Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sukulaku sanoi:
Heppujen ensimmäinen kerta oli kylä aika huvittava. Kaverit kattelivat jumppatyttöjen perseitä ja hymyilivät toisilleen taljoja tehdessä:D

Hyi! Meikän eka kerta kesti maksimissaan minuutin, ei siinä paljoa naurettu kaverien kanssa, taikka tehty toisille taljoja. Ei vaan ehtiny.

Fat Abbott sanoi:
Hyi! Meikän eka kerta kesti maksimissaan minuutin, ei siinä paljoa naurettu kaverien kanssa, taikka tehty toisille taljoja. Ei vaan ehtiny.

Noh... kai sen noinkin voi ottaa:lol2:

Mitäköhän fabien nyt keuhkoo...?

Tuskin kukaan siellä salilla menee toiselle nauramaan, että "vitun narukäsi apina, mitä sä täällä treenaat ihan päin vittuamäoonpaljonvahvempibodari"... Kai sitä nyt mielessään saa nauraa vaikka mitä. Itekin oon montaa ihmistä salilla ja muussakin elämässä nauranu, mutta en mä sitä ulospäin näytä. Tuskin se on keneltäkään pois jos mulla on suuren pääni sisällä vähän hauskaa. Varmasti fabien on mielessään riisunut monen monta tyttöä elämänsä aikana... Eikös sekin sitten ole rikos? :)

rantapantteri sanoi:
Mitäköhän fabien nyt keuhkoo...?

Tuskin kukaan siellä salilla menee toiselle nauramaan, että "vitun narukäsi apina, mitä sä täällä treenaat ihan päin vittuamäoonpaljonvahvempibodari"... Kai sitä nyt mielessään saa nauraa vaikka mitä. Itekin oon montaa ihmistä salilla ja muussakin elämässä nauranu, mutta en mä sitä ulospäin näytä. Tuskin se on keneltäkään pois jos mulla on suuren pääni sisällä vähän hauskaa. Varmasti fabien on mielessään riisunut monen monta tyttöä elämänsä aikana... Eikös sekin sitten ole rikos? :)

17v. Ei kai tähän muuta tarvitse kirjoittaa.

Dragon sanoi:
Fabien ei näitä ole pakko lukea jos alkaa noin paljon ahdistamaan :)

Minusta mielipiteiden vaihtaminen on yksi niistä olennaisimmista elementeistä keskustelufoorumeilla. Ei ahdista, kivaahan tämä on. :love:

Silti se 17v...

Fabien sanoi:
17v. Ei kai tähän muuta tarvitse kirjoittaa.

Olikos tämä nyt sitten rasvanahalta:

Tämä nyt ei ole enää salihuumoria, mutta juuri nyt minua huvittaa kovasti tuo sinun kommenttisi muitten ihmisten väheksymisestä. Et halua ikinä ajautua tilanteeseen jossa saat iloa muiden ihmisten väheksymisestä, mutta kuitenkin teet juuri sitä. Tuollainen "Olen parempi ihminen kuin sinä" "kyllä sinä vielä opit" asenne on juuri sellaista toisten yläpuolelle asettumista ja toisten halveksuntaa jota itse pidän kuvottavana.

Miten tämä asenteesi eroaa siitä että minusta egopainoilla hauiksia vauhtia ottaen treenaava näyttää hauskalta? Ainakaan minä en hyökkää itse henkilöä vastaan, ainoastaan pidän huvittavana sitä miltä hänen tekemänsä asia näyttää.

...Ehkä kannattais miettiä myös omia sanojasi eikä keskittyä muiden arvostelemiseen. :rolleyes:

Eilen vähän taas hymyilytti. (tulikohan omat alotteluajat mieleen) Kattokaapa joskus, kun joku ihan alottelija tekee penkkiä. Tangon kanssa sarjoja mutta penkin leveys ei millään tahdo riittää. Tukilihakset ei taida olla vielä täysillä mukana, joten välillä mennään tangon kanssa vasemmalle ja välillä oikealle. Sitten lisätään vielä se tottumattomuus liikkeeseen niin saadaan se alaslaskukohtakin välille napa - kaula.

haavevahva sanoi:
Kattokaapa joskus, kun joku ihan alottelija tekee penkkiä.
Olen joskus kattonut ihan tangon alta... :hyper:

Aika huvittavaa jälkeenpäin kun melkein on pudonnut penkiltä, mutta kun yrittää pitää sitä heiluvaa tankoa edes jotenkin kurissa on kyllä hymy kaukana. :nolo:

Gillyanne sanoi:
22v. Ei kai tähän tarvitse muuta kirjoittaa.
:love:

Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä... Mutta jokainen kukka kukkikoon, kuten todettua. Hyvää viikonloppua kaikille. Eikä nyt suututa.

Fabien sanoi:

Kyllä minulla olisi hätä päällä, jos kolmissakymmenissä vielä kommentoisin täällä tekstejä... Mutta jokainen kukka kukkikoon, kuten todettua. Hyvää viikonloppua kaikille. Eikä nyt suututa.

Hei Fabien, tämä threadi on varattu salikomedialle, ei Pakkiskomedialle. Tee itsestäsi pelle jossain muussa threadissa. Eikä nyt suututa. :jahas:

uga sanoi:
Tee itsestäsi pelle jossain muussa threadissa. Eikä nyt suututa. :jahas:
Eiks se tehnyt jo??

No mut joo, mun mielestä salilla hauskat tapaukset ei oo aloittelijoita, vaan just niitä egoilijoita, jotka tekevät liikkeet päin rektaalia ihan vain saadakseen liian isot painot ylös. Itelläkin vielä on suht aloittelijana vähän hakemista joissain liikkeissä, mutta en kuitenkaan yritä huijata itseäni liian isoilla painoilla. Kovaa kuitenkin pitää treenata. :whip:

Fabien sanoi:

Ja ikäähän se katsoo mitä saa kirjoitella johonkin? voi huoh näitä sun kommenttejas. :david: Tässä threadissa on tarkotus keskittyä kirjoittamaan jotain muuta kun omia mielipiteitä muista pakkislaisista. Vois itekkin sitä harrastaa :jahas:

Fabien sanoi:

Ime munaa, homo. Eikä nyt suututa. :)

Back
Ylös Bottom