Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hippa sanoi:
Ärtynyttä paksusuolta epäiltäessä tähystys on sellainen poissulkeva toimenpide eli varmistetaan, ettei ole mitään elimellistä sairautta.

Eli jos todellakin joudut tyytymään ärtyneeseen paksusuoleen, voit olla varma, ettei tilanne helpotu, koska sitä ei voi hoitaa.

Pitää myös muistaa, että laktoosi-intoleranssi ja keliaki täytyy myös sulkea pois ennen ärtysyt paksusuoli -diagnoosia. Tähystys on tarpeellinen sen takia, että suljetaan pois kroonisten suolitulehdusten mahdollisuus (kuten Crohnin tauti ja Colitis Ulcerosa).

Itse olisin kyllä sitä mieltä, että olisi helpottavampaa saada kuulla sairastavansa ärtynyt paksusuolioireyhtymää kuin esim. Colitis Ulcerosaa. Ärtynyt paksusuoli on kuitenkin täysin vaaraton tauti - vaikkakin varmaan vittumainen. Taudinkantaja voi olla rauhallisin mielin, eikä hänen tarvitse ravata säännöllisin väliajoin tähystyksessä tai miettiä suurentunutta syöpäriskiä tai mahdollista suolen poisleikkausta. Itse en kuitenkaan allekirjoittaisi tätä, että tautia ei voisi hoitaa. Lääkkeitä on olemassa tähänkin tautiin ja ruokavaliolla ja muilla elintavoilla voi huomattavasti helpottaa elämäänsä tämän taudin kanssa.

Tampio: ehdota tähystävälle lääkärille, että saisit rauhoittavan lääkityksen ennen tähystystä, sillä silloin kaikki sujuu paljon helpommin. :)

Saatana!

Piti eilen lähteä sitten työkavereitten kanssa matsiin ja saunomaan.Ajattelin että juon vaan pari kaljaa,paskat.Jäi sitten kolmen tunnin krav magat väliin tältä päivältä. :curs:

Sitäpaitsi KooKoo hävisi 2-4

En ollut pelannut lottoa pitkään aikaan ennen viime viikonloppua ja tätä viikonloppua. Nyt muistinkin syyn. Eihän siinä perkele voita mitään! Damn you Veikkaus, damn you!

Vituttaa kun ei pysty lenkillä ku kävelemään. Mä en vittu tajua mikä mun pötsiä vaivaa kun on hölkännyt rauhallisesti abööt viitisen minuuttia nii sivupötsiä alakaa särkiä niin perlkeleesti....tämä toistuu joka aatanan kerta.

Koulu. Mikäs muukaan. Jos vaikka lopettais koko paskan ja vaihtas jonnee kiinnostavammalle alalle tai alkais sossupummiks... :wall:

Erilaisten pitkään jatkuneiden mahavaivojen ja tutkimusten jälkeen multa löydettiin sappikivet ja nyt oon leikkausjonossa. Leikkaus (tähystyksellä) suoritetaan luultavasti ens vuoden puolella. V******a kun vaivalla treenatut vatsalihakset pistellään reikiä täyteen kun just alkaa se sixpäkki sieltä näkyä :wall:

Saatana rupee oleen rahat loppu ku vitun auton vakuutusmaksuja tuuppaa ovista ja ikkunoista helvetti! :curs:

En saatana ymmärrä miten muut voi vittu pärjätä... käydä vittu pullakahvilla 5 kertaa päivässä, ostaa vitun hyvät poppivehkeet autoon, ryypätä joka vitun viikonloppu 2 kertaa ja muutenkin tuntuu olevan rahaa syytää vaikka mihin saatana!!! taitaa mamma antaa pikkasen paksua karkkirahaa lauantaisin vai isukkiko kympin maksaa ku roskat viä pihalle? Mitä! HÄ?
helvetti!!!! :curs: :curs: :curs:

Vitutuksen määrää ei enää mitata pienellä mittarilla. Ja syyllinen vitutukseen näppäilee juuri tätä viestiä. Kun ei saa mitään aikaan. Perse pysyy penkissä ja maha kasvaa. :curs:

Töitäkään ei löydy vaikka useampaan haastatteluun on viime aikoina päässyt.

Potkaisisin itseäni palleille jos pystyisin.

