Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Fabien sanoi:
Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä... Mutta jokainen kukka kukkikoon, kuten todettua. Hyvää viikonloppua kaikille. Eikä nyt suututa.

????? Multa meni nyt ihan oikeasti ja rehellisesti ohi tämä kommentti. Tarkoititko, että tähän nimenomaiseen threadiin ei pitäisi kolmikymppisten kommentoida, vaiko Pakkikselle ylipäätäänkään? En siis todellakaan suuttunut tai mitään muutakaan, vaan onnistuit nyt kyllä pistämään tämän mimmin täydellisesti kebab-kioskille. Eivätkös Pakkiksen nestorit ole melkeinpä tuplasti meikäläisen ikäisiä sitäpaitsi...?

Ja jottei mene ihan täysin off-topiciksi, niin todistinpa äskettäin salilla oudointa ylätaljaa EVER. Kaksi heppua siinä oli tekemässä, painomääristä päätellen ei ihan aloittelijoita kumpikaan. Toinen kannusti koko ajan "painaa painaa, hyvä, menee vielä yksi!!!11!"tyylillä, eli ilmeisesti oli sitten kaksikon kokeneempi osapuoli. Tekivät siis ylätaljaa suoralla tangolla eteen AIVAN tajuttomalla heijauksella = yläkroppa melkeinpä vaakatasoon asti. Viimeiseen sarjaan lyötiinkin sitten painoja oikein miehekkäästi, toistoja oli sarjassa 2, ja tämä "kokeneempi" suoritti sarjan ensin:" (riuhtaisu selkä mutkalla) UAAAGHH!!!! (vielä kovempi riuhtaisu, jos vain mahdollista) UAAAGHH!!!!" :hyper:

Enhän minä tietenkään tiedä, minkä lajin maksimivoimatreeni siinä oli mahdollisesti menossa, mutta aika oudolle kyllä ainakin minun silmiini näytti... varsinkin, kun hallitusta lihaksen supistamisesta ei kyllä tod. ollut tietoakaan...

EDIT: Vitamiiniporeet nenän kautta näppikselle, kiitti vaan Tomppa :lol2:

Ilkka Nummisto ja Markku Suonenvirtahan ovat legendaarinen parivaljakko. Livenä en ole nähnyt, mutta telkkarissa muutamia kertoja.

Ilkka kannusti Markkua nostamaan penkistä rautaa suunnilleen (idealtaan) seuraavasti: "Koiraa!! Saatanan koira! nousee! Koira!" :)

Lähdin tänään pirunmoisella kiireellä salille ja huomasin vasta pukkarissa, että perkele verkkarit jäi. No ei kait siinä muuta kun sisäkengät jalkaan ja farkut jalassa treenaamaan :lol2:!

Onneks oli selkäpäivä, en kyllä tehny maastavetoa. :lol2:

Joo.. . Ei ole kolmeen viikkoon tullut treenattua kun oli ensin muuttohommat ja sitten iski flunssan päälle.. Ottaa kyllä päähän niin saatanasti kun oli treenit hyvällä mallilla siihen asti. Tekis mieli lähteä ryyppäämään mutta huomenna vituttaa sitten vielä enemmän.. :curs:

Laitas Fabien suora linkki siihen viestiin tässä ketjussa jossa esiinnyt ettei tartte arvailla.

ps. Ainiin se komedia: Goatsetin verkkareiden takasaumaa auki n. 20 cm matkalta jalkaprässistä. Tilannetta pahensi se että verkkarit oli mustat ja alla olevat bokserit valkoiset. No, se ei estänyt minua viemästä treeniä loppuun. (Treenit oli ~keskivaiheessa)

mattibodari sanoi:
Lähdin tänään pirunmoisella kiireellä salille ja huomasin vasta pukkarissa, että perkele verkkarit jäi. No ei kait siinä muuta kun sisäkengät jalkaan ja farkut jalassa treenaamaan :lol2:!

Ei kai siinä mitään. Käy meidänkin salilla jotain tummahipiäistä porukkaa, eikä salivarustuksesta ole tietoakaan. Viimeksi niitä oli jotain puolenkymmentä. Pari seisoskeli juttelemassa toisilleen toppatakit päällä ja loput kiersivät laitteesta toiseen (lähinnä penkin ja hauiskääntöjen väliä ;) ). Varusteena treenaajilla lökärifarkut, ulkolenkkarit, hupparit ja yhellä jopa pipo päätä lämmittämässä. :D

Yritän olla ennakkoluuloton, mutta kävi kyllä mielessä, että oisko nää kaverit kävelly sisään maksamatta, kun yhdellä oli reppukin matkassa.

