Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Rahat loppu.
Auto myynnissä vaan kukapa paskaa ostaisi.
Appiukko kuoli sunnuntaina ja puoliso aika vaikeana.
Joudun todennäköisesti lopettamaan tämänkin koulun kesken.
Ruokakin voisi maistua muulloinkin kuin kerran päivässä vartin ajan.
Silmiä kirvelee. vittu.

screwdriver sanoi:
Taas yksi tosimies osoitti miehuutensa ratin takaa.
Ahaa. Et ilmeisesti juurikaan pyöräile, jollet ole kokenut tuollaista aikaisemmin?-)

Koska tämä nyt kerran on "vituttaa ankarasti"-threadi niin tilitetäänpäs nyt sitten sen edestä.

Me pyöräilijät olemme liikenteen neekereitä. Meitä kusettavat sekä autoilijat, jalankulkijat ja liikennevalot.

Kusipääautoilijat tulevat vauhdilla, kännykkä korvalla, suojatien yli riippumatta siitä onko etuajo-oikeus sinulla vai heillä. Turha siitä kypäräpäisestä viherpiipertäjästä on välittää, kun se kuitenkin jää törmäyksessä toiseksi ja hyvällä säkällä saat vielä kiristettyä siltä vahingonkorvauksia. Parempi se on kai vain katsella sitä aukkoa autokaistalla olevassa jonossa ja jauhaa paskaa puhelimeen.

Jalankulkijoilla on oma kaistansa ja pyöräilijöillä omansa? Muuten hyvä, paitsi että jalankulkijoilla - koululaisista vanhuksiin - näyttää olevan käsitys siitä, että heillä on oikeus kulkea rinnakkain ja vielä pahimmassa tapauksessa sivulle harottavien sauvojen kanssa niin, ettei varmasti mahdu pyörällä ohi pyöräkaistallakaan. Ja sitten kun soittaa kelloa, niin vielä huudellaan perään.

Liikennevalot. Paina nappia ajoissa, pääset yli kunhan varot autoja, myöhästy sekunti napinpainalluksesta ja kääntyvien autojen rytmityksen vuoksi saat taas odottaa 5 minuuttia. No, eipä ole vähään aikaan tullut noudatettua valoja.

Tosiasia on kuitenkin se ettei pyöräilijät osaa vitunkaan vertaa liikenne sääntöjä, monet eivät tajua että normaali risteyksessä jos minulla ei ole kolmiota minun ei tule heitä väistääkään. Pyöräilijöillekin(ainakin joillekin) ois ihan hyvä käydä joku liikennemerkki kurssi ja perus säännöt opetella kans.

Dippi sanoi:
Kusipääautoilijat tulevat vauhdilla, kännykkä korvalla, suojatien yli riippumatta siitä onko etuajo-oikeus sinulla vai heillä. Turha siitä kypäräpäisestä viherpiipertäjästä on välittää, kun se kuitenkin jää törmäyksessä toiseksi ja hyvällä säkällä saat vielä kiristettyä siltä vahingonkorvauksia. Parempi se on kai vain katsella sitä aukkoa autokaistalla olevassa jonossa ja jauhaa paskaa puhelimeen.

Osaa ne pyöräilijätkin.. Eipä ole kovinkaan pitkää aikaa, kun yksi melkein päätyi autoni alle. Tuli vauhdilla, punaista päin, ilman kypärää, katsomatta mihinkään muualle kuin eturenkaaseensa ja aivan: Kännykkä korvalla! Onneksi ehdin jarruttaa, ja onneksi ehti naapurikaistallakin ollut, hänellä oli vielä lähempänä osuminen.

neutraali sanoi:
Tosiasia on kuitenkin se ettei pyöräilijät osaa vitunkaan vertaa liikenne sääntöjä, monet eivät tajua että normaali risteyksessä jos minulla ei ole kolmiota minun ei tule heitä väistääkään.

Ei taida sullakaan olla liikennesäännöt ihan hallussa. Nimittäin kääntyvän auton pitää väistää joka tapauksessa pyöräilijää, vaikka kolmiota ei olisikaan.

neutraali sanoi:
Tosiasia on kuitenkin se ettei pyöräilijät osaa vitunkaan vertaa liikenne sääntöjä, monet eivät tajua että normaali risteyksessä jos minulla ei ole kolmiota minun ei tule heitä väistääkään. Pyöräilijöillekin(ainakin joillekin) ois ihan hyvä käydä joku liikennemerkki kurssi ja perus säännöt opetella kans.
No jos on tasa-arvoinen risteys ja minä tulen fillarilla oikealta, niin kyllä sinun kuuluu silloin väistää.

eedit: hidas

detox666 sanoi:
Ei taida sullakaan olla liikennesäännöt ihan hallussa. Nimittäin kääntyvän auton pitää väistää joka tapauksessa pyöräilijää, vaikka kolmiota ei olisikaan.
Oonko puhunut kääntymisestä mitään :david:
Sisyfos sanoi:
No jos on tasa-arvoinen risteys ja minä tulen fillarilla oikealta, niin kyllä sinun kuuluu silloin väistää.

eedit: hidas
No tottakai, mutta minun esimerkki tapauksesa pyöräilijä tuleekin vasemmalta ;)

neutraali sanoi:
Oonko puhunut kääntymisestä mitään :david:

No et puhunut mitään myöskään suoraan ajamisesta. Kirjoituksestasi vain sai sellaisen kuvan, ettei autoilijan tarvitsisi väistää pyöräilijää, muuten kuin tullessaan kolmion takaa.

screwdriver sanoi:
Voi elämä.
Kävelin suojatietä pitkin automaatille nostamaan rahaa, kun joku tossu perheenisä ajoi suojatiellä melkein päälle hienolla farmarivolvollaan.
Juoduin hyppäämään sivuun etten jäänyt alle.
Uudessa volvossa ei näköjään vilkutkaan toimineet että voisi näyttää vaikka jalankulkijoille että mihin on menossa.
Koputin auton etuvilkkuja ja huusin ukolle että siinä autossa on vilkkukin.
Huusi takaisin vihaisena että käytä heijastinta.
Meni hermot ja haistatin 'aikuismaisesti' vitut ukolle.
Ulisi vielä jotain ja kun käännyin takaisin autolle niin tajusi ruuvata ikkunan kiinni ja jatkaa matkaa.

Jonkin verran samanlainen tilanne tapahtui kaverilleni jokunen vuosi sitten.
Elikkä kyseinen henkilö ajoi sutsuki peeveellänsä tuhatta ja sataa LENKKIPOLULLA ja mutkassa vastaan tuli vanhempi pariskunta iltalenkillä. Kaverini sitten otti ja päräytti mutkan suoraksi ja kiven kautta rähmällensä keskelle nokkospuskaa, kiukuspäissään vielä karjaisi perään jotain " *aatanan kusipäät kattoositta vähä mihinä kävelettä!!". Hoksas toki sitten jälkeenpäin virheensä.

Metrin verran :offtopic: muttei anneta sen häiritä. :D

screwdriver sanoi:
Voi elämä.
Kävelin suojatietä pitkin automaatille nostamaan rahaa, kun joku tossu perheenisä ajoi suojatiellä melkein päälle hienolla farmarivolvollaan.
Juoduin hyppäämään sivuun etten jäänyt alle.
Uudessa volvossa ei näköjään vilkutkaan toimineet että voisi näyttää vaikka jalankulkijoille että mihin on menossa.
Koputin auton etuvilkkuja ja huusin ukolle että siinä autossa on vilkkukin.
Huusi takaisin vihaisena että käytä heijastinta.
Meni hermot ja haistatin 'aikuismaisesti' vitut ukolle.
Ulisi vielä jotain ja kun käännyin takaisin autolle niin tajusi ruuvata ikkunan kiinni ja jatkaa matkaa.