Sakael sanoi:
Pitää myös muistaa, että laktoosi-intoleranssi ja keliaki täytyy myös sulkea pois ennen ärtysyt paksusuoli -diagnoosia. Tähystys on tarpeellinen sen takia, että suljetaan pois kroonisten suolitulehdusten mahdollisuus (kuten Crohnin tauti ja Colitis Ulcerosa).

Itse olisin kyllä sitä mieltä, että olisi helpottavampaa saada kuulla sairastavansa ärtynyt paksusuolioireyhtymää kuin esim. Colitis Ulcerosaa. Ärtynyt paksusuoli on kuitenkin täysin vaaraton tauti - vaikkakin varmaan vittumainen. Taudinkantaja voi olla rauhallisin mielin, eikä hänen tarvitse ravata säännöllisin väliajoin tähystyksessä tai miettiä suurentunutta syöpäriskiä tai mahdollista suolen poisleikkausta. Itse en kuitenkaan allekirjoittaisi tätä, että tautia ei voisi hoitaa. Lääkkeitä on olemassa tähänkin tautiin ja ruokavaliolla ja muilla elintavoilla voi huomattavasti helpottaa elämäänsä tämän taudin kanssa.

Tampio: ehdota tähystävälle lääkärille, että saisit rauhoittavan lääkityksen ennen tähystystä, sillä silloin kaikki sujuu paljon helpommin. :)

Mulla on laktoosi-intorelanssi ja keliakia. Tosin kokeet näyttivät "puhdasta" :jahas: . Mikä toi Colitis Ulcerosa on? Tai Crohnin tauti? Kuulostaa pelottavalta :eek: .

Aattelin tässä, kun tulee tuo kuukauden tauko että keskittyisi nyt enempi aerobiseen kuin punttiin. Voisi tuonne vuoden vaihteeseen asti juoksennella. Siihen mennessä kaikki pitäisi HUOM. pitäisi olla selvää...

Hippa sanoi:
Eli jos todellakin joudut tyytymään ärtyneeseen paksusuoleen, voit olla varma, ettei tilanne helpotu, koska sitä ei voi hoitaa.

Eikö sitä muka todellakaan voida parantaa? Mikä sitten siihen auttaa? Ei mua nyt ainakaan huvittaisi loppuelämää viettää näitten vatsakipujen- ja kramppien kanssa...

Hauis/selkä treeni jäi väliin kun kaikki tavarat oli taas jälleen kerran kahdessa eri paikassa, ja tämän seurauksena tuli huudettua äidille. Nykyään tähän talouteen ostetaan kaikki ruoka lidlistä, joka ei ole kivaa. Ei ole tullut venyteltyä pitkään aikaan. Plus että tyttökin haluaa mennä jonkun keimon kanssa kahville ihan ystävinä, vieläpä päivää ennen viikonloppua jolloin hän on menossa kirkkomusiikkifestareilla.

Ja tämä kaikki vitutus saa ihan oman sfäärinsä tässä helvetin betoniloukossa jossa joutuu ukon kanssa asumaan vuoden.

Aleley sanoi:
Hauis/selkä treeni jäi väliin kun kaikki tavarat oli taas jälleen kerran kahdessa eri paikassa, ja tämän seurauksena tuli huudettua äidille. Nykyään tähän talouteen ostetaan kaikki ruoka lidlistä, joka ei ole kivaa. Ei ole tullut venyteltyä pitkään aikaan. Plus että tyttökin haluaa mennä jonkun keimon kanssa kahville ihan ystävinä, vieläpä päivää ennen viikonloppua jolloin hän on menossa kirkkomusiikkifestareilla.

Ja tämä kaikki vitutus saa ihan oman sfäärinsä tässä helvetin betoniloukossa jossa joutuu ukon kanssa asumaan vuoden.

Noin ne naiset lähtee... keskusteleppas sen tyttös kanssa vakavasti niin saat ehkä selville missä ootte menossa. Yleensä tossa on kyllä vain suuntana :itku:

EDIT:Siis hetkinen... onks toi sun ikäs tosiaan 14v?

make77 sanoi:
Noin ne naiset lähtee... keskusteleppas sen tyttös kanssa vakavasti niin saat ehkä selville missä ootte menossa. Yleensä tossa on kyllä vain suuntana :itku:

EDIT:Siis hetkinen... onks toi sun ikäs tosiaan 14v?

