Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huppe sanoi:
Joku saatanan kusipää vittuperse urpo hakkasi parkkipaikalla eilen auton kylkeen lommon, vittu että vituttaa tuommoiset saatanan persereijät ketkä ei voi edes vittu tulla tunnustamaan tekosiaan, voi vitun reikä saatanan perkele mitä porukkaa, viime vuotinen bemari vielä hakkauksen kohteena niin ei helpota oloa yhtään, no nyt ei ole enää virheetön auto... VITTU SAATANA PERKELE! :curs: :wall: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :itku: :evil: :itku:

On se karmea paikka kun on uuden auton ostanut ja sitten kun jo viikon parin päästä löytää ekan lommon tai kuhmun :curs:

sterpuska sanoi:
Mitä helvataa mulle sanoi yksi suomen parhaista ortopedeistä että Rontgenillä ei tee mitään esim olkavammoja etsiessä?

Röntgenillä ei todellakaan näe kuin luut. Jos murtumia tai luiden kulumia tai sellaisia etsi niin röntgenillä ei tee paljoakaan. Eli paljon parjattu kiertäjäkalvosin, lihakset, jänteet yms jää näkymättä. Magneetilla ja ultraäänellä, jossain määrin varjoainekuvauksella nähdään sitten paremmin näitä rakenteita. Ultran ja magneetin tarkkuus riippuu paljon myös käyttäjästä, eli radiologista, joka kuvia katselee. Tämä oli/on yhden tyksin ortopedin kommentti, että hyvä radiologi näkee ultralla paremmin kuin magneetilla.

Massamaster sanoi:
Niin, onneksi en asu maalla enkä käy siellä koskaan. Muistan vuonna 1987 kun kävin viimeksi pakon edessä niin oli oli todella himmeetä porukkaa huoltoasemalla... huh. Onneks ei sen jälkeen ole ollut asiaa landelle eikä kukaan pysty enää pakottamaan sinne. Espoossakin on kestämistä kun sen jyvämestan läpi joskus joutuu ajamaan
* Joona kiittää Massamasteria hienosta provosta ja toivoo, että raitiovaunu jyristelee Massan yli...
Kyllä ne maalaiset on ehdottomasti huonompia ihmisiä... varsinkin siellä Essolla...

Fabien on nyt tainnut löytää vaan itsensä jostakin tarinasta. Eikä nyt suututa.

Joona sanoi:
* Joona kiittää Massamasteria hienosta provosta ja toivoo, että raitiovaunu jyristelee Massan yli...
Kyllä ne maalaiset on ehdottomasti huonompia ihmisiä... varsinkin siellä Essolla...
Tai sitten Massamaster voisi käydä vaikka jossain oikeassa kaupungissa. Tukholmaankin pääsee ihan päivittäin laivalla.

Ei varsinaisesti salikomediaa, mutta ollessani kavereilleni kuskina viime perjantaina, eksyimme eräisiin kotibileisiin.
Siellä eräs minulle aivan tuntematon, umpihumalassa oleva jamppa rupes huutamaan, että on nähnyt minut salilla. Väitti sitten vielä, että oon penkannu "uskomattomia rautoja", liekkö vittuillu vai mitä.
No nää muut otti sen jutut kummiskin ihan todesta ja loppuillasta joku 5 muijaa ja pari jätkää oli kerenny käydä kokeilemassa mun habaa.

Ja minähän en todellakaan penkkaa uskomattomia rautoja.

lej sanoi:
Tai sitten Massamaster voisi käydä vaikka jossain oikeassa kaupungissa. Tukholmaankin pääsee ihan päivittäin laivalla.

Samaa mietin minäkin. Se Helsinki kun on yksi niitä maailman keskeisimpiä metropoleja... :rolleyes:

Viimeisimmän ruotsalaisen tutkimuksen mukaan Helsinki ON Suomen perse. Muuttakaamme Turkuun.

p.s. asunu ikäni Helsingissä :rolleyes:

Omskakas sanoi:
Samaa mietin minäkin. Se Helsinki kun on yksi niitä maailman keskeisimpiä metropoleja...

:offtopic: jatkuu, pahoittelut.

Minä taas mietin sitä, että miten hyvä vastaveto maalaiselta on ottaa puheeksi se kuinka vielä Helsinkiäkin suurempia kyliä maailmalta löytyy.

Eikös tuo ole vähän sama kuin tuppikullinen kaveri alkaisi suihkussa ilkkua normivehkeille nähneensä telkkarista vieläkin suuremman?

Voisi verrata myös niin, että ensin kaveri jolla on helvetin iso takaspoileri ja 10 tuuman krominen pakoputken pää Corollassa vittuilee samanlaisella autolla ajavalle, jolla ei näitä härpäkkeitä ole. Ja tämä härpäkejätkä luulee, että sillä on maailman nopein ja hienoin auto.

Kyse on aika paljon myös siitä, että en usko vaikkapa Tukholmalaisilla ja Kööpenhaminalaisilla olevan yhtä suurta tarvetta mollata maittensa pienempiä kaupunkeja tai maaseutua kuin Helsinkiläisillä.

No jo on!!!
Helsinki on kaupunki siinä missä muutkin kaupungit ovat. On olemassa isoja kaupunkeja ja pieniä kaupunkeja ja kaupunkeja siltä väliltä. On täälläkin porukkaa, "mä asun isommassa kaupungissa kuin sä, lälälälälälläää".
Kinastelkaa vaikka ennemmin kenen isi on voimakkain!
On niitä urpoja täällä helsingissäkin ja on niitä myös muualla.

