tekemään pystypunnerrusta smithissä. Asettaa painot, yrittää nostaa, ei liikahdustakaan. Laskee painoa, yrittää nostaa, ei edelleenkään saa painoa senttiäkään ylös. Laskee toisen kerran painoa ja yrittää nostaa.. Vieläkään eivät painot liiku, ja kaveri päätti vaihtaa laitetta (Olihan sitä jo olkapäät varmasti kovassa pumpissa.) :rolleyes: Toinen kavereista taas teki hienon suorituksen penkissä. Laittoi turvaraudat sellaiselle korkeudelle että tanko ottaa niihin kiinni n. 1cm ennen rintaa. Muuten ihan hyvä idea, mutta unohti asettaa turvaraudat oikealle kohdalle ja ykkösiä kokeillessa tuli sitten se 70kg rymisemällä rintakehään, ja kaveri ryntää apuun toiselta puolen salia. :D Samainen kaveri teki vaikutuksen myös treenin jälkeen pukkarissa, kun vetäisi protskujauhopurkin laukusta esiin, ja koussikoi 3 ruokalusikallista raakana suuhun. Sitkeästi väänteli jauhoja suussa, ja sai kuin saikin lopulta jauhot nieltyä. :lol2:

Tampio sanoi:
Mulla on huomenna (peräsuolen) tähystys, niin täytyy olla syömättä. Koko päivän kitannut vaan mehua lärviin. On vähän :urjo: olo...

Hmm, ei näköjään oikein aivot pelitä. Tarkoitin siis (paksusuolen) tähystystä..

Piti alottaa todempi treenaus mut aamul heräsin niskat a-i-v-a-n jumissa. ja eile menin autol kauppaan ja ajatuksissani kävelin kotiin. piti sit kävellä hakeen se takas :curs:

Kerrankin kun tapaa fiksun, mukavan ja hyvännäköisen naisen joka ei ihan suoralta kädeltä tyrmää jatkomahdollisuuksia niin tyttöpä tietysti lähtee matkoille ja tulee takaisin vasta ensi vuoden puolella :wall:

RoMuLuu sanoi:
Samainen kaveri teki vaikutuksen myös treenin jälkeen pukkarissa, kun vetäisi protskujauhopurkin laukusta esiin, ja koussikoi 3 ruokalusikallista raakana suuhun. Sitkeästi väänteli jauhoja suussa, ja sai kuin saikin lopulta jauhot nieltyä.

Tämä oli kyllä jo kaikista paras :D :lol2:. Tietysti mitenkään dissaamatta, saahan ne proteiinit tollakin tyylillä :D. Jokainen tyylillään :D.

RoMuLuu sanoi:
Samainen kaveri teki vaikutuksen myös treenin jälkeen pukkarissa, kun vetäisi protskujauhopurkin laukusta esiin, ja koussikoi 3 ruokalusikallista raakana suuhun. Sitkeästi väänteli jauhoja suussa, ja sai kuin saikin lopulta jauhot nieltyä. :lol2:

En usko. :jahas:

Äijä sanoi:
Olisipa hauskaa kuulla millä perusteella Tero-nimiselle kaverille annetaan lempinimeksi Ana?

Mutta joka tapauksessa tämä teidän "Tero" on kyllä korkeintaan halpa kopio alkuperäisestä Halli-Anasta, joka vaikuttaa Jyväskylässä, on oikeastikin nimeltään Antti, eikä todellakaan nostaisi 140kg penkistä pompulla tai ilman vaikka itse lehmipoikain kuningas auttaisi maastavetämällä tankoa. Myöskään kukaan muu ei penkkaa 140kg tai edes 40kg tai tee oikeastaan mitään muutakaan alkuperäisen Halli-Anan heilahtaessa paikalle tekemään lipuntarkastusta. Mutta se onkin jo toinen tarina se.

Voi voi tuota meidän Anaa, se on kyllä kunnon äijä. Monnarin testosteroni-ihme. Tänään kyllä luulin, että joltain viel lähtee henki kun Ana tuli salin puolelle ja rupes huutelemaan tytöille "Nyt on valmentaja tosi vihainen, ei saa huudella mulle", tämän jälkeen tyyppi potkaisi jotain tyttöä, joka oli venyttelemässä.
Kyseessä on siis legendaarinen Halli-Ana, joka on ilmeisesti henkisesti jälkeenjäänyt ja hengaa joka päivä Hippoksella ja puhelee kovasti itekseen ja muille ihmisille. Huudelkoon siellä käytävillä mutta sais pysyä poissa salilta, ettei käy vielä jollekin huonosti kun Analla on huono päivä.

Typpi sanoi:
En usko. :jahas:
Kyllä, Tapiolassa, Tuulimäen väestönsuojassa tapahtui. Nyt tarvittaisiin vissiin tälläkin palstalla kirjoitteleva treenikaverini jah-5 todistamaan. Mutta mulle on ihan sama uskotko, mä saan vieläkin tapahtuneesta kunnon naurut.

Omalla salillani käy joku daami, jota epäilen malliksi. Pitkä ja laiha ja roikkupyllyinen, ja pitää aina ohutolkaimista lyhyttä toppia ja push up-liivejä salilla. Minkä lisäksi sillä mitä ilmeisimmin on silikonit. (herää tietysti kysymys, miksi katselen muita naisia näin tarkkaan salilla, mutta pistin joskus sen naisen merkille kun se on niin kamalan laiha, ja sitten tässä päivänä muutamana havainnon treeniä.)

Erityisen antoisalta näytti jalkaprässi 20 kg painoilla: Daami antoi kelkan laskea niin alas, että polvet iski rintoihin, mikä vaikutti huomattavan tuskalliselta(ilmeisesti silikonit tosiaan aiheuttaa tunnottomuutta). Ja alaselkähän tuossa väkisinkin pyöristyy, onneksi tyttö teki noin pienillä painoilla.

Tämä nyt sinänsä ei ole komediaa, mutta tuo näytti niin kauhealta, että oli pakko avautua.

Tämä threadi alkaa olla jo monelle ahdistava.

Itse olen nyt pari kertaa Mayorssilla kuullut itselle tuntemattomilta treenareilta seuraavaa: "Mites mä teen tän liikkeen, ettei huomenna löydä itseään Pakkiksen Sali komediaa? -threadista?"

Ja mulla ei todellakaan ole ollut päällä mitään Pakkisvaatetusta, josta voisi edes arvailla, että tunnen tämän Forumin. :D

De facto; älä tymäile salilla, tai joudut tähän threadiin!

Mikään ei onnistu.

En saanut työpaikkaa. En varmaan tule koskaan saamaan.

En saanut stipendiä gradun tekemistä varten. Eli gradun aihe on paska ja minä olen tyhmä.

Opintolainaa pitää alkaa maksaa NYT takaisin.

Viimeset tentit ei mee läpi, miksi siis lukea/opiskella.

joo, ja kaikki johtuu siitä että olen idiootti luuseri. Ihan sama mitä tekee kun lopputulos on aina sama=PASKAA.

Back
Ylös Bottom