Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi käsittää, ei voi ymmärtää...Gascoigne sanoi:Hei auttakaas nyt, mä oon yrittänyt ymmärtää naista mutta mä en vaan osaa...
Nukuttin pari kertaa vierekkäin ja pidettiin housut jalassa mut pidettiin muuten sit kivaa. Sain sen käsityksen että se ei sit halunnu... Mut jälkeenpäin se valitti että "SÄ ET HALUU MUA".
No seuraavalla yövierailulla mä sit korjasin tilanteen ja annoin sille KUNNON kyydit, no se nyyhkytti sit mulle just tossa että "MÄ HALUUN SILTÄ VAAN SITÄ"
Ei voi käsittää, ei voi ymmärtää...
Niin ihmetyttää myös jos tuon jonku muijan yöks ja en sit panekkaan sitä niin se saa siit kauheet raivarit "VITUN HOMO" ja alkaa mököttään :evil: En mäkään ota pultteja koskaan jos toinen haluu alkaa nukkumaan aamuyöllä ja ala haukkuun sitä pihtariks. Ja tää on tapahtunut parin muijan kaa jotka näyttää niin kilteiltä...
No onneks treeni sentään kulkee... Taidan luovuttaa sen suhteen että ymmärtäisin joskus naisten ajatusmaailmaa.
Gascoigne sanoi:Hei auttakaas nyt, mä oon yrittänyt ymmärtää naista mutta mä en vaan osaa...
Nukuttin pari kertaa vierekkäin ja pidettiin housut jalassa mut pidettiin muuten sit kivaa. Sain sen käsityksen että se ei sit halunnu... Mut jälkeenpäin se valitti että "SÄ ET HALUU MUA".
No seuraavalla yövierailulla mä sit korjasin tilanteen ja annoin sille KUNNON kyydit, no se nyyhkytti sit mulle just tossa että "MÄ HALUUN SILTÄ VAAN SITÄ"
Ei voi käsittää, ei voi ymmärtää...
Niin ihmetyttää myös jos tuon jonku muijan yöks ja en sit panekkaan sitä niin se saa siit kauheet raivarit "VITUN HOMO" ja alkaa mököttään :evil: En mäkään ota pultteja koskaan jos toinen haluu alkaa nukkumaan aamuyöllä ja ala haukkuun sitä pihtariks. Ja tää on tapahtunut parin muijan kaa jotka näyttää niin kilteiltä...
No onneks treeni sentään kulkee... Taidan luovuttaa sen suhteen että ymmärtäisin joskus naisten ajatusmaailmaa.

Sinttu sanoi:Olet kyllä onnistunut löytämään todella omituisen naisen :thumbs:
Mutta älä huoli, emme kaikki ole onneksi tuollaisia![]()
Juu totta kai :thumbs:make77 sanoi:Tuutko mun vaimoks. "Polvillaan koiranpentu ilme kasvoilla"
Sinttu sanoi:Juu totta kai :thumbs:

Hippa sanoi:SAATANA VITTU PERKELE VITTU SAATANA PERKELE VITTU VITTU VITTU PERKELE :curs: :curs: :curs:
Battle sanoi:2.10 Orivesi:
Meitä oli kolme ja nahkatukkia 15, joista kuusi kävi mun päälle.
Heräsin veljeni kanssa sairaalasta saatanan kipeänä.
Saatan poiketa orivedellä ainakin kerran...selvinpäin ja hieman vittuuntuneena. Opittehan potkimaan maassa makaavaa :curs:
Tähän vois laittaa, että itellä on asiat ihan ok, mutta alko kyllä vituttaa sun puolesta, kun luin ton jutun. Ottaa "pikkasen" hermoon tollaset ylivoimapieksämistilanteet muutenkin ja tekis melkein mieli vähän itekin leipoa tollasia tyyppejä :evil:... (Toiset yhtä raukkamaiset on niitä, jotka pieksää muijia :curs:, mutta onneks kaveri tais tajuta pistää suhteen poikki.)Battle sanoi:2.10 Orivesi:
Meitä oli kolme ja nahkatukkia 15, joista kuusi kävi mun päälle.
Heräsin veljeni kanssa sairaalasta saatanan kipeänä.
Saatan poiketa orivedellä ainakin kerran...selvinpäin ja hieman vittuuntuneena. Opittehan potkimaan maassa makaavaa :curs:
Proteos sanoi:Mua pisti myös vituttamaan tuo battlen tapaus.