Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Flea sanoi:
Diagnoosin teki erittäin pätevä urheilulääkäri, entinen maajoukkue urheilija. En kyseenalaistanut tätä, vaan luotin hänen diagnoosiinsa.

En minä diagnoosia epäilekkään vääräksi.

Syitä, joita epäilen vaikuttaneen kuvaamisen tarpeeseen: a) polveen tuli n.4kk sitten rusahtava vamma, joka turvotti polven, mutta parani hyvin; b) muljahdus tapahtui kilpailutilanteessa ja ilmeisesti hänelle kuvailemani vamman syntymistavan ei sitä olisi pitänyt aiheuttaa; c) polven sisäsivu aristi voimakkaasti ja lumpion liikuttelu oli kivuliasta; d) magneettikuvausta nyt varmaan pidetään tällä hetkellä parhaana polven kivuttomana tutkimusmuotona; e) ei oo sen rahoista pois, minä maksan!

No tuosta a ja b kohdasta voin uskoa, että magneetti voisi olla aiheellinen. Sen sijaan c pitää varmasti paikkaansa, mutta sitä ei tarvi kyllä magneetilla kuvata, varmasti on sieltä kipeä kun lumpio muljahtaa urastaan pois. Yleensä aina ulospäin. Voit varmaan arvata mitä sisäsivun sidekudosrakenteille silloin tapahtuu (myös ilman magn kuvausta).

d) kohtaan sanoisin, että en väitäkkään, että se ei olisi hyvä kuvausmuoto. Mietin vain, että onko se kuvaus täysin tarpeellinen. Jos tilanne olisi ollut "tyypillinen", ilman tietoa muusta vammasta, niin ei olisi minusta tarpeellinen.

e) sinun rahojasi minä mietinkin.

Vituttaa, kun pitää herätä herätyskelloon, eikä saa herätä kun haluaa..

Joku saatanan kusipää vittuperse urpo hakkasi parkkipaikalla eilen auton kylkeen lommon, vittu että vituttaa tuommoiset saatanan persereijät ketkä ei voi edes vittu tulla tunnustamaan tekosiaan, voi vitun reikä saatanan perkele mitä porukkaa, viime vuotinen bemari vielä hakkauksen kohteena niin ei helpota oloa yhtään, no nyt ei ole enää virheetön auto... VITTU SAATANA PERKELE! :curs: :wall: :curs: :curs: :curs: :curs: :curs: :itku: :evil: :itku:

Joopa joo, kyynärtaipeesta taitaa jokin olla oikeesti paskana. Huomenna aamulla klo 8 lääkäriin. Pitää vissiin ruveta pidemmäks aikaa pohjereisi-pelleks. :(

Hape sanoi:
tässä pari päivää sitten törmäsin toiseen tapaukseen.kesken hyvän treenin ällistyin ja huomasin jalkaprässissä vanhan gupen..ikää n.70- kuolema..no salivarustuksena ukkelilla oli suorat housut,kauluspaita ja NOKIAN KUMPPARIT?!ja tää kyseinen tyyppi oli kai nukahtanu siihen prässiin..tai sitten vaan ihan omissa maailmoissaan.pää alaspäin kyhötti siinä..eka luulin et se on delannu siihen mut nous se siitä :lol2:

:lol2: gwahhahhaaa.... kumppareissa on hyvä pito. ei pääse luiskahtamaan polville koko hässäkkä. :lol2:

Kuka voi määritellä mikä on salikomediaa? Asiat vai henkilöt? Sinäkö sen päätät, että on komediaa, jos joku tekee asioita eri tavalla, niistä kuitenkin tyydytystä saaden? Mene itseesi.

Just sopivasti nousi tämä threadi ylös. Eilen Mayorsin pukkarissa jollakin nuorehkolla mieshenkilöllä oli päällään alushousut, joissa oli persvaon kohdalla sellainen läpinäkyvä "verkko". Siis samanlainen kuin verkkopaidoissa. Tarkennetaan: alushousut olivat siis ehjät, mutta persvako lepatti verkon läpi täysin valtoimenaan. Siinä kyllä päässä pyöri vähän aikaa selainen Mitä vittua? -visailu.

Fabien sanoi:
Kuka voi määritellä mikä on salikomediaa? Asiat vai henkilöt? Sinäkö sen päätät, että on komediaa, jos joku tekee asioita eri tavalla, niistä kuitenkin tyydytystä saaden? Mene itseesi.

Kyllä, minä sen päätän. Jos se minusta on hauskaa niin se on komediaa. Kuka muukaan sen kohdallani määrittelisi?

En läheskään kaikkia jaksanut lukea, mutta minusta on aina hupaisaa kun joku tekee vipunostoja / hauiskääntöä / tms vyön kanssa. (näin molemmat viime viikon aikana)

Olenko nyt huono ihminen kun pidän tuota hauskana? Kiellätkö minua huvittumasta kun seuraavan kerran näen "narukätisen" treenaajan tekevän yhdistettyä selkä-hauis treeniä? Mene itseesi.

Tästä on jo aikaa, mutta laitetaan nyt kun tuli mieleen tätä selaillessa.

Olin muistaakseni jalkaprässillä kun sinne salille tuli sellainen keskikokoinen kaveri huppari ja löysät housut päällä. Salikengät sillä kuitenkin oli. No tein rauhassa omaa ohjelmaa ja huomasin että hän kävelee penkin luo ja iskee kaikki läheltä löytyvät limput siihen. En kiinnitänyt siihen enempää huomiota mutta jonkin ajan päästä se kaveri istuu edelleen siinä penkin nokassa puhisemassa. Arvelin että kai se keskittyy vaikka tuskin tuo tuosta nousee. Siirryin siitä sitten käsipainojen luo ja se sama kaveri tulee siihen viereen istumaan. Penkkitankoon se jätkä jätti ne limput. No alan tekemään kässäreillä pientä lämmittelyä ja se sama kaveri ottaa 25kg:n limpun ja nostaa sen siihen viereensä ja istuu penkille. Sitten kun alan tekemään vipareita se kaveri alkaa puhisemaan tajuttomasti siinä muttei koskekaan painoon. Vähän ajan päästä puhina lakkaa ja alkaa pian uudestaan. Lopulta kun noin 50 min. päästä lähden, sama kaveri ei ole vieläkään tehnyt yhtään mitään. Ottanut vaan hirveet painot verrattuna sen omaan kokoon ja puhissut siinä vieressä. Mut kai se harjotteli päässään.

rasvanahka sanoi:
Olenko nyt huono ihminen kun pidän tuota hauskana? Kiellätkö minua huvittumasta kun seuraavan kerran näen "narukätisen" treenaajan tekevän yhdistettyä selkä-hauis treeniä? Mene itseesi.

Kaikki ovat kohdaltaan aloittaneet pohjalta.Itse et ole koskaan ollut narukätinen? Kyllä fabienkin aikoinaan oli narukäsi ja kommenttia tuli, mutta nauraminen toiselle ihmiselle salilla..omaa heikkouttahan se vaan osoittaa.Pitää etsiä elämäänsä iloa muiden väheksymisestä.Surkea tilanne, johon itse en halua koskaan ajatua. Kun seuraavan kerran halveksuvasti katsot yritteliästä narukättä, muista, että kukaan ei ole täydellinen. No, elämä opettaa, tavalla tai peräti toisella.

Toi Gyrmy kuvailema tyyppi kuulostaa tutulta, tai sitten sillä on vaan lajitovereita muuallakin. Eli samassa lukiossa ollut tyyppi on oikea kouluesimerkki rinta-hauis -pellestä. Eli ylävartalo on todella hyvässä kunnossa, mutta se pitää sellasia telttahousuja sen takia, kun jalan paksuin kohta on polvi. Treenityyli on samanlainen uskomaton puhina isot painot siinä vieressä. Useamman minuutin puhinan jälkeen tehdään todella vajaita toistoja n. 4. Sen jälkeen pyöritään sen näköisenä, että "näkikö kaikki varmasti, näkikö, häh"? Jos lähellä ei ole ketään, niin sitten pitää kurkata nurkan taakse jos joku olis vaikka peilin kautta nähny.

lej sanoi:
Toi Gyrmy kuvailema tyyppi kuulostaa tutulta, tai sitten sillä on vaan lajitovereita muuallakin. Eli samassa lukiossa ollut tyyppi on oikea kouluesimerkki rinta-hauis -pellestä. Eli ylävartalo on todella hyvässä kunnossa, mutta se pitää sellasia telttahousuja sen takia, kun jalan paksuin kohta on polvi. Treenityyli on samanlainen uskomaton puhina isot painot siinä vieressä. Useamman minuutin puhinan jälkeen tehdään todella vajaita toistoja n. 4. Sen jälkeen pyöritään sen näköisenä, että "näkikö kaikki varmasti, näkikö, häh"? Jos lähellä ei ole ketään, niin sitten pitää kurkata nurkan taakse jos joku olis vaikka peilin kautta nähny.

