Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sukulaku sanoi:Heppujen ensimmäinen kerta oli kylä aika huvittava. Kaverit kattelivat jumppatyttöjen perseitä ja hymyilivät toisilleen taljoja tehdessä:D
Fat Abbott sanoi:Hyi! Meikän eka kerta kesti maksimissaan minuutin, ei siinä paljoa naurettu kaverien kanssa, taikka tehty toisille taljoja. Ei vaan ehtiny.

rantapantteri sanoi:Mitäköhän fabien nyt keuhkoo...?
Tuskin kukaan siellä salilla menee toiselle nauramaan, että "vitun narukäsi apina, mitä sä täällä treenaat ihan päin vittuamäoonpaljonvahvempibodari"... Kai sitä nyt mielessään saa nauraa vaikka mitä. Itekin oon montaa ihmistä salilla ja muussakin elämässä nauranu, mutta en mä sitä ulospäin näytä. Tuskin se on keneltäkään pois jos mulla on suuren pääni sisällä vähän hauskaa. Varmasti fabien on mielessään riisunut monen monta tyttöä elämänsä aikana... Eikös sekin sitten ole rikos?![]()
Dragon sanoi:Fabien ei näitä ole pakko lukea jos alkaa noin paljon ahdistamaan![]()
Fabien sanoi:17v. Ei kai tähän muuta tarvitse kirjoittaa.

Fabien sanoi:17v. Ei kai tähän muuta tarvitse kirjoittaa.

Olen joskus kattonut ihan tangon alta...haavevahva sanoi:Kattokaapa joskus, kun joku ihan alottelija tekee penkkiä.

Gillyanne sanoi:22v. Ei kai tähän tarvitse muuta kirjoittaa.

Fabien sanoi:
Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä... Mutta jokainen kukka kukkikoon, kuten todettua. Hyvää viikonloppua kaikille. Eikä nyt suututa.
Eiks se tehnyt jo??uga sanoi:Tee itsestäsi pelle jossain muussa threadissa. Eikä nyt suututa. :jahas:
Fabien sanoi:
Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä... Mutta jokainen kukka kukkikoon, kuten todettua. Hyvää viikonloppua kaikille. Eikä nyt suututa.
Tässä threadissa on tarkotus keskittyä kirjoittamaan jotain muuta kun omia mielipiteitä muista pakkislaisista. Vois itekkin sitä harrastaa :jahas:Ime munaa, homo. Eikä nyt suututa.Fabien sanoi: