Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hei auttakaas nyt, mä oon yrittänyt ymmärtää naista mutta mä en vaan osaa...

Nukuttin pari kertaa vierekkäin ja pidettiin housut jalassa mut pidettiin muuten sit kivaa. Sain sen käsityksen että se ei sit halunnu... Mut jälkeenpäin se valitti että "SÄ ET HALUU MUA".

No seuraavalla yövierailulla mä sit korjasin tilanteen ja annoin sille KUNNON kyydit, no se nyyhkytti sit mulle just tossa että "MÄ HALUUN SILTÄ VAAN SITÄ"

:hyper: Ei voi käsittää, ei voi ymmärtää...

Niin ihmetyttää myös jos tuon jonku muijan yöks ja en sit panekkaan sitä niin se saa siit kauheet raivarit "VITUN HOMO" ja alkaa mököttään :evil: En mäkään ota pultteja koskaan jos toinen haluu alkaa nukkumaan aamuyöllä ja ala haukkuun sitä pihtariks. Ja tää on tapahtunut parin muijan kaa jotka näyttää niin kilteiltä...

No onneks treeni sentään kulkee... Taidan luovuttaa sen suhteen että ymmärtäisin joskus naisten ajatusmaailmaa.

Gascoigne sanoi:

Nukuttin pari kertaa vierekkäin ja pidettiin housut jalassa mut pidettiin muuten sit kivaa. Sain sen käsityksen että se ei sit halunnu... Mut jälkeenpäin se valitti että "SÄ ET HALUU MUA".

No seuraavalla yövierailulla mä sit korjasin tilanteen ja annoin sille KUNNON kyydit, no se nyyhkytti sit mulle just tossa että "MÄ HALUUN SILTÄ VAAN SITÄ"

Niin ihmetyttää myös jos tuon jonku muijan yöks ja en sit panekkaan sitä niin se saa siit kauheet raivarit "VITUN HOMO" ja alkaa mököttään :evil: En mäkään ota pultteja koskaan jos toinen haluu alkaa nukkumaan aamuyöllä ja ala haukkuun sitä pihtariks. Ja tää on tapahtunut parin muijan kaa jotka näyttää niin kilteiltä...

No onneks treeni sentään kulkee... Taidan luovuttaa sen suhteen että ymmärtäisin joskus naisten ajatusmaailmaa.

Noinhan ne just toimii.
Hyvinhän sä ymmärsit. :D

Gascoigne sanoi:

Olet kyllä onnistunut löytämään todella omituisen naisen :thumbs:
Mutta älä huoli, emme kaikki ole onneksi tuollaisia :rolleyes:

Gascoigne, ekassa setissä sun ois pitänyt yrittää enemmän. ;)

Tokalla kerralla kun annoit kunnon kyydit, taisi neito yllättyä siitä mihin pystyt, ehkä jopa pelästyi... Kas kun kaikki naiset ei tykkää kovasta menosta - toiset tykkää, toiset ei.

Nyt jos haluat pelastaa tilanteen (tai siis haluat naisen itsellesi), sanot sille että " sä olet niin ihana ja haluttava et mä en voi tällä mitään, sano et mitä mun pitäis tehdä sun kanssa, mä en voi estää itseäsi haluamasta itseäni..."

Tällä setillä pitäis a) saada ja b) ... pitkään.... :rock:

Kyllä nainen naisen tuntee... ;)

ööö... siiis estää itseäni haluamasta sinua...

Kokeile mieluummin tätä, voi toimia paremmin... :rolleyes:

Vituttaa niin paljon etten osaa edes olla vihanen vittu!
On niin hirveet säryt että taju vittu lähtee enkä pysty tekemään mitään!!!
Kökötän yksin täällä saatanan kälysessä kämpässä missä kaikki on päin vittun paitsi mun.. saatana!!

Battle sanoi:
2.10 Orivesi:

Meitä oli kolme ja nahkatukkia 15, joista kuusi kävi mun päälle.
Heräsin veljeni kanssa sairaalasta saatanan kipeänä.
Saatan poiketa orivedellä ainakin kerran...selvinpäin ja hieman vittuuntuneena. Opittehan potkimaan maassa makaavaa :curs:

Oot aika isokokoinen ja vahva jos oikein muistan! Oliko mahiksia kuutta vastaan?? Ei varmaan. On kyllä saatanan raukkamaista tulla porukalla päälle,tulis edes yks kerrallaan :evil: :curs: Oliko ne fucking skinit isokokoisia?

Mäku luulin et ne on suurinpiirtein sukupuuttoon kuolleita, paskat.

Ps. joo ja siitä ei sitten ylös enää pääse, jos sattuu kaatumaan.

Battle sanoi:
2.10 Orivesi:

Meitä oli kolme ja nahkatukkia 15, joista kuusi kävi mun päälle.
Heräsin veljeni kanssa sairaalasta saatanan kipeänä.
Saatan poiketa orivedellä ainakin kerran...selvinpäin ja hieman vittuuntuneena. Opittehan potkimaan maassa makaavaa :curs:
Tähän vois laittaa, että itellä on asiat ihan ok, mutta alko kyllä vituttaa sun puolesta, kun luin ton jutun. Ottaa "pikkasen" hermoon tollaset ylivoimapieksämistilanteet muutenkin ja tekis melkein mieli vähän itekin leipoa tollasia tyyppejä :evil:... (Toiset yhtä raukkamaiset on niitä, jotka pieksää muijia :curs:, mutta onneks kaveri tais tajuta pistää suhteen poikki.)

Mua pisti myös vituttamaan tuo battlen tapaus. Eipä noille mitään voi jos tilanne on tuohon pisteeseen jo ajautunut. Koittaa vaan pudotella niin monta kuin mahdollista.

Nuorempana oltiin kahden kaverin kanssa juhannuksen vietossa kun kymmenkunta pikkunatsia tuli uhoamaan toiselle mun kavereista. Alussa oli pientä tönimistä ja jokunen iskukin siinä lähti. Hyvä homma tossa tapauksessa oli se, että niiden joukossa ei ollut kuin muutamia kuumakalleja. Vieläkin muistan kaverin sanat tossa tilanteessa (muistellaan välillä saunailloissa): "Vitun kuulapäät! Tehkää jono ja tulkaa sitten päälle! Tai vittu, tehkää vaikka parijono!"
:lol2:

Proteos sanoi:
Mua pisti myös vituttamaan tuo battlen tapaus.

Samoin. Kai sitä tuollaistakin sitten vielä on.. :curs:

Hyvä tapa välttää moisia tilanteita on tilanteen "lukeminen". Eli jos "haistaa" ilmapiirissä olevan jotain tuollaista shittiä tulossa niin pötkii suosilla pakoon tai muuten vaan vaihtaa maisemaa (esim. baaria) - vaikkei se kauhean miehekästä olekaan. Tosin joskus tilanteet tulee kieltämättä niin "kulman takaa" ettei niihin pysty mitenkään varautumaan. Varsinkin jos siellä vastapuolella on joku nisti tai sellainen.

Ite en nykyään lähde vastaamaan edes selvästi heikomman haasteeseen vaan vetäydyn suosiolla takavasemmalle.. :wanha: Onneksi näitä tilanteita ei juurikaan enää tule, kun en ole mikään provo tyyppi. Osaltaan asiaan vaikuttaa alkon asiakkuuden huomattava vähentäminen.

Yöllä ei tullut sitten nukuttua ja iltapäivällä kun meni duuniin, niin sielläkään ei ottanut homma luistaakseen...Ei sitten niin millään!
Jakopään remontti Ford Transitiin ei sujunutkaan odotusten mukaisesti ja lopulta se ei sitten lähtenytkään käyntiin. Ajoitukset taisi mennä poskelleen, vaikka pyörät kiilattiinkin tapeilla vaihdon ajaksi. Sunnuntaina sama homma siis uusiksi... :wall:
Onneksi muut remontit ja huollot sujuivat sentään ajatusten mukaisesti.

Ennen duuniin menoa ehti käydä syömässä ravintolassa kebab-rullan ja nyt kun pääsin 23.00. jälkeen kotia autokorjaamolta, niin nälkä oli jo ihan jumalaton. Heti kättelyssä jääkaapista lähti pari pikku-pakettia kinkkua,pussillinen karjalanpiirakoita,paljon juustoa ja litra maitoa. Vieläkin nälkä, eli kohta taas jääkaapille... :kuola:

Salille ei ollut tänään mitään ehtimistä, duunia oli tehtävä ja sillä selvä...Tosin tuo työnteko meni kyllä medium-käsitreenistä.

Yksi tallilta tuttu ja helvetin hyvä sälli oli saanut puukosta 10cm. pitkän viillon kaulaan ja toisen korvan taakse. Ei ollut kaukana, että olisi lähtenyt henki ja luojan kiitos, sähköjänis on vielä elossa. Tikkien jäljet eivät olleet mitään kaunista katseltavaa ja kirottakoon tältä istumalta niiden jälkien tekijä... Saunan takana on vielä tilaa. :curs:

Juuh, mutta keho huutaa koko ajan säästöliekkiä ja nyt on mentävä syömään...

Me oltiin lähdössä jo tilanteesta pois, kun kävivät päälle. Mitään muistikuvaa ei asiasta..tai oikeastaan enää koko illasta ole, ketään en kuitenkaan "päässyt" tinttaaman, takaapäin kun tulivat. Tästä kuulin jälkeenpäin.
Nahkiksien kuvia( orivesiläisten) on mulla tossa edessä ja täytyy katsoa onko tutun näköisiä...katsotaan mitä teen kun tunnistan, poliisille vai...?

Back
Ylös Bottom