Ja se haittaa sinua, on niinkuin sinun omasta elämästäsi pois? Uskomatonta tämä joidenkin ihmisten keskittyminen täysin epäolennaisiin asioihin. Ok, kaikki eivät treenaa salilla etiketin mukaisesti ja hakevat vielä itseään myös ajattelevina ihmisolentoina, mutta silti MUIDEN negatiivisten asioiden seuraaminen ja vieläpä niiden tarkkaakin tarkempi analysointi..jotain on sellaisessa ihmisessä vialla. Kaikki raudat eivät ole niin sanotusti kohdallaan.

Entisellä salilla, Silver Gym, on kans semmonen 55v äijä: tiukat pinkit pyöräilyshortsit, pizza enrique t-paita ja semmonen päälaelta kalju ja sivussa on pinkit vauhtiraidat hiuksissa. Se teki joskus vatsoja ja tanssi samalla ja laulo o-zonen sitä hittibiisiä. Ja sarjan jälkeen tanssahteli tiskille ja pyysi että josko sais o-zonee lisää, hehe. Tuntuu että se aina katteli kaikkia nuoria jätkiä. Ei siinä mitään, jokainen tyylillään, hehe. Kyllähän se kuitenkin aika tosissaan treenas.

Fabien sanoi:
Kaikki ovat kohdaltaan aloittaneet pohjalta.Itse et ole koskaan ollut narukätinen? Kyllä fabienkin aikoinaan oli narukäsi ja kommenttia tuli, mutta nauraminen toiselle ihmiselle salilla..omaa heikkouttahan se vaan osoittaa.Pitää etsiä elämäänsä iloa muiden väheksymisestä.Surkea tilanne, johon itse en halua koskaan ajatua. Kun seuraavan kerran halveksuvasti katsot yritteliästä narukättä, muista, että kukaan ei ole täydellinen. No, elämä opettaa, tavalla tai peräti toisella.

Itsehän olen edelleen narukäsi, isompia painojahan tuokin vyön kanssa selkää+hauiksia treenannut käytti kuin minä. Ei se käsien koko vaikuttanut asiaan, tekee vain lopputuloksesta aavistuksen verran hauskemman näköistä. Enkä minä salilla naureskele, siellä treenataan, jokainen tyylillään, enkä todellakaan kommentoi sanallakaan.

Tämä nyt ei ole enää salihuumoria, mutta juuri nyt minua huvittaa kovasti tuo sinun kommenttisi muitten ihmisten väheksymisestä. Et halua ikinä ajautua tilanteeseen jossa saat iloa muiden ihmisten väheksymisestä, mutta kuitenkin teet juuri sitä. Tuollainen "Olen parempi ihminen kuin sinä" "kyllä sinä vielä opit" asenne on juuri sellaista toisten yläpuolelle asettumista ja toisten halveksuntaa jota itse pidän kuvottavana.

Miten tämä asenteesi eroaa siitä että minusta egopainoilla hauiksia vauhtia ottaen treenaava näyttää hauskalta? Ainakaan minä en hyökkää itse henkilöä vastaan, ainoastaan pidän huvittavana sitä miltä hänen tekemänsä asia näyttää.

Gyrmy sanoi:
Tästä on jo aikaa, mutta laitetaan nyt kun tuli mieleen tätä selaillessa.

Olin muistaakseni jalkaprässillä kun sinne salille tuli sellainen keskikokoinen kaveri huppari ja löysät housut päällä. Salikengät sillä kuitenkin oli. No tein rauhassa omaa ohjelmaa ja huomasin että hän kävelee penkin luo ja iskee kaikki läheltä löytyvät limput siihen. En kiinnitänyt siihen enempää huomiota mutta jonkin ajan päästä se kaveri istuu edelleen siinä penkin nokassa puhisemassa. Arvelin että kai se keskittyy vaikka tuskin tuo tuosta nousee. Siirryin siitä sitten käsipainojen luo ja se sama kaveri tulee siihen viereen istumaan. Penkkitankoon se jätkä jätti ne limput. No alan tekemään kässäreillä pientä lämmittelyä ja se sama kaveri ottaa 25kg:n limpun ja nostaa sen siihen viereensä ja istuu penkille. Sitten kun alan tekemään vipareita se kaveri alkaa puhisemaan tajuttomasti siinä muttei koskekaan painoon. Vähän ajan päästä puhina lakkaa ja alkaa pian uudestaan. Lopulta kun noin 50 min. päästä lähden, sama kaveri ei ole vieläkään tehnyt yhtään mitään. Ottanut vaan hirveet painot verrattuna sen omaan kokoon ja puhissut siinä vieressä. Mut kai se harjotteli päässään.

Hohohoo:lol2:
Kovat treenit kaverilla.