Uskomaton äijä, mulla sitapaitsi oli heijastinnauhat takissa ja kävelin vaan ihan 30 km
alueella kylän ydinkeskustassa ja vielä suojatiellä ja munapää meinaa ajaa päälle ja jättää vielä vilkunkin käyttämättä.
Ukolla vielä oli autossa pieni lapsikin. Luulisi että pelottaa päästää kakaransa ulos jos muutkin ajaa yhtä 'varovaisesti' kun isä itse.

Itellä on vähän saman tyylinen tapaus kun kävelin parivuotta sitten töistä kotiin ja lähdin ylittämään Bulevardia (Helsinki) niin juuri kun olin pääsemässä koko kadun yli niin tienlaidasta lähtee liikkeelle semmonen pisnis ukko uudella V70 Vulvullaan ja kattoo tyynenrauhallisesti mua ja liruttaa kokoajan lähemmäs ja lähemmäs. Auto siis liikkui kävelyvauhtia ja päätin että perkele kun muutenkin kävelen kiireessä junälle niin on mulla senverta nopeutta ettei tarvi juoksuaskelta ottaa ettei alle jää. no just kun olin puolivälin auton keulasta ylittäny niin äijä otti ja kopsautti puskurilla suoraan jalkaan. AI PERKELE?
:david: tunki pään ikkunasta ulos ja huusi että pidä juniori vähän vauhtia niin ei tarvii töniä.
:curs: :curs:
Huusin takas että mitä vittua sä spede ajat tahallaan suojatiellä päälle niin äijä karjas että painu nyt vittuun siitä edestä että pääsee tärkeemmät menemään.
Vielä enemmän :curs:
Kädet meni nyrkkiin ja kaksinkäsin konepeltiin niin kovaa ku tumpuista irtos.
Ja päälle että sun on parempi pitää nyt se saatanan leipäläpes kiinni tai tulee ruumiita.
Otin pari askelta kävelytielle ja just kun olin sivuikkunan kohdalla niin äijä vielä näytti keskaria.
Jotenki se jalka vaan otti suunnan kohti kartturin ovea ja siihenkin klommo.
Samassa :david: survas kaasun pohjaan ja lähti menee.
Minä jatkoin tyytyväisenä myhaäillen matkaani ja mietiskelin että joo mulla tuli naarmu jalkaan ja Vulvu meni peltikorjaamolle. :lol2:
Eikä vituttanu enää.

Ja kylläpäs taas vituttaa. Onneks treeni sentään hieman helpotti tätä paskamaista olotilaa.
SYYT VITUTUKSEEN: :wall:
1.Rahat loppu, seuraava tili vasta joulukuun 15. duunipaikan vaihdoksen takia,onneks veronpalautukset hieman helpottaa asiaa ja VISAKORTTI.
2.Lauantaina tuli sorruttua taas vetämään armokänni,rahaa meni ja vieläkin on morkkis ja mieli musta.
3.Kämppä on taas ku pommin jäljiltä ja pitäs siivoilla sitä täs yömyöhällä,ei vois vähempää kiinnostaa.
4.Auto vittuilee jatkuvasti, nyt on vuorostaan puhallin paskana.

SHIT!

TJJ sanoi:
Osaa ne pyöräilijätkin..
Varmasti.

Korjattakoon tuota ylläolevaa purkaustani vielä sillä, että "kusipääautoilijat" oli vähän turhan kattava solvaus. Näiden kännykkä korvalla ajavien idioottien vastapainoksi on tullut toki törmättyä myös yhteistyökykyiseen porukkaan, jotka eivät vain turvaudu vahvimman oikeuteen vaan tajuavat jotain yhteisistä säännöistäkin. Heille tuleekin heilautettua kättä kiitokseksi.

Minä jatkoin tyytyväisenä myhaäillen matkaani ja mietiskelin että joo mulla tuli naarmu jalkaan ja Vulvu meni peltikorjaamolle. :lol2:
Eikä vituttanu enää.[/QUOTE]

Tattis vaan, itekki oon vastaavissa tilanteissa tehnyt samantyylisesti! :kippis1: Kun pamauttaa kunnolla peltiin niin siitä saa hyvän fiiliksen ja kuski on ihan paskana. Kerran kun yksi auto tuli kulman takaa kun olin ylittämässä suojatietä se hipas mun polvea niin paukautin kunnolla kattoa. Hetken päästä huomasin että auto oli täynnä turkkilaisia ja alko hirvee mökä autossa. Silloin häivyin nopeasti paikalta :D

henrig75 sanoi:
Make77 sanoi:
Eikä vituttanu enää.

Tattis vaan, itekki oon vastaavissa tilanteissa tehnyt samantyylisesti! :kippis1: Kun pamauttaa kunnolla peltiin niin siitä saa hyvän fiiliksen ja kuski on ihan paskana. Kerran kun yksi auto tuli kulman takaa kun olin ylittämässä suojatietä se hipas mun polvea niin paukautin kunnolla kattoa. Hetken päästä huomasin että auto oli täynnä turkkilaisia ja alko hirvee mökä autossa. Silloin häivyin nopeasti paikalta :D

:kippis1:
:lol2:

Huuwa pizza sullepaisteeleeee... myoskin keebab leikkaa leivaleeeee...
:hyper: :lol2: :rock:
...Mita mita mita sina sanoa... onko pizassasi muka joku vikana... :lol2:

Kattilat meni jakoon, ukko jätti kun haluaa 3 ja puolen vuoden jälkeen vapaasti hässiä kaikkia muita :curs: Ja pettämisetkin paljastui samaan syssyyn.
VITTU SAATANA!

Viimeksi muokattu:
PMLats sanoi:
Kattilat meni jakoon...
No voi helvetti. Jotenkin vaan aina kuvitellut, että olisitte toisillenne oikeat. Tämä nyt ei varmasti helpottanut suruasi, mutta ihmettelen kovasti, että miten näin kävi. :( Jaksamista ja tsemppiä kovasti!

PMLats sanoi:
Kattilat meni jakoon, ukko jätti kun haluaa 3 ja puolen vuoden jälkeen vapaasti hässiä kaikkia muita :curs: Ja pettämisetkin paljastui samaan syssyyn.

No voi helevetin helevetti! Missähän taas miehen selkäranka ollu :down:
Tsemiä!

PMLats sanoi:

On kyllä paska juttu.

Koita jaksaa!

Tässä taas nähdään et mistä meidät miehet on tehty...

starfish sanoi:
Erilaisten pitkään jatkuneiden mahavaivojen ja tutkimusten jälkeen multa löydettiin sappikivet ja nyt oon leikkausjonossa. Leikkaus (tähystyksellä) suoritetaan luultavasti ens vuoden puolella. V******a kun vaivalla treenatut vatsalihakset pistellään reikiä täyteen kun just alkaa se sixpäkki sieltä näkyä :wall:
Ei niitä reikä tule kuin neljä ja nekin ovat sentin parin viiltoja, jotka ommellaan sitten kukin yhdellä tikillä kiinni.
Itse olen käynyt sappileikkauksen tähystyksellä ja kyllä se pitemmän päälle oli hyvä juttu. Sitä ennen kun en enää voinut syödä juuri mitään sappikipujen vuoksi ja paino putosi vaikka kuinka yritti treenata lyhyesti raskailla painoilla ja muuten liikkua mahdollisimman vähän.
Mutta jonkin ajan päästä leikkauksen jälkeen pystyinkin syömään ihan mitä vaan ja paino nousikin muutamassa kuukaudessa 15 kiloa.
Tosin "pakkodieetin" aikana hidastuneen aineenvaihdunnan vuoksi kaikki kilot eivät olleet takaisintulleita lihaksia :nolo:

Back
Ylös Bottom