Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pelasin eilen GTA:ta toista päivää huulet hulmuten, sitten kuuluu kolaus, peli tilttaa ja huomaan, että masiina on kaatunut.. Huomasin sivusilmällä jonkun kissan näköisen ohjuksen törmäävän pleikkaan, yritän käynnistää pelin uudestaan, ei onnistu! MITVIT! Katon kiekkoa ja siinä on helvetinmoinen naarmu! Siis ei tää voi olla totta!! Myydään herkullinen joulukissa ilman potkaa euron kilo!

Sutikka sanoi:
Pelasin eilen GTA:ta toista päivää huulet hulmuten, sitten kuuluu kolaus, peli tilttaa ja huomaan, että masiina on kaatunut.. Huomasin sivusilmällä jonkun kissan näköisen ohjuksen törmäävän pleikkaan, yritän käynnistää pelin uudestaan, ei onnistu! MITVIT! Katon kiekkoa ja siinä on helvetinmoinen naarmu! Siis ei tää voi olla totta!! Myydään herkullinen joulukissa ilman potkaa euron kilo!

Voi nyt jo vittu. Ei ole enää mikään naurun asia, jos GTA:lle tapahtuu jotain.
:curs:

Tässäpä oiva aasinsilta uuteen kissaviha ketjuun. ;)

Itseä muuten vituttaa ihan älyttömästi aamulla ollut ylivaikea kemian tentti.

Nyt vituttaa.Todellakin vituttaa.Eilen vitutti, huomennakin vituttaa, joka päivä vituttaa.Se on hyvä päivä, jos vaan vähän vituttaa, jos ei ollenkaan, silloin olen vainaa.Olen astunut tähän elämään väärässä paikassa, väärään aikaan tai ainakin väärällä jalalla.On tähdet olleet väärässä asennossa, kun on minut tähän maailmaan repäisty.Elämäni on täydellisen tyhjänpäiväistä.Päiväni täyttyvät tekemättömistä asioista ja olemattomista ihmisistä.Tuskani on suuri, kun muistelen elämättömän elämäni olemattomia onnenhetkiä.Elän kuin lasipallossa, josta minä näen ulos, mutta kukaan ei näe sisälle.Sieltä minä katselen elämää, joka minulle on niin vaikeaa.Toiset ovat syntyneet elääkseen, toiset vain kuollakseen.Onneksi en ole itsetuhoinen ihminen, vaan uskon jokaisen elämän arvokkuuteen, mutta kyllä on vittumaista tämä minun elämäni.

lasikuitujeesus sanoi:
Noista heijaus- jne. tekniikoista on pakko sanoa jotain. Usein varmasti kaveri tekee tyhmyyttään huonolla tekniikalla, mutta katsokaapa vaikka Ronnien ja Napalmin viteoita. Aikalaista riuhtomista siinäkin ja jätkät on ihan vitun isoja.

Pointti oli että kun ei tiedä treenityylistä tai tarkoitusperäisyydestä niin naureskelemalla tekee vain itsestään naurettavan.

En tiedä Ronnien tai Napalmin treeneistä, mutta ehkä kumminkin voisi kuvitella, että kun jätkän pää on suurinpiirtein perseessä hauiskääntöä tehdessä, se ei ole kovin tarkoituksenmukaista.... Okei, mä pidän vastedes turpani tukossa, en kirjoittele tähän threadiin ja keskityn salilla vaan omaan treeniin niinkuin tähänkin asti.

Mä erehdyin kerran treenin jälkeen menemään miesten pukkariin. Miesten ja naisten pukuhuoneen ovet on vierekkäin enkä sitten kiirepäissäni katsonut mitä ovessa lukee. Mulla oli vielä korvalaputkin päässä. Ehdin kävellä perälle asti ja ihmettelinkin jo miten pukkari näyttää niin erilaiselta. Näin siinä sitten yhen äijän munasillaankin. Poistuin nopeasti paikalta. Hävettää aivan helvetisti, kun nään sen äijän välillä treenaamassa.. :nolo:

BBody sanoi:
Näin siinä sitten yhen äijän munasillaankin. Poistuin nopeasti paikalta. Hävettää aivan helvetisti, kun nään sen äijän välillä treenaamassa.. :nolo:
Toivottavasti se mies ei ollu juuri ottanut kylmää suihkua treenin päätteeksi. Silloin saatas sitäkin vähän hävettää. :nolo: :georgecostanza: :lol2:

:hyper: Yhellä salilla jolla ennen kävin kävi sellanen noin 60v laiha parrakas ukko joka teki niin koomisia sarjoja että oli vaikee pitää pokka! Painot oli aina minimissä ja äijä riuhtoi menemään niin että koko kroppa heilu! Jos oli esim. ylätaljaveto vuorossa niin myös jalat sätki ja potki. Punteilla nyrkkeily oli kyllä kaikkein koomisimman näköstä, puolen kilon käsipainoilla vähän joka suuntaan ja lantio heilui kun Elviksellä. Sit tämä vanha herra tehosti liikkeitä röhkivillä äännähdyksillä...öh...pröh...röh...pröh...hrh.. Ja hänellä oli myös toinen hauska tapa, aina kun joku treenaaja teki vähän isommilla painoilla, sä tuli ihan viereen kattomaan tosi ilkkuva hymy naamalla eikä sanonu mitään. Oli vaan siinä nauramassa! Se tuli mullekin kerran nauramaan partaansa ja arvatkaa vaan miks ei tullu yhtään sarjaa!

Paholainen sanoi:
En tiedä Ronnien tai Napalmin treeneistä, mutta ehkä kumminkin voisi kuvitella, että kun jätkän pää on suurinpiirtein perseessä hauiskääntöä tehdessä, se ei ole kovin tarkoituksenmukaista.... Okei, mä pidän vastedes turpani tukossa, en kirjoittele tähän threadiin ja keskityn salilla vaan omaan treeniin niinkuin tähänkin asti.

Heijaaminen on ainoa tapa saada negatiivisia toistoja ilman ulkopuolista apua. Onhan se tyhmän näköstä, mut silti.

Yhtä#Hauista...Se tuli mullekin kerran nauramaan partaansa ja arvatkaa vaan miks ei tullu yhtään sarjaa!

"Show me your Gym Face" = War Face. Mulle ei tuu kukaan juttelemaan saati virnuilemaan, ainakaan kahta kertaa. En tarkoita että niitä pitäs lyödä tms. mutta esim. jos kääntää selän niille eikä vastaa niiden juttuihin niin kyllä ne "ollaan kavereita" ja "mitäs sä teet" tyypit tajuaa pysyä jatkossa kaukana.

Pari tapausta tosta viikon sisältä; yks tyyppi ennen penkkiä seisoi ekaks asennossa penkin edessä kasvot tankoon päin, ja sitten yhtäkkiä alkoi nyrkkeilemään ilmaan eteen, ylös ja sivuille, niin, että aina 1 lyönti yhteen suuntan, ja niin nopealla tahdilla, kuin pystyi. Sitten rautojen kimppuun.
Varmaan hyvä liike, mut aika hassun näköistä. :)

Toinen sit teki penkkiä niin, että jalat oli penkin päällä, jolloin perseen sai nostettua ainakin puoli metriä irti penkistä. Olis pitänyt vissiin sanoa, että siinä olis ihan alaviistopenkkikin vieressä. :rolleyes:

Nyt ollaan edetty tässä mun suolistovaivoissa niin pitkälle, että mulla ei enää ruoka kunnolla imeydy, josta taas seuraa se että kaikki tärkeät vitamiinit sun muut eivät imeydy. Tämän näkee mm. siitä, että mä oon kokoajan väsynyt vaikka nukkuisin säännöllisesti sen 10-11 tuntia yössä, kasvojen iho rupeaa olemaan varsin mielenkiintoisessa tilassa lue; kuivuu niin maan perkeleesti, huulet kuivuvat ja halkeilevat kokoajan ja suupielissä on mukavia haavaumia. Virta ei riitä enää aamulenkillä käymiseen ja ruuat ovat päin vittua, kun yhtään ei tiedä mitä kärsii syödä ja mitä ei.

Luojan kiitos, että tähystys on ens viikolla.

Kiitos.

-EDIT- pahimmat kirjoitusvirheet poes..

ottaa päähän niiin paljon että nilkalle kävi jtn aamulla jumpassa..eka kaikki oli ok mut nyt iltaa kohden mulla onkin nilkan tilalla tennispallo :( sattuu niin maan pe.....sti.. huomenna voi varmaan täysin unohtaa kouluun menemiset ku ei pääse ees kunnolla keittiöön saakka. harmi vaan ettei pääse edes kouluunkaan saati sitten ettei voi harrastaa melkein mitään liikuntaa jonkun aikaa..:((

Vituttaa täällä opiskelija-asuntolassa kyttäävät "aikuista leikkivät homomahat"
Vahdataan ja kytätään rapussa jokaista liikettä, ovisilmää apunakäyttäen. Kirjotellaan lappuja olemattomista asioista ja syytellään ilman mitään todisteita kaiken maailman jonninjoutavista asioista. On se ny perkele ku ei aikuinen mies saa ees rauhassa jauhelihaa käristää ku haju tunkeutuu liesituulettimen kautta toiseen asuntoon ja käy herkkähipiäisen nenään!!! Muuttais sitte tääkin paskantärkee pariskunta johki maalle omavaraistuotantoon, ettei muitten normaali elämä häiritse. Sikiäsivät siellä keskenään rauhassa. Perseen perse..... :curs:

Voi vitun, vitun, vittu ku Tampereen parkkipirkot vituttaaaa... sain eilen parkkisakon vaikka omasta en omasta mielestäni sitä ansainnut....perkele!!!

dirkdiggler sanoi:
Voi vitun, vitun, vittu ku Tampereen parkkipirkot vituttaaaa... sain eilen parkkisakon vaikka omasta en omasta mielestäni sitä ansainnut....perkele!!!

Parkkisakoista on mahdollista valittaa, ja itse olen siinä jopa onnistunutkin. Olin laittanut mittariin väärän ajan, sakko tuli, kävin valittamassa ja kerroin miten oli käynyt, tarvittaessa olisi löytynyt todistajakin, ja sakko muutettiin kirjalliseksi huomautukseksi. Valittaminen kannattaa.

Noista epäpuhtaista tekniikoista ja riuhtomisista sen verran, että kyllähän sen näkee jo aika kaukaa, milloin tehdään jotain erikoistekniikkaa tai viimeisiä toistoja. Vai katsooko joku tosissaan 60-kiloisen aloittelijan hirmuista riuhtomista liian isoilla painoilla ajatellen, että tuo on varmaan joku länsi-mongolialainen erikoistekniikka käytössä. Voipi olla, että nämä kaverit ovat tosissaan liikkeellä tekemässä negatiivisia settejä ekasta toistosta lähtien joka liikkeessä, vaikka laskuvaihe tapahtuu pelkkää painovoimaa kunnioittaessa. Silti tulee usein mieleen, että EHKÄ SITTENKIN puuttuu tietotaito hommasta vielä kokonaan.

Toki on mahdollista, että näillä heilureilla on eri tavoitteet kuin muilla. Välilevyn pullistumat, lihasrepeämät sun muut ovat kuitenkin aika harvinaisia tavoitteita.

Ja Napalmiin näitä 17-vuotiaita teroja ja virkeitä vanhuksia kannattaakin verrata. Ehkä en vaan osaa, mutta en keksi millä tavalla pään kolauttaminen lattiaan alataljassa kasvattaa selkää ja miksi hauiskääntöjen positiivinen vaihe tehdään selällä ja negatiivinen vaihe kannattaa jättää väliin.

Muistakaa aina: Jokainen salillakävijä osaa treenata paremmin kuin sinä! :tähän joku hymiö:

rafael30 sanoi:
Vai katsooko joku tosissaan 60-kiloisen aloittelijan hirmuista riuhtomista liian isoilla painoilla ajatellen, että tuo on varmaan joku länsi-mongolialainen erikoistekniikka käytössä.
Ehkä ne on pakkislaisia :)

Tää ei nyt varsinaisesti ole komediaa mutta liitty jollain tavalla tänne.

Salilla missä käyn ei ole ihmeempiä nostajia käymässä koska sali on firman henkilökunnalle ainoastaan ja ei kyseisessä firmassa ihmeemmin oo muita kuin kuntoilijoita.
Muutamat herrat käyvät jalkikasvunsa kanssa nostelemassa ja tietysti seasta löytyy myös pari puuhelmi tapausta.
Yleensä keskityn täysin omaan treeniin ja parin treenikaverini treeniin, mutta joskus kun joku iskä tulee penkille tekemään vajaan parikymppisen poikansa kanssa tekemään ennätystä niin olen mielenkiinnosta seurannut että kuinka on kehitystä syntynyt ja tietysti pientä tsemmpausta pistän mukaan.

No viimeksi kun näin tämän yhden "juniorin" menevän penkille hirveällä zempillä ja mainostuksella ennätystä koittamaan niin pahaa teki.
Penkille mentiin todella huonolla lämmittelyllä ja se yleisin mitä näkee eli nostetaan teline niin ylös että tankoa ei saa pois muuten kuin olkapäillä nostamalla.
Teki pahaa nähdä kun tanko lähti telineestä niin että olkapäät olivat niin eteen työsssettyinä kuin onnistuu ja tanko päästettiin alas niin vauhdilla että kylkiluut huus hoosiannaa. Siitä sitten pompun voimasta kymmenen senttiä ylöspäin ja isän avustuksella loput.
Hirveä hekutus että tuli uus enkka ja päälle pientä valitusta että ottaapas noi maksimit pahasti olkapäihin.
Ja tietysti kun mainitsin että on "pieni" tekniikkavirhe niin ei muuta vastausta saanut kuin että ei se niin tarkkaa ole millä tekniikalla nostaa kun jokaisella on oma tekniikka millä parhaiten nousee.
Yritin siinä väliin änkyttää että jos ei muutosta tuohon tule niin kohta käy olkapäille pahasti.
Mainitsin myös että kannattaisi se penkki säätää pykälän alemmas että saa tangon pois telineiltä ilman olkapäiden käyttöä.
No tietysti tuli heti vastalauseita ja perusteltiin korkeutta sillä että ollaan niin pitkiä että pitää olla korkealla telineetkin.
No siihen sanoin ainoastaan että se oli vain vinkki jolla säästää edes hieman itseään mahdolliselta loukkaantumiselta.
Siihen sain vastaukseksi tuhahduksen ja kommentin että ei täällä mihinkään kisoihin olla yrittämässäkään.

No mulle se on ihan yks hailee jos ei vinkkejä oteta vastaan joten en ole enää kommentoinut nostoja.

On vaan kumma miten vanhemmat miehet eivät ota yhtään kuuleviin korviin kun nuorempi ja reilusti kehittyneempi kaveri antaa pienen vinkin.
Samaiset henkilöt ovat myöhemmin ihmetelleet muiden "aloittelijoiden" kanssa tekniikkaa ja pieleen menee niin että pahaa tekee.
Yksi on aina vieressä kyttäämässä mihin tanko lasketaan ja kuinka se tanko nousee ylös. Ja kummasti se tekniikka mitä nämä hakevat on juuri päinvastaiseen suuntaan kuin pitäisi.

Ja sitten tietysti kun itse olen penkkiä tekemässä on nämä jampat ihmettelemässä vieressä ja kommentoimassa että ei noilla tekniikoilla ja sarjoilla kehity mihinkään.
No on se kumma kun nostan yli kaksinkertaiset raudat kuin yksikään näistä deivideistä ja kehityn myös nopeammin kuin he.

Ja varsinkin kun treenasin jokinaika sitten vetokumeilla penkkiä niin kyllä oli kyseliöitä ja kommentteja tuli kokoajan että tuo on aivan turhaa ja naurettavan näköistä pelleilyä.
No kyllä rupesivat kummastelemaan kun kehitystä tuli niin järkyttävällä vauhdilla että itsekkin hämmästyin.

Ja loppuun tietysti pientä komediaa näiltä samaisilta jampoilta.
Jokakerta näen heidän treenaavan ainoastaan yläkroppaa järkyttävillä tekniikoilla ja aina treenin lopuksi venytellään rivissä pohkeita. Siis kyllä, aina ainoastaan pohkeita vaikka koskaan eivät niitä treenaa. Tämän tiedän siitä että kyseiset henkilöt treenaavat ainoastaan tiistaina ja torstaina samaan aikaan kuin minä.

En tietenkään itsekkään ole mikään paras mahdollinen tekniikka ihme mutta perustekniikat ovat sentään hallussa ja muutaman vuoden treenaamisella ja juttuja lukien ja tutkien on tekniikat edes sillä tasolla että niistä ei aiheudu yhtäkään luokkaantumista.
Kummasti vaan tuntuu että koskaan ei kyseisellä salilla kukaan kysy neuvoa edityneemmiltä treenaajilta vaan heille nauretaan ja kommentit on vaan että joojoo... kyllä me nähään että sulla on tota pattia reilusti enemmän mutta ei sillä tarvii tulla leveilemään... Jahas... En koskaan ole leveillyt enkä myöskään tule koskaan leveilemään.

Edit: Oho... Tulipas pitkä narina :nolo:

make77 sanoi:
Edit: Oho... Tulipas pitkä narina :nolo:
Ei kannata neuvoa ollenkaan jos ei pyydetä tai eivät vahingoita toisia. Sille ei ole loppua koska noita davideja näkee joka treenissä lisää.

Neuvon vastaanottaminen on tosiaan vaikeaa kaikille. Itsekin olisi säästynyt paljolta jos olisi kuunnellut tarkkaan "parempien" neuvot esim. toistomäärän ja levon tarpeen suhteen.

Back
Ylös Bottom