Lähdin tänään pirunmoisella kiireellä salille ja huomasin vasta pukkarissa, että perkele verkkarit jäi. No ei kait siinä muuta kun sisäkengät jalkaan ja farkut jalassa treenaamaan !

Itellä tänää täysin sama.. ainoo että vedin rankasti kyykyt sun muut farkut jalassa.. onneks oli niin löysät ettei se mitään haitannu, mutta muut reenaajat vähän katteli..

arpo sanoi:
Nuorempana kun aloittelin tätä keho hommaa, asuin pienellä paikkakunnalla. Siellä treenattiin kaverin kanssa vuosi vuoden perään ja aina meitä siellä ilahdutti paikallinen julkkis, Sekunda-Masa. Se melkein asui siellä mutta hävisi aina kerran kuussa viikoksi. Omien sanojensa mukaan se lähti milloin eräpoliisiksi ja milloin batmanin luolaan. Masan tyttis Hullu-Riitta tuli juuri sillon salin ovelle ja sanoi "Säi-Säi! matti nyt lähdetään, kahvi on valmista". Hulluinta tässä kaikessa on se että kun käyn siellä synnyinseudulla niin aina se Masa muistaa ja morjestaa hauista jännittämällä!:evil:

Niin, onneksi en asu maalla enkä käy siellä koskaan. Muistan vuonna 1987 kun kävin viimeksi pakon edessä niin oli oli todella himmeetä porukkaa huoltoasemalla... huh. Onneks ei sen jälkeen ole ollut asiaa landelle eikä kukaan pysty enää pakottamaan sinne. Espoossakin on kestämistä kun sen jyvämestan läpi joskus joutuu ajamaan

Huppe sanoi:
Joku saatanan kusipää vittuperse urpo hakkasi parkkipaikalla eilen auton kylkeen lommon, vittu että vituttaa tuommoiset saatanan persereijät ketkä ei voi edes vittu tulla tunnustamaan tekosiaan, voi vitun reikä saatanan perkele mitä porukkaa, viime vuotinen bemari vielä hakkauksen kohteena niin ei helpota oloa yhtään, no nyt ei ole enää virheetön auto... VITTU SAATANA PERKELE! :curs: :wall: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :itku: :evil: :itku:

Eikös teillä ole jotain valvontasysteemiä hallissa? Nauhoja vaan kelaamaan ja laskua menemään vitunhomopellelle...

Ei varsinaisesti vituta, mutta ärsyttää, kun muutamat artistit lauloi biisit playbackkinä siinä tän päiväsessä UNICEF konsertissa. Mm. Sanin huulisynkka kusi niin paljon, että oikein hävetti ruudun toisellakin puolella. Onko muijalla niin huono ääni, ettei kehtaa laulaa livenä vaan ääni pitää olla studiossa 24x miksattua? Periaattessa muuten suuret respectit kaikille esiintyjille.

make77 sanoi:
Itellä on vähän saman tyylinen tapaus kun kävelin parivuotta sitten töistä kotiin ja lähdin ylittämään Bulevardia (Helsinki) niin juuri kun olin pääsemässä koko kadun yli niin tienlaidasta lähtee liikkeelle semmonen pisnis ukko uudella V70 Vulvullaan ja kattoo tyynenrauhallisesti mua ja liruttaa kokoajan lähemmäs ja lähemmäs. Auto siis liikkui kävelyvauhtia ja päätin että perkele kun muutenkin kävelen kiireessä junälle niin on mulla senverta nopeutta ettei tarvi juoksuaskelta ottaa ettei alle jää. no just kun olin puolivälin auton keulasta ylittäny niin äijä otti ja kopsautti puskurilla suoraan jalkaan. AI PERKELE?
:david: tunki pään ikkunasta ulos ja huusi että pidä juniori vähän vauhtia niin ei tarvii töniä.
:curs: :curs:
Huusin takas että mitä vittua sä spede ajat tahallaan suojatiellä päälle niin äijä karjas että painu nyt vittuun siitä edestä että pääsee tärkeemmät menemään.
Vielä enemmän :curs:
Kädet meni nyrkkiin ja kaksinkäsin konepeltiin niin kovaa ku tumpuista irtos.
Ja päälle että sun on parempi pitää nyt se saatanan leipäläpes kiinni tai tulee ruumiita.
Otin pari askelta kävelytielle ja just kun olin sivuikkunan kohdalla niin äijä vielä näytti keskaria.
Jotenki se jalka vaan otti suunnan kohti kartturin ovea ja siihenkin klommo.
Samassa :david: survas kaasun pohjaan ja lähti menee.
Minä jatkoin tyytyväisenä myhaäillen matkaani ja mietiskelin että joo mulla tuli naarmu jalkaan ja Vulvu meni peltikorjaamolle. :lol2:
Eikä vituttanu enää.

