Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Proteos sanoi:
Otin kolme päivää keittoa, perjantaista sunnuntaihin ja kaiken huipuksi tapasin ex-muijan baarissa jonka takia olen ollut rikki muutama viikko sitten. Noh, ei muuten mitään, mutta ton juttelun perusteella tuli taas uudet tuntemukset siitä muijasta (paremmat mitä oli ennen tarinointia) ja taas ollaan samassa suossa missä jo kerran tarvottiin.

Voimia veli, voimia! Olisin varmaankin samassa tilanteessa, jos ex asuisi samalla paikkakunnalla. Nyt välimatkamme ollessa turvallinen 260km, ei menettämäni rakkaus tunnu niin kirvelevältä. Tilanteen ollessa toinen, vaikeaa voisi olla. Vaikka olisi kuinka vaikeaa, niin aika se vaan tekee tehtäväänsä, siihen on pakko vaan uskoa. Itselläni tuo 4kk itsetutkiskelua eron karmeiden pyörteiden jälkeen on ollut hyvää aikaa. Tietää mitä on ja mihin pystyy. Välillä tietysti mietityttää, mutta täytyy muistaa,ettei maailmasta lopu rakkaus koskaan.

Voimia ja itsenäisyyttä sinulle, Proteos.
:love:

Vituttaa niin ankarasti ihan kaikki tällä hetkellä
Mikään ei ole sujunut taas viikkon kunnolla, ei terveys,treeni ei sitten mikään.
Alkaa taas tuntua siltä että olisi helpompaa jos vittu ei välittäisi mistään vaan heittäytyis yhteiskunnan tukemaksi juopoksi tai narkiksi.

japa sanoi:
Alkaa taas tuntua siltä että olisi helpompaa jos vittu ei välittäisi mistään vaan heittäytyis yhteiskunnan tukemaksi juopoksi tai narkiksi.

Sehän siinä on, ei vastuuta mistään, ei edes omasta terveydestään. Yhteiskunta antaa rahat käteen jotka voi sitten huoletta laittaa kurkusta alas. Ai kuinka helppoa.

No, toisaalta en näe kovinkaan hohdokkaana yrittää ajatella 50-vuotiaana maksakirroosipotilaana niitä päiviä, joista jotain muistaakin. Paskalta se vastuun kantaminen välillä tuntuu, varsinkin jos sitä vastuuta asioista on tullut jo liiaksi.

Vittu mä en jaksa... SAATANA!

Strappado sanoi:
Paskalta se vastuun kantaminen välillä tuntuu, varsinkin jos sitä vastuuta asioista on tullut jo liiaksi.

Puhut muuten asiaa: pitäis muistaa myös palautuminen.
...ei pelkästään treeneistä.

japa sanoi:
Vituttaa niin ankarasti ihan kaikki tällä hetkellä
Mikään ei ole sujunut taas viikkoon kunnolla, ei terveys,treeni ei sitten mikään.

Edelleen samallla linjalla.... :curs:

Jos tässä mietitään niin olisiko tosiaan helpompaa vaikka olla hunnigolla ja vaikka olla sitten 50 vuotiaana maksakirroosissa ja kuolla pois kuin hakata päivästä toiseen päätä seinään....
- olen 31 vuotias ja varmaan enemmän olen ollut kipeenä ja loukkaantuneena kuin moni 50v vastuulinen tai yhteiskunnan elätti.
- en ole koskaan pystynyt treenaamaan kokonaista kuukautta etten olisi joku loukkaantunut,sairastunut tai joku muu probleema sotkenut ainakin viikoksi treenejä.
- en ole koskaan pystynyt harjoittelemaan practicalia koko kautta siten että ettei olisi joko mies tai pyssy hajonnut.
- aina kun tuntuu siltä että nyt voisi mennä asiat ok niin joko terveys tai joku muu asia hajoaa ja se aihuettaa joko stressiä tai rahan menoa mutta sellaista tasaista elämää jossa ei tarviisi kokoajan miettiä että miten tästä probleemasta nyt selviäisin niin en ole koskaan kokenut.
- tänään ei ole mennyt mikään oikein.... olen kahdesti saannut luuttuta lattiaa joko ruuasta tai juomasta...kurkkuun koskee kun eilen alkoi flunssa.... todella paskamainen ilma.... tässä odottelen että jotain viellä hajoaa tänään....rahat on vähissä.... joulu vituttaa kun en saa siitä mitään irti kaikki perkeleet vaan hössöttää siitä ja mä vaan koen kaikkialla olevani ylimääräinen, kun en kuulu mihinkään sukulaisten joulunviettoon...vatsaan koskee, kai sitä letkua joutuu parin viikon kuluttua nielemään.... muistan joskus äitini kuoleman jälkeen kun mummo sanoi että äitisi joutui murehtimaan niin paljon asioita että siksi sairastui syöpään, samoin jossakin oli juttua että stressaantuneet ihmiset "olisivat" muka vaaralinjalla... no sitäkin tässä kaiken stressin keskellä sitten odotetaan... ja olikohan se että joka neljäs Suomalainen sen saa eli aika hiton hyvät mahdollisuudet tässä on... vaikka löytää se jo siinä letkun nielennässä....

