Jumalauta Tomi meinasin just tukehtua..
Komediaa tässä threadissa kyllä riittää! :D:D:D
Komediaa tässä threadissa kyllä riittää! :D:D:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fabien sanoi:Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä... Mutta jokainen kukka kukkikoon, kuten todettua. Hyvää viikonloppua kaikille. Eikä nyt suututa.

Fabien taas vauhdissa... Iän perusteella toisen arvosteleminenhan on myös todella aikuismaista ja kypsää touhua. :thumbs:Fabien sanoi:17v. Ei kai tähän muuta tarvitse kirjoittaa.
mattibodari sanoi:Lähdin tänään pirunmoisella kiireellä salille ja huomasin vasta pukkarissa, että perkele verkkarit jäi. No ei kait siinä muuta kun sisäkengät jalkaan ja farkut jalassa treenaamaan :lol2:!
Lähdin tänään pirunmoisella kiireellä salille ja huomasin vasta pukkarissa, että perkele verkkarit jäi. No ei kait siinä muuta kun sisäkengät jalkaan ja farkut jalassa treenaamaan !
arpo sanoi:Nuorempana kun aloittelin tätä keho hommaa, asuin pienellä paikkakunnalla. Siellä treenattiin kaverin kanssa vuosi vuoden perään ja aina meitä siellä ilahdutti paikallinen julkkis, Sekunda-Masa. Se melkein asui siellä mutta hävisi aina kerran kuussa viikoksi. Omien sanojensa mukaan se lähti milloin eräpoliisiksi ja milloin batmanin luolaan. Masan tyttis Hullu-Riitta tuli juuri sillon salin ovelle ja sanoi "Säi-Säi! matti nyt lähdetään, kahvi on valmista". Hulluinta tässä kaikessa on se että kun käyn siellä synnyinseudulla niin aina se Masa muistaa ja morjestaa hauista jännittämällä!:evil:
Huppe sanoi:Joku saatanan kusipää vittuperse urpo hakkasi parkkipaikalla eilen auton kylkeen lommon, vittu että vituttaa tuommoiset saatanan persereijät ketkä ei voi edes vittu tulla tunnustamaan tekosiaan, voi vitun reikä saatanan perkele mitä porukkaa, viime vuotinen bemari vielä hakkauksen kohteena niin ei helpota oloa yhtään, no nyt ei ole enää virheetön auto... VITTU SAATANA PERKELE! :curs: :wall: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :itku: :evil: :itku:
make77 sanoi:Itellä on vähän saman tyylinen tapaus kun kävelin parivuotta sitten töistä kotiin ja lähdin ylittämään Bulevardia (Helsinki) niin juuri kun olin pääsemässä koko kadun yli niin tienlaidasta lähtee liikkeelle semmonen pisnis ukko uudella V70 Vulvullaan ja kattoo tyynenrauhallisesti mua ja liruttaa kokoajan lähemmäs ja lähemmäs. Auto siis liikkui kävelyvauhtia ja päätin että perkele kun muutenkin kävelen kiireessä junälle niin on mulla senverta nopeutta ettei tarvi juoksuaskelta ottaa ettei alle jää. no just kun olin puolivälin auton keulasta ylittäny niin äijä otti ja kopsautti puskurilla suoraan jalkaan. AI PERKELE?
tunki pään ikkunasta ulos ja huusi että pidä juniori vähän vauhtia niin ei tarvii töniä.
:curs: :curs:
Huusin takas että mitä vittua sä spede ajat tahallaan suojatiellä päälle niin äijä karjas että painu nyt vittuun siitä edestä että pääsee tärkeemmät menemään.
Vielä enemmän :curs:
Kädet meni nyrkkiin ja kaksinkäsin konepeltiin niin kovaa ku tumpuista irtos.
Ja päälle että sun on parempi pitää nyt se saatanan leipäläpes kiinni tai tulee ruumiita.
Otin pari askelta kävelytielle ja just kun olin sivuikkunan kohdalla niin äijä vielä näytti keskaria.
Jotenki se jalka vaan otti suunnan kohti kartturin ovea ja siihenkin klommo.
Samassasurvas kaasun pohjaan ja lähti menee.
Minä jatkoin tyytyväisenä myhaäillen matkaani ja mietiskelin että joo mulla tuli naarmu jalkaan ja Vulvu meni peltikorjaamolle. :lol2:
Eikä vituttanu enää.

Gillyanne sanoi:????? Multa meni nyt ihan oikeasti ja rehellisesti ohi tämä kommentti. Tarkoititko, että tähän nimenomaiseen threadiin ei pitäisi kolmikymppisten kommentoida,
EDIT: Vitamiiniporeet nenän kautta näppikselle, kiitti vaan Tomppa :lol2:
haavevahva sanoi:Eilen vähän taas hymyilytti. (tulikohan omat alotteluajat mieleen) Kattokaapa joskus, kun joku ihan alottelija tekee penkkiä. Tangon kanssa sarjoja mutta penkin leveys ei millään tahdo riittää. Tukilihakset ei taida olla vielä täysillä mukana, joten välillä mennään tangon kanssa vasemmalle ja välillä oikealle. Sitten lisätään vielä se tottumattomuus liikkeeseen niin saadaan se alaslaskukohtakin välille napa - kaula.
Fabien sanoi:Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä.
;) 
TJJ sanoi:Herää kysymys, miksi lumpion sijoiltaan menoa pitää jollain helkatin magneetilla kuvata? Jos se on pois paikoiltaan, niin se on, senkin näkee silmällä ja jos haluaa, niin rtg-kuvalla. Takaisin menee, jos jää löysäksi (menee jatkuvasti pois paikoiltaan) paranemisen jälkeen, niin leikata se kumminkin pitää. Ja kylläpä ne hyvin leikkaa ilman magn. kuviakin.
Herää myös kysymys, miksi joku kipeä selkä pitäisi heti juoksuttaa magn. kuvaukseen? Siitäkään ei hyödy mitään, jos ei leikkuu pöydälle mennä.
Saatikka olkapään magneetti.. Hyvä rtg-lääkäri näkee enemmän/paremmin ultraäänellä..
Niin ja vituttaa vielä oikutteleva selkävamma ja flunssa.
sterpuska sanoi:Mitä helvataa mulle sanoi yksi suomen parhaista ortopedeistä että Rontgenillä ei tee mitään esim olkavammoja etsiessä?