Tai hei! Mä tiedän! Perustakaa uusi thredi missä voi dissata Helsinkiä ja helsinkiläiset taas muita. Vitsi hei, vähän tuollainen threadi ois siisti! :rolleyes:

IronMind sanoi:
Minä taas mietin sitä, että miten hyvä vastaveto maalaiselta on ottaa puheeksi se kuinka vielä Helsinkiäkin suurempia kyliä maailmalta löytyy.

Eikös tuo ole vähän sama kuin tuppikullinen kaveri alkaisi suihkussa ilkkua normivehkeille nähneensä telkkarista vieläkin suuremman?

Verrataan sitten helsinkiläisyyttä kullin kokoon, kun se helsinkiläisyys alkaa kasvattamaan sitä kullia eikä vain suurta egoa. :rolleyes:

[provo]Ei vais, kyllä se Helsinki olisi kiva paikka asua, jos siellä ei haisisi virtsa eikä siellä olisi niin paljon kajaanilaisia [/provo]

(anteeksi ohi aiheen meneminen, kun en vain voinut vastustaa kiusausta)

No muutama juttu... Käyn omalla salilla joka on käytännössä yksityinen eli kaikki jannut on tuttuja siellä.
Kerran ku astelin salille pitkät rappuset alas maan alle niin muistin, että perkele sentään veinkin eilen treeniboxerit pyykkiin. Ajattelin, että no mitäs siitä.. ei niitä kummiskaan tartte. Tilanteen teki tiukaksi se, että en muistanut yhtä tärkeetä seikkaa. Treenihousuissa on isompi kuin nyrkin mentävä reikä. Juuri tossa nyyttien kohdalle.
Motivaatiota puhkuen kävelin pukuhuoneesta ja menin makaamaan penkille. Kaveri siinä sitten muistutti, että vittu mee pistää jotain noitten housujen alle.. ei se rauta paremmin nouse ilman alushousuja :D Vittumainen tilanne!!

Toinen tilanne on myös housuihin liittyvä. Eräs treenaaja jota "teukaksi" sanomme oli ostanut uuden verkkarit, varmasti yli 10 vuotta vanhojen tilalle... Siinä aikansa mies kehuskeli verkkareita ja otti penkkiä iloisesti. Menin siihen vierelle kyykkäämään ja teukka siirtyi toiseen huoneeseen missä on talja ja peckdekki... Rautaa taisi olla 150kg tangossa kun teukka ilmaantuu peckdekille 80-luvun kalsareissa valittaen kuinka vitun paskat ne uudet verkkarit sitten oli =D Ja miehen tyyli tehdä peckdekkiä on seistä melkeen suorana ja työntää lantio niin pitkälle ulos kuin vaan voi!
Hyvä ettei jääty alle kun se siinä silmäkulmassa pilkotti kalsarit jalassa teukka peckdekkiä jyystämässä...

Salomaa sanoi:
Kerran ku astelin salille pitkät rappuset alas maan alle niin muistin, että perkele sentään veinkin eilen treeniboxerit pyykkiin.
Treeniboxerit! WTF!?!? :lol2: Sori, oon väsyny, mutta...heh, käytätsä sitten samoja boxereita aina treenatessa, ja peset ne aina välillä..?

Naiset vituttaa, saatana saisi kaikki naulata ladon oveen kiinni.. Ei nyt sentään, mutta Bob Marley:llä on kyllä lauluissaan viisauden siemen: No woman, No cry.

Näille ei varmaan saisi nauraa, mutta ei voi mitään.

Salilla on alkanut käymään uusi rinta-hauispelle tyttöystävänsä kanssa. Kaveri ei ole mikään todellisen kyniksen näköinen, vaan iha normaalivartaloinen aloittelija. Ja jokaiseen treeniin kuuluu vähintään 10 sarjaa penkkiä ja hauiskääntö. Kaveri tekee ne kaikki penkkisarjat tangolla ja 1.25 kg kiekoilla, toistoja menisi paljon enemmän, mutta kait jostain kuullut, että tulee vammoja jos treenaa kovaa. Hauista tehdään 2-3 kilon käsipainoilla ja taas miljoona sarjaa. Tyttöystävä käy välillä antamassa suukkoja.

No ei tää oikeesti jaksa edes naurattaa, tuntemukset jotain :curs: ja :wall: välimaastosta. Ja mua ei todellakaan töki aloittelijat, päinvastoin, auta varmasti jos joku apua haluaa. Tulee niitä liikkeitäkin sillointällöin neuvottua jos joku sattuu kysäsemään. No Fabien saa nyt tulla haukkumaan vuorostaan minut, olenkohan jo liian vanha? ;)

ot:

sellanen asia tuli mieleen että minulla on tällä hetkellä 7-päivän kierto, eli teen tiettynä viikonpäivänä juuri tuon rinta-hauiksen ja se on ainoa päivä viikossa jolloin näen salilla tiettyjä treenaajia (ja tietenkin päinvastoin).

luulevatkohan ne minua rinta-haukkari pelleksi kun näkevät minun tekevän pelkästään noita lihasryhmiä ;)

Back
Ylös Bottom