Jos olisin joku deeku jolla olisi vaan seuraava känni mielessä niin olisiko helpompaa....

Viimeksi muokattu:
Perkele, lähti akka ja vei bemarinkin, otin sitten drinkkiä tässä saatana.
Jos lähtis vaikka baariin...

EDIT: Niin vittu, eihän se nyt lopullisesti kumminkaan (kai ;)) lähteny...

faija vituttaa niin maan helvetisti.

oltiin tossa matkoilla euroopassa ja ukon alkoholinkäytön takia missattiin aamulento takaisin suomeen. luulin jo että se makaa jossain ojanpohjalla hengettömänä kun ei kuulu mitään vaikka lennon olisi pitänyt lähteä tunteja sitten, tässä vaiheessa alkaa jo tosissaan huolestuttamaan. ei vastaa puhelimeen, hotellin tiskiltä soitetaan sitten reseptionistin kanssa poliisille, sairaalaan ja palokunnalle. tästä noin tunti eteenpäin ja ukko vihdoin vastaa soittooni. äijä on herännyt jossain toisessa hotellissa, ei jumalauta.. äkkiä se hakemaan sieltä ja lentokentälle vuokra-autoa palauttamaan ja kyttäämään suomeen lähteviä lentoja, saatanallisen lentoyhtiöiden tiskien kautta pyörimisen jälkeen saadaan budapestin kautta lento helsinkiin vielä samana päivänä, 760€ ja risat lippujen hinta. kiva kiva. on se kumma kun jotkut muuttuvat täysin järjettömiksi idiooteiksi saatuaan vähän viinaa.

koskaan en enää lähde faijan kanssa mihinkään.

demoni sanoi:
Puhut muuten asiaa: pitäis muistaa myös palautuminen.
...ei pelkästään treeneistä.

Tuossa kesällä ajattelin että perkele olenpa nyt hyvä kaveri kaikille ja yritän auttaa kavereitani heidän ongelmissaan. No, aluksi oli ihan mukavaa ja tekemistä riitti, mutta loppusyksystä huomasin, että se mitä olin saanut oli tuhottomasti paskaa niskaan, omat asiat menee päin vittua tai vieläkin pahemmin ja kaverisuhteet eivät ainakaan olleet yhtään paremmaksi muuttuneet. Ei huvittanut enää mikään, pelkkä jatkuva vitutus, kiire ja ahdistus päällä.

Näköjään olin unohtanut sen tärkeimmän, olla hyvä kaveri myös itselleen ja auttaa itseään. Nyt tässä on reilu kuukausi hiljalleen nostettu oma elämä taas siksi tärkeimmäksi asiaksi, ja valoakin alkaa hieman jo kajastaa. Joka päivä tulee mietittyä, mitä ITSE haluaa tehdä ITSELLEEN. Jotain sellaista, joka ei välttämättä auta ketään tai ole millään lailla hyödyllistä, mutta tuo itselleen hyvän mielen. Jos se on takaperinvoltin opetteleminen, so be it (oma ensi kesän tavoite). Lupaan edelleenkin kuunnella jos kaverillani on jotain huonosti, mutta yhtään sen enempää en asiasta stressaa. Perkele. :Fabien:

japa sanoi:
Jos olisin joku deeku jolla olisi vaan seuraava känni mielessä niin olisiko helpompaa....

Käy vierailulla Haapaniemen lämmittelysuojalla, niin huomaat että ei se yhtään helpompaa tai hauskempaa ole. Siellä riittää niitä jotka ovat jo elämässä luovuttaneet, kännissä, katkeroituneena ja masentuneena sitä päivää odottavat kun viikatemies heidät korjaa.

