Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tove sanoi:2. Työharjottelussa yks potilas vainoaa mua. Kyllä ylentää mieltä kun joku haluaa just mut pyyhkimään perseensä.
Oon niin onnellinen et voisin paskantaa.
Monesko vuos Tove sulla menossa? Mulla lähti toinen käyntiin.panohai sanoi:Vitutus on turhan laimea sana kuvaamaan tämänhetkistä olotilaani, mutta saa kelvata paremman puutteessa.
Menin aamuaerobista tehdessä fillarilla nurin ja katkaisin 3 hammasta, teloin polveni lunastuskuntoon ja muljautin olkapääni pois paikaltaan. Lisäksi otsikossa on nyrkin kokoinen verinen kuhmu. Ihanaa.
Parin tunnin päästä hamppilekuriin suunnittelemaan legoremonttia ja sen jälkeen jonottamaan muutamaksi päiväksi röntgeniin.
Pyöräilykypärä, talvirenkaat ja tapaturmavakuutus ovat kaikki olleet hankintalistalla jo pidemmän aikaa, mutta en ole "ehtinyt" asioita hoitaa. Saatanan saatana.
Loppupeleissä pitää kai olla tyytyväinen ettei käynyt pahemmin. Vaikka mallinurani tähän niittiin hetkellisesti kariutuukin, niin ihan kiva olla kuitenkin hengissä.
Tove sanoi:1. Paskamulkku huoranpenikka remonttimiehet oli sitten päättäny tulla remppaamaan mun kämppää mun ollessa poissa kotoa parisen päivää. Vittukivahelvettikiva. Oisko ollu ihan vitun ylitsepääsemättömän vaikeaa soittaa ja kysyä sopiiko? Jeesuksen vittu jumalauta.
2. Työharjottelussa yks potilas vainoaa mua. Kyllä ylentää mieltä kun joku haluaa just mut pyyhkimään perseensä.
3. Sama mitä mä teen niin lihaksia ei tule, ja jos syön yli kulutuksen tulee sitä vitun ihraa eikä mitään muuta. helvetti. Mun fysiikalla ei sitten vissiin ruveta ku jokski maratoonariks?
4. Kun tulin salilta, kaks pultsaria yritti tunkea sisäpihan portista sisään. Vedin (vahingossa) portinkulman päin toisen lärviä, se helpotti vähän. :evil: :lol2:
5. Niin joo ja olen vitullisen kusessa yhteen äijään jota ei vois vähempää kiinnostaa. Eli silleen.
Oon niin onnellinen et voisin paskantaa.
Proteos sanoi:VITTU mä vedän ainaki niin paljon keittoa perjantaina ja lauantaina, että pää lähtee irti.
lampunjalka sanoi:Millasia ne nykypäivän pyöräilykypärät ovat, kun naamankin suojaa!?
Panohai, otan osaa!
Gillyanne sanoi:En suosittele, eilen oli kaverin synttärit ja sitä kuohuviinin määrää ei voi käsittää... ja nyt olo onkin sitten lähinnä kaamea... pläähh... Milloinkahan sitä oikein oppii, että se nyt vaan on tyhmää juoda liikaa? :wall:
)Ilecules sanoi:btw, tässä vitutus-topikissa on 1811 viestiä kun iloiset asiat-topikissa taas 552 viestiä, ollaan me suomalaiset just niin pessimistejä kun sanotaan.

Fabien sanoi:Pitäisi vaan nautiskella ja kääntä vitutukset voitoksi.Itse uskon ainakin tähän, eivätkä vitutukset tee muuta kuin kasvata vahvemmaksi. Ilon kautta siis jatkossa, juuri SINÄ, joka koet vitutusta. Muista myös välittää itsestäsi.
![]()
Fabien sanoi:Pitäisi vaan nautiskella ja kääntä vitutukset voitoksi.Itse uskon ainakin tähän, eivätkä vitutukset tee muuta kuin kasvata vahvemmaksi. Ilon kautta siis jatkossa, juuri SINÄ, joka koet vitutusta. Muista myös välittää itsestäsi.
No tää readi on tuplasti vanhempi..Ilecules sanoi:btw, tässä vitutus-topikissa on 1811 viestiä kun iloiset asiat-topikissa taas 552 viestiä, ollaan me suomalaiset just niin pessimistejä kun sanotaan.
Ja sitten vielä tää kämmi töissä tänään :wall: Ja huomenna piti olla kova kyykkytreeni joka luultavasti siirtyy hamaan tulevaisuuteen just ku olin päässy hyvään vauhtiin jalkatreeneissä :itku: