Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kyllä niin ankarasti.. Naiset yleisesti ei ikinä tiedä mitä haluaa tai kenet haluaa...Kaverit tappelee keskenään ja mä oon välissä koittaa siinä sitte rauhotella...Koulu menee päin helvettiä ja kaiken kukkuraksi töissä tapahtu työtapaturma ja kattoo nyt et mitä tosta jalasta kerrotaan...Parhaimmillaan kipsi jalkaan ja sinne jää mexicon matka..että voi vittu et vituttaa :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

grimJester sanoi:
Miksi kaikki goddamn naiset on mielisairaita? :wall:

Oltiin lähdössä Rammstein-keikalle. Vähän pohjia kurkusta alas nousukännin takaamiseen. Kävelymatkalla nainen ottaa mun ja kaverin käsistä kiinni ja rupee heittäytymään about selälleen että se roikkuu ilmassa ja me pidetään se pystyssä. Hihitellen hullun lailla. Pari kertaa se repii liikaa ja kaatuu selälleen. Onneksi ei kuitenkaan lyö takaraivoaan asfalttiin. Jotain parisataa metriä Areenalta se lähtee juoksuun meitä muita edelle, hihitellen hullun lailla. Mä jo huudan sille että pysähtyis kun se on lähdössä tietä ylittämään ja autoja tulee.

Sitten se häviää johonkin (jäädään rakkoja tyhjentämään matkalla). Ajatellaan että se löytyy sitten katsomosta. Ei sitten löydy. Kun keikka on jo alkanut, lähetän sille pari tekstaria. About keskellä keikkaa lähden käytävälle soittamaan sille. Ei vastausta. Mietin jo pitäiskö soittaa sairaaloita läpi, muta en nyt sitten kuitenkaan. Istun siinä, vieressä luultavasti Hartwall Areenan ainoa tyhjä paikka.

Keikan jälkeen soitan sille. Se vastaa, väittäen että on Pasilassa ja on ollut keikalla. Joku on kuulemma sanonut sille "tuu tänne" ja sitten se on ollut jossain yläkatsomossa. Joo. Pitänee kysyä yksityiskohtia keikan tapahtumista. En tiedä mitä se oikeasti on tehnyt, mutta ei kai onneksi jäänyt auton alle.

Miksei naiset voi käyttäytyä järkevästi? :wall: :curs:

Voi vittu... tohon voisi kertoa vastaavantapaisen kokemuksen mutta jätänpä mainitsematta... :curs:

Vituttaa koulun käynti! pakko lukee jotain vitun historiaa et pääsis läpi siitä... Ja en perkele kirvelläkään meinaa tajuta sitä :wall: Ja ei voi mennä salillekkaan ku on nii vitusti lukematta :curs: :wall:

Onko tuttua? Elisan asiakaspalvelussa: blimblimblim...odotathan vielä? blimblimblim...Palvelemme teitä hetken kuluttua :curs: vittu menee järki..syysuun 20 päivä avattiin adsl-liittymä eikä mitään oo tapahtunu. Vuorotellen elisa ja puhelinyhtiö siirtelee vastuuta toisille..elisalla sanotaan että puhelinyhtiön kuluu käydä asentamassa meidän talon "puhelinkeskukseen" jotain ja puhelinyhtiöllä sanotaan että se on elisan hommia..ei voi tajuta!

Toi yks saatanan kusipää tuossa kuka kävi just vittuilemaan että musiikki on liian kovalla vaikka ei vittu todellakaan ole... kelatkoon laatuaan saatanan tiukkapipo VITTU!

Mä lopetin Auto bildin tilaamisen syyskuun lopussa ja sain siitä vahvituksenkin. Tänään mulle tuli kolmas lehti sen jälkeen, kun olen lopettanut tilaamisen. Alkoi jo hieman kiehahtaa. Toi lehden näkeminen sai jo pahalle tuulella. No sit soitin asiakaspalveluun. Ei riittänyt 3min päästä läpi. Ei mulla ole koko päivää aikaa, niin kuin sillon joskus jonottaessani acn:n asiakaspalveluun kolme varttia päästäkseni toteamaan, että joku virolainen vastasi puhelimeen eikä tiennyt asiosta mitään. Laitoin äkäisen mailin tuonne Sanoma Magazinelle että ei tarvitse lähettää mulle enää niitä lehtiään. Samalla käskin lopettaa toisen lehden mikä tulee, myös heidän kauttaa. :curs: Ottaa päähän!!!

Otso sanoi:
Onko tuttua? Elisan asiakaspalvelussa: blimblimblim...odotathan vielä? blimblimblim...Palvelemme teitä hetken kuluttua :curs: vittu menee järki..syysuun 20 päivä avattiin adsl-liittymä eikä mitään oo tapahtunu. Vuorotellen elisa ja puhelinyhtiö siirtelee vastuuta toisille..elisalla sanotaan että puhelinyhtiön kuluu käydä asentamassa meidän talon "puhelinkeskukseen" jotain ja puhelinyhtiöllä sanotaan että se on elisan hommia..ei voi tajuta!

Elisa saisi lähettää sun luokse puhelinasentajan, joka tekee tarvittavat kytkennät, tuolla sinun kiinteistön puhelinkeskuksessa.
Mutta tuossa tilanteessa sun tarvitsee vaatia, että asialle tehdään jotain.

Vittu mä oon paska, en päässy perkeleen inssistä läpi, vittuako ajan liian varovasti (32-35km 40-aluuella ja ryhmityn kerran väärin, perkele miten mä voin olla noin tunari, autoukoulunopettaja monta kertaa noista mulle sanonu, ei vittu mä oon perseestä!! :curs: :wall:

ja mulle: :david: :david:

tiny_tinman sanoi:
Vittu mä oon paska, en päässy perkeleen inssistä läpi, vittuako ajan liian varovasti (32-35km 40-aluuella...

Rankaisko muka liian hiljaa ajamisesta?!. Ens kerralla sitten tsemppaat ja pääset hakee kortin itelles. :thumbs:

Nail sanoi:
Rankaisko muka liian hiljaa ajamisesta?!. Ens kerralla sitten tsemppaat ja pääset hakee kortin itelles. :thumbs:
Nojoo, oli kuulemma epävarman olosta muutenki toi ajaminen. No meen sitten ens viikolla sinne sillä "täähän perkele menee läpi asenteella" ja vedän semmoset TommiMäkiset ettei inssijätkä oo ennen nähnykkä prkl!

Näillä kavereilla joilla vintillä tuulee vähän ennemmäin kuin olisi tarpeen on treenissä yleensä sellaista tekemisen meininkiä että saa olla tarkkana ettei napsahda leokosta päähän.

On tää yhtä perkelettä tää elämä välillä, terveydellisesti ja taloudellisesti menee paremmin kun hyvin, ihmissuhteissa kuitenkin fiilarit sekä tunteet menee aina ristiin.
Onneks on auto ja puntit, niitä voi aina rakastaa :love:

:wall:

yhdellä salilla jolla kävin kävi myös yks tyyppi jolla kesti salikamppeiden vaihtamiseen n.puoli tuntia, pesi käsiäkin ennen treeniä 55.kertaa(mitä lie tehnyt aina ennen salille tuloa). kuulin siivoojankin kerran valittaneen ettei pääse sulkemis-ajan jälkeen siivoaan miesten pukuhuonetta kun yks siellä pesee tunnin käsiä tai mitä siellä sitten tekeekään.

itselle noloin sattui kun tein ristisarjaa laitteessa jota ei oltu pultattu lattiaan ja etunojakin oli sen arvoinen että koko hökötys kaatu rymisemällä. oli hauskan näkönen ku isompi herrasmies luuli että se tulee sen niskaan ku näki homman peilista ja otti sellasen loikan että michael jordankin ois kateellinen.

Taitaa olla vähän turhan katabolista touhua nää kuskihommat. Vielä sen kerran kun kebabiin kerkes, niin täytyy vähän vääntämään ruveta. Tyypillistä kännityyliä. Mitään ei sano naapuripöydässä oleville, yhtäkkiä tulee "sanoitteko te joitan?" ja kohta perään "vittuiletteko te?" ja niin se käynnistyy.

On toi alkoholi semmonen rutto totta puhuen...

Kyllä taas kaikki on syvältä... Miksihän sitä ajautuu aina kriiseihin melkein tietentahtoen. Edellisenä päivänä kaikki voi olla vielä ihan hyvin, seuraavana päivänä kaikki päälaellaan. Kai sitä jotenkin alitajuisesti hakeutuu ongelmiin kun ei osaa olla mihinkään koskaan tyytyväinen. Ei kestä näitä ihmissuhdejuttuja enää yhtään enempää... :wall:

Voi vitun vittu tätä flunssaa kun ei rupea hellittämään! Keuhkot vieläkin ihan paskana ja viikko on syöty antibioottia! :curs:

Back
Ylös Bottom