Meitinkin salille on lähiaikoina tullut sellainen kolmen pojan porukka. Käyväy 2-3 kertaa salilla viikossa ja tekevät joka kerralla pelkkää hauista. Pari kertaa olen ojentajataljankin nähnyt liikkuvan kaverusten käsissä ja muutamat penkkiyrittelytkin ovat takana, mutta nämä kalpenevat 15 haiussarjan rinnalla. Hihattomat paidat ovat tietenkin päällä ja tukankin on oltava hyvin. Vyö on toki päällä kun tehdään hauiskääntöä käsipainoilla.

Heppujen ensimmäinen kerta oli kylä aika huvittava. Kaverit kattelivat jumppatyttöjen perseitä ja hymyilivät toisilleen taljoja tehdessä:D

Tomi sanoi:
persvaon kohdalla sellainen läpinäkyvä "verkko". Siis samanlainen kuin verkkopaidoissa. Tarkennetaan: alushousut olivat siis ehjät, mutta persvako lepatti verkon läpi täysin valtoimenaan.
Niissä kalsareissahan on ollut sitten tuuletus
strategisesti tärkeän paikan kohdalla. :hyper:

Welho sanoi:
Tossa toissapäivänä salilla ollessani käyskenteli siellä samaan aikaan about 40v rapakuntonen isomahanen ukkeli. Painoa pakkaan ja menoksi. Tuntui vaan liikerata olevan aika mielenkiintoinen, pakka ei paljon mihinkään liikkunut vaan lantio pumppasi ns. "makuuhuonemambo" - liikettä.

Omalla salillani samanlainen partajeesus. Laittaa prässiin aina +500kiloa ja tekee 2sentin liikerataa. Tämän seurauksena heikkotekoinen prässi on mennyt ihan vituralleen, kelkka jumii aina tuossa kohdassa ennen puoliväliä. Vittu. Ei ollenkaan salikomediaa tällainen :david:

Tomi sanoi:
Just sopivasti nousi tämä threadi ylös. Eilen Mayorsin pukkarissa jollakin nuorehkolla mieshenkilöllä oli päällään alushousut, joissa oli persvaon kohdalla sellainen läpinäkyvä "verkko".
Siis tälläset???
278500.jpg

Tomi vastaa kutsuun ja hanki ittelles treenihousuiks tälläset
277525.jpg
tai sitten tälläset
266744.jpg

:lol2: Ei. Tai siis tavallaan joo, mutta se verkko oli juuri sen persvaon kohdalla. Saatana, mä laitan seuraavaan jalkatreeniin sellaset stringit, jossa on etupuolella norsun naama ja molon kohdalla norsun kärsä. Takapuolella voisi olla sit vaikka goatse.

Fabien sanoi:
Ja se haittaa sinua, on niinkuin sinun omasta elämästäsi pois? Uskomatonta tämä joidenkin ihmisten keskittyminen täysin epäolennaisiin asioihin. Ok, kaikki eivät treenaa salilla etiketin mukaisesti ja hakevat vielä itseään myös ajattelevina ihmisolentoina, mutta silti MUIDEN negatiivisten asioiden seuraaminen ja vieläpä niiden tarkkaakin tarkempi analysointi..jotain on sellaisessa ihmisessä vialla. Kaikki raudat eivät ole niin sanotusti kohdallaan.
No anteeksi kauheasti, kun sinun päiväsi pilasin. Voi nyt selventää, että kyseessä on yksi kusimpäisimmistä tuntemistani ihmisistä, ja varmaan muidenkin samassa lukiossa olleiden mielestä. Se tyyppi halveksi kaikkia muita ja aina kovaan ääneen selitti olevansa muita parempi. Ompeli myös olkatoppauksia paitoihinsa näyttääkseen isommalta. Olen ajattelut siitä tyypistä negatiivisiesti jo vuosia ennen kyseistä tapahtumaa, ja jo silloin tiesin, että jotain hauskaa tapahtuu, kun se tyyppi tuli salille.

Eli kyllä nautin ihan antaumuksella, kun se teki taas itsestään pellen tietämättä sitä itse.

Muuten en naura tai ajattele negatiivisesti esim. muista treenaajista oli ne taidoiltaan/ voimiltaan minkälaisia tahansa, ellei ne sitten varta vasten kerjää sitä.

Edit: Ja jos vedät pavut nenään näköjään muidenkin jutuista, niin miksi luet näitä juttuja.

VOI VITUN VITTU! Kävi sitte nii vitun mukavasti että se vitun saksan vitun ylppäriarvosana jäi sen vitun pisteen päähän siitä vitun E:stä! :curs: :curs: :curs: :wall: :wall: :wall:

Back
Ylös Bottom