Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitutti taas eilen metrossa kun sai väistellä jotain aineissa mesoavaa maahanmuuttaja sekopäätä.Niinkuin ei meillä olisi niitä tarpeeksi omasta takaa,
pitää vielä tuottaa Balkanilta lisää.Pitääkö tässä jumalauta hommata joku kaasuase tai vastaava kun noita tuntuu riittävän nykyisin turhan usein.
Niin ja menee ne kattilat täälläkin jakoon. Tai oikeestaan ei kun kaikki kattilat on exän mut kuitenkin...onhan mulla oma juustohöylä :lol2:

Missasin Kutsunnat

Eli siis oispa ollu kutsunnat eilen ja meikäläinen oli iloisesti jyväskylässä viimeistä työharjoittelu päivää kun Puhelin soi ja Poliista päivää että sullahan ois kutsunnat menossa jämsänkoskella ja alapas mennä suht nopeesti paikalle mä sanoin et enpä taia enää keretä arvatkaa vituttiko. No ei muuta ku petäjä vedelle 30 päivä tais tulla meikäläisestä vuoden :david: VOI VITTU!!!!!!!!!!!!!

Sakael sanoi:
Itse olisin kyllä sitä mieltä, että olisi helpottavampaa saada kuulla sairastavansa ärtynyt paksusuolioireyhtymää kuin esim. Colitis Ulcerosaa. Ärtynyt paksusuoli on kuitenkin täysin vaaraton tauti - vaikkakin varmaan vittumainen. Taudinkantaja voi olla rauhallisin mielin, eikä hänen tarvitse ravata säännöllisin väliajoin tähystyksessä tai miettiä suurentunutta syöpäriskiä tai mahdollista suolen poisleikkausta. Itse en kuitenkaan allekirjoittaisi tätä, että tautia ei voisi hoitaa. Lääkkeitä on olemassa tähänkin tautiin ja ruokavaliolla ja muilla elintavoilla voi huomattavasti helpottaa elämäänsä tämän taudin kanssa.

Tampio: ehdota tähystävälle lääkärille, että saisit rauhoittavan lääkityksen ennen tähystystä, sillä silloin kaikki sujuu paljon helpommin. :)

No olet ihan oikeassa siinä, että tuo ärtynyt suoli on kivempi kuin noi vakavat elimelliset sairaudet.

Millä sitä voi hoitaa? Kun itse sain diagnoosin 4 vuotta sitten ei ollut mitään lääkettä ja mun kohdalla mikään ruokavalio ei auttanut.

starfish sanoi:
Erilaisten pitkään jatkuneiden mahavaivojen ja tutkimusten jälkeen multa löydettiin sappikivet ja nyt oon leikkausjonossa. Leikkaus (tähystyksellä) suoritetaan luultavasti ens vuoden puolella. V******a kun vaivalla treenatut vatsalihakset pistellään reikiä täyteen kun just alkaa se sixpäkki sieltä näkyä :wall:

Lohdutuksen sana :) Ei niitä reikiä niin monta tule ja ne on tosi pieniä.

Toivo vaan, että selviää tähystysleikkauksena, koska joskus tähystys ei riitä ja täytyy tehdä ihan kunnon leikkaus.

make77 sanoi:
Minä jatkoin tyytyväisenä myhaäillen matkaani ja mietiskelin että joo mulla tuli naarmu jalkaan ja Vulvu meni peltikorjaamolle. :lol2:
Eikä vituttanu enää.

Heh :) Joskus muinoin vuosittaisessa ilotulitustapahtumassa kaivarissa, joku autoilija kyllästyi väenpaljouteen ja päätti pelotella pistämällä eka kaasun pohjaan ja ajoi väkijoukkoon päin ja sitten jarrua.

Suututti sen touhut niin paljon, että futasin kanssa auton kylkeen hienon jäljen :)

PMLats sanoi:
Kattilat meni jakoon, ukko jätti kun haluaa 3 ja puolen vuoden jälkeen vapaasti hässiä kaikkia muita :curs: Ja pettämisetkin paljastui samaan syssyyn. Pakko muuttaa takas vanhempien luo 27-vuotiaana, kun ei ole taloudellista mahdollisuutta tällä hetkellä bunkata yksikseen. Gradu edelleen kesken ja tuskin kovasti eteneekään lähitulevaisuudessa kun sattuu niin perkeleesti joka paikkaan, sydämeen, vatsaan ja päähän eniten. Treenejä en uskalla edes ajatella. Kaikki on yhden kortin varassa, lottovoittoduuni olisi luvassa jos ensi viikolla menisi valintatestit hyvin, mutta mitä ilmeisimmin menee päin persettä kun pää on sekaisin. Silmät on turvonneet umpeen itkemisestä mutta mitäpä sekään auttaa. Pahinta on kai että edelleen rakastaa :( Nyt täytyy vaan pitää pää kovana eikä sortua suklaaseen, menisi 19 viikon onnistunut dieettaus hukkaan.