Totta helvetissä sitä vituttaa itse kutakin, joskus jopa niin maan perkeleesti, eikä kukaan voi mitään yleiskelpaavaa ohjetta antaa mikä sen parantaisi. Ei edes Bumtsibumin Marco Bjurström naminameineen. On vaan tajuttava, että vastuu omasta elämästään ja sen nautittavuudesta on vain ja ainoastaan itsellään.

Strappado sanoi:
.......On vaan tajuttava, että vastuu omasta elämästään ja sen nautittavuudesta on vain ja ainoastaan itsellään.

Tiedän että vain itse olen vastuussa elämästäni ja sen laadusta mutta silti tulee eteen jokapäivä asioita joihin en pysty vaikuttamaan mutta ne vaikuttavat minun elämään.
Pakkiksella aina tolkutetaan että treenaamisen pyhä kolminaisuus on ravinto,lepo,treeni. Alan olla ihan toista mieltä sillä ensin tulee minulla vaatimuksina työ,raha ja terveys. Jos näistä jokin kolmesta on pielessä niin sitten kusee joku noista pyhästä kolminaisuudestakin.
Työhön pystyn vaikuttamaan vain sen että teen se hyvin ja laadukkaasti, mutta kun joskus tuntuu siltä että se ei riitä....
Raha on juuri sitä minkä takia teen duunia, mutta jos vaan joskus edes vähän saan sitä säästöön niin aivan varmasti jotain hajoaa tai tulee muuten yllättäviä menoa, eli krooninen pula aina...
Terveys, kuten jo mainitsin niin ikää 31 ja tuntuu että aina olen kipeenä tai loukkaantuneena, vaikka kuinka terveelisesti ja varovasti eläisin niin aina kuitenkin jotain sattuu tai tulee...
Ja sitten kun viellä joku edellisistä kusee niin tulee viellä se neljäs asia jonka muuten olisin unohtanut eli ihmisuhteet. On aika herkästi asiat siinäkin pielssä kun joku noista kusee ja painaa mieltä...
Tämä on sellainen ikuinen kierre noiden kolmen asian kanssa ja kun viellä omaa sellaisen stressaavan/murehtivan luonteen niin juoksupyörä on valmis....

Tuntuu vaan siltä että jos vaan asioiden antaisi olla ja tekisi vaan sen mikä itselleen tuntuisi sillä hetkellä hyvältä....

Tuli ero 5 vuotta kestäneestä suhteesta. Kämppä lähtee alta 3kk päästä. Kipeytin vielä olkapään sulkapalloa pelatessa. Kahteen viikkoon ei ole voinut tehdä ylävartalolla yhtään mitään (pl. vatsat ja alaselkä). Tulotkin vielä 0e/kk vuoden loppuun. Alkaa pikkuhiljaa v-käyrä nousemaan.

:wall:

japa sanoi:
Tiedän että vain itse olen vastuussa elämästäni ja sen laadusta mutta silti tulee eteen jokapäivä asioita joihin en pysty vaikuttamaan mutta ne vaikuttavat minun elämään.

Itseään koskeviin asioihin voi aina vaikuttaa. Kyse on siitä, kannattaako se verrattuna siitä koituvaan vaivaan ja seuraamuuksiin. Jos ei, kannattaa vain tyytyä elämään niissä puitteissa jotka on tarjottu.

Työhön pystyn vaikuttamaan vain sen että teen se hyvin ja laadukkaasti, mutta kun joskus tuntuu siltä että se ei riitä....

Kyllä se vain riittää. Kun olet tehnyt työn niin hyvin ja laadukkaasti kuin siihen kykenet, voit olla siitä ylpeä ja sen on myös kelvattava muille. Kukaan ei voi tehdä työtä yli omien kykyjen, se on mahdotonta. Jos/kun pomo näin kuitenkin vaatii, niin senkun vain virnistät ja haistatat paskat, joko ääneen tai mielessäsi.

Raha on juuri sitä minkä takia teen duunia, mutta jos vaan joskus edes vähän saan sitä säästöön niin aivan varmasti jotain hajoaa tai tulee muuten yllättäviä menoa, eli krooninen pula aina...

Tämä nyt on ongelma joka varmasti vaivaa suurinta osaa meistä. Rahaa ei ole koskaan liikaa. Eikä tähän ongelmaan auta se, että sanoo "olisit opetellut perkele ajamaan sitä formulaa!". Jos rahaa ei pursua ikkunoista ja ovista, on tyydyttävä vähempään. Itse kituutan tällä hetkellä pelkillä opintotuilla, totta helvetissä rahan vähyys vituttaa mutta aika ei riitä työssä käymiseen, lainoja on paska maksaa jälkeenpäin eikä pankinkaan ryöstäminen houkuta. Pakko siis vain tyytyä tähän ja nauttia niistä muutamasta eurosta mitä käteen jää.

Terveys, kuten jo mainitsin niin ikää 31 ja tuntuu että aina olen kipeenä tai loukkaantuneena, vaikka kuinka terveelisesti ja varovasti eläisin niin aina kuitenkin jotain sattuu tai tulee...

Terveys on asia johon on kovin vaikea itse vaikuttaa, jos elämäntavat muuten ovat kunnossa. Siksipä siitä olisi hyvä oppia olemaan stressaamatta, koska stressi itsessään vain huonontaa tilannetta. En tiedä mitkä sairaudet sinua vaivaavat, mutta ilmeisesti asiat voisivat olla huonomminkin. Jos olisit kädetön, niin hauiskääntöjen tai maastavedon suorittaminen olisi varmaan aika perkeleen vaikeaa. No, ovatko kaikki maailman kädettömät siitä jatkuvasti vittuuntuneita? Eivät, koska he ovat hyväksyneet oman terveydentilansa eivätkä siitä jatkuvasti stressaa vaan tekevät sen sijaan hulluna jalkaprässiä.

Ja sitten kun viellä joku edellisistä kusee niin tulee viellä se neljäs asia jonka muuten olisin unohtanut eli ihmisuhteet. On aika herkästi asiat siinäkin pielssä kun joku noista kusee ja painaa mieltä...

Minulta ei kannata kuunnella ihmissuhdeneuvoja, sillä olen omat suhteeni tuhonnut todella hyvin tässä viimeisen puolen vuoden aikana. Mutta yritetään. Omaan elämänkumppaniin vaikuttaa heti oma stressaantuneisuus, joten huolehdi ensin ne stressinaiheuttajat pois. Parisuhdetta on vaikea ylläpitää loistavana jos muut asiat elämässä aiheuttavat stressiä. Sanot kumppanille suoraan mitkä asiat mieltäsi painavat, niin hänkin toivottavasti ymmärtää jos et voi parisuhteeseen täysillä tällä hetkellä panostaa.

Tämä on sellainen ikuinen kierre noiden kolmen asian kanssa ja kun viellä omaa sellaisen stressaavan/murehtivan luonteen niin juoksupyörä on valmis....

Sama täällä, aina tuntuu olevan sellainen pieni perusvitutus päällä, vituttaa jo sekin. Olen varma että nämä minun kirjoitukset eivät vitutustasi poista, todennäköisesti vain lisäävät sitä, joten pahoittelut siitä.

Tuntuu vaan siltä että jos vaan asioiden antaisi olla ja tekisi vaan sen mikä itselleen tuntuisi sillä hetkellä hyvältä....

Juuri näin. Turha vaivata liiaksi päätään asioista joihin vaikuttaminen on liian suurien ponnistusten takana. Jos ampumaharrastukseen tarvittava ase hajoaa, onko sitä pakko käydä heti korjaamassa jos ei silloin kiinnosta, käy vuokraamassa James Bond ja katso sitä, ammutaan sitä siinäkin.

Mutta, muista silti että jos paskaa sataa naamaan, niin se on itse pystyttävä pyyhkimään pois. Kukaan muu sitä ei tee. Saatana, taidanpa seuraavaksi kirjoittaa kirjan näistä paskavertauksista. Kirja täynnä paskaa.

Ja ei, en minäkään ole ihminen joka ei ole vittuuntunut koskaan. Nyt on toista viikkoa jatkuva angiina ja kuume päällä, vituttaa kun ei ole voimia tehdä mitään, syöminen on uskomattoman tuskan takana kun kurkkuun koskee ihan saatanasti ja treenitaukokin tulee jatkumaan vielä pitkään. Luultavasti itken jo heti huomenna tähän topicciin kun suodatinpussit on loppu ja kauppaan ei jaksa mennä.