Asiaan! :rock:

Gillyanne sanoi:
????? Multa meni nyt ihan oikeasti ja rehellisesti ohi tämä kommentti. Tarkoititko, että tähän nimenomaiseen threadiin ei pitäisi kolmikymppisten kommentoida,

EDIT: Vitamiiniporeet nenän kautta näppikselle, kiitti vaan Tomppa :lol2:

17v on liian nuori kommentoimaan ja 31v on liian vanha, vain 22v Fabien saa kommentoida muiden tekemisiä, itsekkään en saisi asiaan puuttua sillä en ole 22 vuotias kaikkivoipa Fabien joka voisi vaikka soittaa Tommy Tabermanille ja lukea hänelle pari rakkausrunoa ettei tarvitse tulla tänne itkemään.

Niin ja Tomille tiedoksi että jos nauru pidentää ikää niin sun viestin jälkeen elän pari viikkoa pidempään :D

haavevahva sanoi:
Eilen vähän taas hymyilytti. (tulikohan omat alotteluajat mieleen) Kattokaapa joskus, kun joku ihan alottelija tekee penkkiä. Tangon kanssa sarjoja mutta penkin leveys ei millään tahdo riittää. Tukilihakset ei taida olla vielä täysillä mukana, joten välillä mennään tangon kanssa vasemmalle ja välillä oikealle. Sitten lisätään vielä se tottumattomuus liikkeeseen niin saadaan se alaslaskukohtakin välille napa - kaula.

Semmostahan se oli itse kullakin aikoinaan, ja vähän joka liikkeessä. Onneksi en sentään käyttänyt ego-painoja. Salilla joskus huvittaa (yl. nuoret) kundit jotka käyttää liian isoja treenipainoja ja tekee liikkeet päin v¤#&¤a

Fabien sanoi:
Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä.

Fabien, tuo straight edge -bodareitten kesyttämätön natikka! Hän syntyi luomuna eikä ole saanut koskaan mitään hikeä vahvempaa kainaloon. Runosuoni helmeilevänä vuoristopurona pulppuillen hän ammentaa ehtymättömästä aarrearkustaan kuolemattomia viisauksia meille raudan kolistelijoille. Tommy Taberman on tarpeeton esikuva koska Fabien siirtyi omiin sfääreihin jo 3-vuotiaana jolloin hän kirjoitti ensimmäisen runokirjansa. Virheetön välimerkkien käyttö, juuri OIKEAN sanan korostaminen, ennen näkemättömien uusien runollisten threadien avaaminen - ah ja voih mitä olisikaan Pakkis ilman meidän kaikkien Fabienia! Fabien, tuo betonilähiöiden kukkaislapsi, tuo päihteettömien runoilijoiden Pentti Saarikoski, tuo maailmoja syleilevän yleistiedon Einstein! Fabien! :rolleyes: ;) :)

TJJ sanoi:
Herää kysymys, miksi lumpion sijoiltaan menoa pitää jollain helkatin magneetilla kuvata? Jos se on pois paikoiltaan, niin se on, senkin näkee silmällä ja jos haluaa, niin rtg-kuvalla. Takaisin menee, jos jää löysäksi (menee jatkuvasti pois paikoiltaan) paranemisen jälkeen, niin leikata se kumminkin pitää. Ja kylläpä ne hyvin leikkaa ilman magn. kuviakin.

Herää myös kysymys, miksi joku kipeä selkä pitäisi heti juoksuttaa magn. kuvaukseen? Siitäkään ei hyödy mitään, jos ei leikkuu pöydälle mennä.

Saatikka olkapään magneetti.. Hyvä rtg-lääkäri näkee enemmän/paremmin ultraäänellä..

Niin ja vituttaa vielä oikutteleva selkävamma ja flunssa.

Mitä helvataa mulle sanoi yksi suomen parhaista ortopedeistä että Rontgenillä ei tee mitään esim olkavammoja etsiessä?

sterpuska sanoi:
Mitä helvataa mulle sanoi yksi suomen parhaista ortopedeistä että Rontgenillä ei tee mitään esim olkavammoja etsiessä?

En todellakaan ole ortopedi, mutta voisin kuvitella, että syy voisi olla se, että röntgenillä ei näe juuri muuta kuin nuo olkapään luut. Kun olkapään vammat varmaan yleisimmin ovat jossain muualla kuin luissa, esim jänteissä tai nivelkapseleissa.
Tämä oli siis todella vahvaa mutua.

Back
Ylös Bottom