Tästä uutisesta tuli todella paha mieli :(

Niinkuin Tomikin sanoi, te vaikutitte olevan toisillenne oikeat. En olisi uskonut, että näin käy :(

Yritä jaksella ja kestää. Toivon sulle paljon paljon voimia!

Vitun teinit

Oltiin perheen kanssa puistossa, vaimo ja kaksi alle 3v lasta. siihen sitten pölähti 3 n.15v jannua heittelemään maalipurkin kannesta tehtyä (jotain svidyn ninjatähteä). Aikani katoin sitä touhua mutta sitten kun se oli lähellä osua yhtä (vierasta) lasta niin siihen oli puututtava. Luulisi, että meikäläisen ikäisellä ja kokosella olisi jotain auktoriteettia näihin 50kg pallomahoihin ja vitut! Saman tien oli tulossa tappelemaan ja puhkomaan silmiä :hyper: aivan...niin ne uhosi :D

Siis mitä häh! Mitä siihen voi sanoa tai tehdä?

Vetää muutamaa teiniä turpaan ja maksaa seuraavat 20v korvauksia lasten pahoinpitelystä? tai sitten ottaa puukkoa kylkeen, ei voi tietää. Ja se että nämä kaikki tapahtuisivat lasteni silmien edessä.

Tilanne raukesi siihen kun sanoin, että jos sinä et ymmärrä tuon touhun vaaroja niin minkä minä sille voin, johtuu varmaan geeneistä? Eli pieneen vittuiluun mutta ei se amisviiksi sitä tajunnut. Tämän jälkeen kannen heittely loppui...

Vielä ei ole iskenyt vitutus ns. nöyrtymisestä noille junnuille, kun oisin kumminkin voinut heittää ne tammerkoskeen, mutta sitten taas ne olisi voinut käydä myöhemmin vaimon/lasten kimppuun...Saatana miten turhauttava tilanne!

Pitihän se taas tapahtua - loukkaantuminen nimittäin. :(

Olin tehnyt 3 tiukkaa 8 toiston sarjaa kässäreillä tasapenkillä. Pienensin painoja ja ajattelin tehdä 12-15 toiston pumppisarjan vinopenkkiä. No, ilmeisesti en jaksanut tarpeeksi keskittyä liikkeeseen ja jossain 10. toiston kohdalla vasemmanpuoleinen paino rojahtaa suoraan alas yläasennosta. Olkapää rusahtaa ilkeästi ja kipu oli vähän aikaa melkoinen. Se, että paino tippui suoraan nivusille ei sattunut läheskään yhtä pahasti. :jahas: Nyt istun koneen ääressä ja pidän pakasteparsakaalipussia olkapään päällä. :) Kaikenlainen rotaatio sattuu. Nyt toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

cisco sanoi:
Oltiin perheen kanssa puistossa, vaimo ja kaksi alle 3v lasta. siihen sitten pölähti 3 n.15v jannua heittelemään maalipurkin kannesta tehtyä (jotain svidyn ninjatähteä). Aikani katoin sitä touhua mutta sitten kun se oli lähellä osua yhtä (vierasta) lasta niin siihen oli puututtava. Luulisi, että meikäläisen ikäisellä ja kokosella olisi jotain auktoriteettia näihin 50kg pallomahoihin ja vitut! Saman tien oli tulossa tappelemaan ja puhkomaan silmiä :hyper: aivan...niin ne uhosi :D

Siis mitä häh! Mitä siihen voi sanoa tai tehdä?

Vetää muutamaa teiniä turpaan ja maksaa seuraavat 20v korvauksia lasten pahoinpitelystä? tai sitten ottaa puukkoa kylkeen, ei voi tietää. Ja se että nämä kaikki tapahtuisivat lasteni silmien edessä.

Tilanne raukesi siihen kun sanoin, että jos sinä et ymmärrä tuon touhun vaaroja niin minkä minä sille voin, johtuu varmaan geeneistä? Eli pieneen vittuiluun mutta ei se amisviiksi sitä tajunnut. Tämän jälkeen kannen heittely loppui...

Vielä ei ole iskenyt vitutus ns. nöyrtymisestä noille junnuille, kun oisin kumminkin voinut heittää ne tammerkoskeen, mutta sitten taas ne olisi voinut käydä myöhemmin vaimon/lasten kimppuun...Saatana miten turhauttava tilanne!

On muuten todellakin ihmeellistä miten jollain 15-16 vuotiaalla voi olla niin suuri ego, ettei esimerkiksi puolta isomman ja monta vuotta vanhemman sana tehoa. Kyllä mulla vaan sillon eri fiilis oli päällä, kun isommat jotain sano, niin sitä uskottiin. Kai se johtuu kasvatuksesta.

PMLats sanoi:
Kattilat meni jakoon, ukko jätti kun haluaa 3 ja puolen vuoden jälkeen vapaasti hässiä kaikkia muita :curs: Ja pettämisetkin paljastui samaan syssyyn. Pakko muuttaa takas vanhempien luo 27-vuotiaana, kun ei ole taloudellista mahdollisuutta tällä hetkellä bunkata yksikseen. Gradu edelleen kesken ja tuskin kovasti eteneekään lähitulevaisuudessa kun sattuu niin perkeleesti joka paikkaan, sydämeen, vatsaan ja päähän eniten. Treenejä en uskalla edes ajatella. Kaikki on yhden kortin varassa, lottovoittoduuni olisi luvassa jos ensi viikolla menisi valintatestit hyvin, mutta mitä ilmeisimmin menee päin persettä kun pää on sekaisin. Silmät on turvonneet umpeen itkemisestä mutta mitäpä sekään auttaa. Pahinta on kai että edelleen rakastaa :( Nyt täytyy vaan pitää pää kovana eikä sortua suklaaseen, menisi 19 viikon onnistunut dieettaus hukkaan.

VITTU SAATANA!

Zemppiä kovasti Latsi, kaikki unohtuu aikanaan vaikka nyt tuntuukin aivan hirvittävältä.

PMLats sanoi:
Kattilat meni jakoon, ukko jätti...Ja pettämisetkin paljastui samaan syssyyn.

Voi ei! Niinkuin jo chatissa sanoin tosi ikävä juttu! Ei olis kyllä JJJ:stä uskonut
:( . Musta te olitte niin täydellinen pari. Ajattelin että noi kyl pysyy ikuisesti yhdessä. Todella ikävä kuulla tämmöistä. Tuli oikein paha mieli :itku:. Paska paikka tämä maailma, niin se meitä vaan koettelee...

Voimia! Voimia rutkasti! *hali*. Oot vahva persoona, taistele! :)

make77 sanoi:
Kädet meni nyrkkiin ja kaksinkäsin konepeltiin niin kovaa ku tumpuista irtos.
Ja päälle että sun on parempi pitää nyt se saatanan leipäläpes kiinni tai tulee ruumiita.
Otin pari askelta kävelytielle ja just kun olin sivuikkunan kohdalla niin äijä vielä näytti keskaria.
Jotenki se jalka vaan otti suunnan kohti kartturin ovea ja siihenkin klommo.
Samassa :david: survas kaasun pohjaan ja lähti menee..

Ja taas voi todeta että make77:llä asenne kohillaan! Juuri näin! :kippis1:

...

PMlatsille jaksamisia. Tuollanen on perseestä ja voi käydä kuten Neutraali sanoi, vaikka mistäs minä sitä tiedän. Itse en ole vastaavaa kokenut joten en voi kuin arvuutella kuinka raskasta se on.

edit: :offtopic: make77 rupeet vipiks ja tuut miittiin.

Tsemppiä vaan PMlatsille täältäkin, vituttaa varmaan kuin pientä oravaa. Kyllä se siitä, aika parantaa haavat.

Vieras vittu on kullin herkku, minkäs sille alfauros mahtaa. Ja alfaurokset on naisista niin ihania, eikä naiset mahda sillekään mitään. Luonto on perseestä, sen on pakko olla.

On se nyt vittu ku on ehrmannin rahkat kokoajan loppu kaupan hyllyltä!
Jos pelkästään tämä yksi runkkari ostaa niitä 120kpl kuukaudessa niin eikö ne tajua lisätä sitä määrää kuinka paljon ne sinne kerralla niitä rahkoja tilaa??!?!?!?!?!!?!?!?1+111212r4

Back
Ylös Bottom