Kävinpä ihmettelemään kun ei ole veronpalautuksia tullut. Soitin sitten tonne verovirastoon ja kysäsin että missä mättää... Mulla olikin 200e mätkyjä. Tilillä rahaa -200e. Lahjat ostamatta, töitä ei ole, tankki tyhjä ja kaikki muukin aivan päin persettä. Hyvää joulua... :(

Anator sanoi:
Tuli ero 5 vuotta kestäneestä suhteesta. Kämppä lähtee alta 3kk päästä. Kipeytin vielä olkapään sulkapalloa pelatessa. Kahteen viikkoon ei ole voinut tehdä ylävartalolla yhtään mitään (pl. vatsat ja alaselkä). Tulotkin vielä 0e/kk vuoden loppuun. Alkaa pikkuhiljaa v-käyrä nousemaan.

:wall:

Myötätuntovitutus!

Tsemppiä sulle, olin samanlaisessa tilanteessa 4v. sitten!!! Muijan kanssa ero, yhteinen kämppä lähti, ei rahasta tietoa kuukauteen! Kaverin sohvalle kuukaudeksi asumaan, mutsilta pikaluottoa (Vitutti vielä enemmän!!!), reeneistä ei tietoakaan, piti yrittää vääntää opinnäytetyö valmiiksi, käydä samalla uudessa työpaikassa ja tehdä paljon ylitöitä!
No voi vittu, nyt vituttaa jo pelkkä muistelu siitä ajasta...

Toisaalta, helvetin hyvä & opettavainen kokemus.

Tuli eilen salilla todistettua aika hurjan näköistä hauiskääntöä alaselälle, tekijänä pitkätukkainen rinta-hauis pelle. Jumalauta jätkän yläruumis oli suurinpiirtein neljänkymmenenviiden asteen kulmassa alaruumiiseen nähden, näytti siltä että se katkeaa kohta. Ei siinä voinut kuin suu auki tuijottaa sitä menoa. Siinä ei edes ollut kovin paljoa painoa tangossa. Omituisinta oli se, että siinä oli saliohjaaja vieressä neuvomassa, kuvittelin että se neuvoisi jätkälle vähän paremman suoritustekniikan, mutta ei, kohta oltiin taas tekemässä hammercurlia kauhealla cheatilla. Ihme touhua.

Paholainen sanoi:
Tuli eilen salilla todistettua aika hurjan näköistä hauiskääntöä alaselälle, tekijänä pitkätukkainen rinta-hauis pelle. Jumalauta jätkän yläruumis oli suurinpiirtein neljänkymmenenviiden asteen kulmassa alaruumiiseen nähden, näytti siltä että se katkeaa kohta. Ei siinä voinut kuin suu auki tuijottaa sitä menoa. Siinä ei edes ollut kovin paljoa painoa tangossa. Omituisinta oli se, että siinä oli saliohjaaja vieressä neuvomassa, kuvittelin että se neuvoisi jätkälle vähän paremman suoritustekniikan, mutta ei, kohta oltiin taas tekemässä hammercurlia kauhealla cheatilla. Ihme touhua.

Se ei liene sinulta pois, höpönassukka... :love:

elasto sanoi:
Fabien taisi taas jäädä kiinni, tällä kertaa Paholaisen tarinasta. :jahas:
Vanha ystävämme ja heikkojen puolustaja :rolleyes:

Noista heijaus- jne. tekniikoista on pakko sanoa jotain. Usein varmasti kaveri tekee tyhmyyttään huonolla tekniikalla, mutta katsokaapa vaikka Ronnien ja Napalmin viteoita. Aikalaista riuhtomista siinäkin ja jätkät on ihan vitun isoja.

Pointti oli että kun ei tiedä treenityylistä tai tarkoitusperäisyydestä niin naureskelemalla tekee vain itsestään naurettavan.
Aika moni katsoo varmaan meikäläisenkin extreme stretching -juttujakin aika kieroon, mutta se johtuu siitä etteivät he tiedä että olisivat itse isompia jos tekisivät samoin :).

Tarjosin muuten itse salikomediaa tuossa yhtenä päivänä. En saanut 50kg limppuja hauistreenistä kipeytyneillä käsillä jalkaprässiin. Heh, alko itseäkin naurattaa.

Viime perjantaina piti mennä uimaan mutta mahatauti iski.
Nyt on keuhkoputken tulehdus, ja piti tehdä selkä/hauistreeni, joka tarvii nyt lykätä sitten lauantaille, ja lauantain treeni sunnuntaille... Sitä on taas ihan rikki maanantaina.. :wall:

Back
Ylös Bottom