Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Gimmelin keikka oli mitä mahtavin, mutta portsari hukkas mun gimmeli paidan... :(

Tunnun olevan ainoa jolla ei ole elämää ja surffaa vaan Pakkiksen sivuja pitkin lauantai-iltapäivää... Sen verran kuollutta näyttää olevan täällä Yleisellä Keskustelualueella.

Pitäs kai hankkia laiffi. :david:

Narutumppu sanoi:
Tunnun olevan ainoa jolla ei ole elämää ja surffaa vaan Pakkiksen sivuja pitkin lauantai-iltapäivää... Sen verran kuollutta näyttää olevan täällä Yleisellä Keskustelualueella.

Pitäs kai hankkia laiffi. :david:
Et ole ainoa, niin kauan kun olen kipee. Ärsyttävän vetelä olo :curs:

Työkaveri pettää muijaansa, se vituttaa. Hoito oli työpaikalla ja kun eukkonsa tuli niin äkkiä takakautta lähti hoito menemään.

Sekin vituttaa kun tuhlasin strippibaarissa yli 90€, seuraavana päivänä ryyppäsin 30€ ja viikonloppuna ajoin vielä kaverin auton kiveen. Pakoputki irtos, seuraavana päivänä sitten ajettiin ilman putkea korjaamolle se oikomaan ja se maksoi vielä 15€. Ja bensarahat 10€. Pätäkkää on palanut hirmuisesti viikossa. Öyh.

Hyvägeeni sanoi:
Ostin 3,5 vuotta sitten 32" laajakuvatöllön ja nytten se meni rikki. ...... Kai nyt tuollainen televisio kestää yli 3 vuotta?
Mielestäni sulla ois hyvät mahdollisuudet saada toi korjaus valmistajan/maahantuojan piikkiin. Takuu ei suinkaan tarkoita sitä, että sen jälkeen myyjältä (tai maahantuojalta yms.) poistuu vastuu laitteen toimivuudesta. Eli jos laite, jonka odotettavissa oleva elinikä on selvästi enemmän kuin takuu,on alunperin ollut viallinen, mikä on oletettavaa sun tapauksessa, kuuluu edelleen valmistajan vastuulle.

Eli kyllähän tv:n pitää toimia kauemmin kuin sen takuuajan 3 vuotta.

Gillyanne sanoi:
Suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka JOKA IKISEN sanomasi lauseen jälkeen toteavat kysyvästi :"Niinkö?" tms. Oikeasti tekisi mieli joskus kiljua, että enkös minä h****tti juuri niin sanonut...! :curs:

Vielä raivostuttavampi on henkilö, joka sanoo kaikkeen "Oikein!". Fiktiivinen esimerkki:
"Olen menossa mummolaan vikonloppuna"
"Oikein!"
"Mummo tekee taas lihapullia"
"Oikein!"
"Ne on oikein hyviä"
"Oikein!"

Ette usko miten tekee mieli tehdä väkivallantekoja... :evil:

Työkaveri pettää muijaansa, se vituttaa. Hoito oli työpaikalla ja kun eukkonsa tuli niin äkkiä takakautta lähti hoito menemään.

Ja taas tänä aamuna nukkuivat päivystyshuoneessa prkl! Pistän haalarin niskaan ja lähden puita sahaamaan.

Vituttaa kun joidenkin ihmisten kanssa ei voi puhua järkevästi mistään,
keskustelu lääkärin kanssa pakollisen terveys tarkastuksen yhteydessä.

Lääkäri: mitä kuuluu onko vaivoja ja niin pois päin?

Minä: olkapää vaivaa taas aika reilusti, vaivannut jo monta kuukautta.

Lääkäri: mikäs siihen on tullut?

Minä: meni punttailussa.

Lääkäri:oletko käyttänyt hormoneja? Hormoneilla tulee vammoja nivelet ei kestä voiman tuloa.

minä:enpä ole en "vitutti" niin sanoin vielä että sen takia en ole käyttänyt kun en ole onnistunut hommaamaan niitä"

Lääkäri:ei hyvä ihminen niitä kannata käyttää ne on terveydelle niin tuhoisia.

Minä:voitko perustella vähän miksi se on niin vaarallista kun en itse tiedä niistä mitään.

Lääkäri: Sitä paitsi hormonien käyttäjät näyttää broilereilta sinun kroppa on ihan ok.

Minä: niin perusteluja?

Lääkäri:Hormonien käyttäjät näyttää tosi tyhmiltä ihan kuin broilereilta.

Minä:just joo eiköhän tää ole tässä.

Lääkäri: Niin pysy nyt erossa niistä koska Hormonibodareilla on pahoja ongelmia, nytkin oli juuri tappaneet hormonibodarit jonkun viattoman tyypi, ja ne näyttää naurettavilta.

Minä:Kiitti moi

sterpuska sanoi:
Vituttaa kun joidenkin ihmisten kanssa ei voi puhua järkevästi mistään,
keskustelu lääkärin kanssa pakollisen terveys tarkastuksen yhteydessä..

Tälläisten asioiden kuuleminen saa kiehumaan :curs: :curs: vaikka muuten kaikki olisikin ok!
Tosin en oo vieläkään saanu parkkisakkojani maksettua..

Faija sitten dokaa seitsemättä päivää putkeen. Sen pitäis olla huomenna töissä, muttei miestä näy edes kotona. Rahat alkaa loppumaan ja vituttaa ihan saatanasti.

Ei tässä voi juuri mitään edes tehdä, toivoa vain että tulis järkiinsä. :curs:

sterpuska sanoi:
keskustelu lääkärin kanssa pakollisen terveys tarkastuksen yhteydessä.
Toivottavasti on :anssi: sanon minä. Ihme on jos ei ole tuota keskustelua muokattu yhtään tai jätetty mitään pois. Ei tommosia lääkäreitä voi olla...eihän eihän eihän... :itku:

Jänkhäkoira ei ilmeisesti ole ollut kauheasti tekemisissä lääkäreiden kanssa?

Fiksua porukkaa yleensä, mutta joukossa on vähän turhan paljon näitä "helmiä".

Kyllä valitettavasti on joutunut lääkärissä ravaamaan aika kiitettävästi, mutta mun kohalle ei oo ilmeisesti sattunu noita helmiä. Tosin en oo lääkäreiden kanssa keskustellut punttailusta..

jänkäkoira sanoi:
Toivottavasti on :anssi: sanon minä. Ihme on jos ei ole tuota keskustelua muokattu yhtään tai jätetty mitään pois. Ei tommosia lääkäreitä voi olla...eihän eihän eihän... :itku:

Ikävä kyllä kyseinen keskustelu meni noin, onhan tosta tietty jätetty pois muut asiat mitkä eivät liittyneet keskusteluun...

Mutta pääpointti oli se että bodarit näyttää broilereilta ja lihava pieni kaveri niin kuin minä näyttää hyvältä :hyper:

matikan tentti meni niiiin päin hevonvittua et ei mitään rajaa. lisäks se oli vieläpä aika helppo, mut ei, helvetti nyt kyllä vituttaa niin huolella!

Back
Ylös Bottom