No, ei tässä olla toisilta lähdössä vaikka vituttaakin. Ihmisestä kovin välitän ja yhden yhdessävietetyn vuoden aikana kasvaneesta luottamuksesta huolimatta olo on maassa. Suurin asia mikä minua tässä huolestuttaa on tuon juipin intressit, iältään kun on 18v ja luulee ilmeisesti daamiani vanhemmaksi :jahas:. Demiksihän tämä menee mutta ei voi mitään :itku:.

Tammikuussa 15v täyteen.

Voi elämä.
Taas yksi tosimies osoitti miehuutensa ratin takaa.
Kävelin suojatietä pitkin automaatille nostamaan rahaa, kun joku tossu perheenisä ajoi suojatiellä melkein päälle hienolla farmarivolvollaan.
Juoduin hyppäämään sivuun etten jäänyt alle.
Uudessa volvossa ei näköjään vilkutkaan toimineet että voisi näyttää vaikka jalankulkijoille että mihin on menossa.
Koputin auton etuvilkkuja ja huusin ukolle että siinä autossa on vilkkukin.
Huusi takaisin vihaisena että käytä heijastinta.
Meni hermot ja haistatin 'aikuismaisesti' vitut ukolle.
Ulisi vielä jotain ja kun käännyin takaisin autolle niin tajusi ruuvata ikkunan kiinni ja jatkaa matkaa.

Uskomaton äijä, mulla sitapaitsi oli heijastinnauhat takissa ja kävelin vaan ihan 30 km
alueella kylän ydinkeskustassa ja vielä suojatiellä ja munapää meinaa ajaa päälle ja jättää vielä vilkunkin käyttämättä.
Ukolla vielä oli autossa pieni lapsikin. Luulisi että pelottaa päästää kakaransa ulos jos muutkin ajaa yhtä 'varovaisesti' kun isä itse.

screwdriver sanoi:
Voi elämä.
Kävelin suojatietä pitkin automaatille nostamaan rahaa, kun joku tossu perheenisä ajoi suojatiellä melkein päälle hienolla farmarivolvollaan.
Uudessa volvossa ei näköjään vilkutkaan toimineet että voisi näyttää vaikka jalankulkijoille että mihin on menossa.
Ulisi vielä jotain ja kun käännyin takaisin autolle niin tajusi ruuvata ikkunan kiinni ja jatkaa matkaa.

Uskomaton äijä, mulla sitapaitsi oli heijastinnauhat takissa ja kävelin vaan ihan 30 km
alueella kylän ydinkeskustassa ja vielä suojatiellä ja munapää meinaa ajaa päälle ja jättää vielä vilkunkin käyttämättä.
Ukolla vielä oli autossa pieni lapsikin. Luulisi että pelottaa päästää kakaransa ulos jos muutkin ajaa yhtä 'varovaisesti' kun isä itse.

Ai että ottaa hermoon tollainen... :curs:

Tampio sanoi:
Mulla on laktoosi-intorelanssi ja keliakia. Tosin kokeet näyttivät "puhdasta" :jahas: . Mikä toi Colitis Ulcerosa on? Tai Crohnin tauti? Kuulostaa pelottavalta :eek: .

Eikö sitä muka todellakaan voida parantaa? Mikä sitten siihen auttaa? Ei mua nyt ainakaan huvittaisi loppuelämää viettää näitten vatsakipujen- ja kramppien kanssa...

Colitis Ulcerosa (haavainen paksusuolitulehdus) ja Crohnin tauti ovat kroonisia suolitulehduksia. Lisää näistä taudeista voit lukea esimerkiksi näiltä nettisivuilta:
Gastrolab ja Crohn ja Colitis ry.

Gastrolabin sivuilta löytyy myös tietoa ärtyneestä paksusuolesta. Kuten sanottu, niin en allekirjoita Hipan ajatuksia siitä, etteikö taudin oireita voisi lievittää - vaikkakaan parantaa sitä ei voidakaan (kuten ei myöskään colitis ulcerosaa tai Crohnin tautia).

screwdriver sanoi:
Voi elämä.

Voin kyllä kuvitella miten tuollainen tilanne voi ottaa päähän, varsinkin kun kuski varmasti tiesi olevansa väärässä mutta silti mussutti vastaan. No onneksi tuossa ei pahemmin käynyt.

Back
Ylös Bottom