Gimmelin keikka oli mitä mahtavin, mutta portsari hukkas mun gimmeli paidan... :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Et ole ainoa, niin kauan kun olen kipee. Ärsyttävän vetelä olo :curs:Narutumppu sanoi:Tunnun olevan ainoa jolla ei ole elämää ja surffaa vaan Pakkiksen sivuja pitkin lauantai-iltapäivää... Sen verran kuollutta näyttää olevan täällä Yleisellä Keskustelualueella.
Pitäs kai hankkia laiffi.![]()
Mielestäni sulla ois hyvät mahdollisuudet saada toi korjaus valmistajan/maahantuojan piikkiin. Takuu ei suinkaan tarkoita sitä, että sen jälkeen myyjältä (tai maahantuojalta yms.) poistuu vastuu laitteen toimivuudesta. Eli jos laite, jonka odotettavissa oleva elinikä on selvästi enemmän kuin takuu,on alunperin ollut viallinen, mikä on oletettavaa sun tapauksessa, kuuluu edelleen valmistajan vastuulle.Hyvägeeni sanoi:Ostin 3,5 vuotta sitten 32" laajakuvatöllön ja nytten se meni rikki. ...... Kai nyt tuollainen televisio kestää yli 3 vuotta?
Gillyanne sanoi:Suunnattomasti vituttaa ihmiset, jotka JOKA IKISEN sanomasi lauseen jälkeen toteavat kysyvästi :"Niinkö?" tms. Oikeasti tekisi mieli joskus kiljua, että enkös minä h****tti juuri niin sanonut...! :curs:
Työkaveri pettää muijaansa, se vituttaa. Hoito oli työpaikalla ja kun eukkonsa tuli niin äkkiä takakautta lähti hoito menemään.
sterpuska sanoi:Vituttaa kun joidenkin ihmisten kanssa ei voi puhua järkevästi mistään,
keskustelu lääkärin kanssa pakollisen terveys tarkastuksen yhteydessä..
sterpuska sanoi:Lääkäri:Hormonien käyttäjät näyttää tosi tyhmiltä ihan kuin broilereilta.
Toivottavasti onsterpuska sanoi:keskustelu lääkärin kanssa pakollisen terveys tarkastuksen yhteydessä.
sanon minä. Ihme on jos ei ole tuota keskustelua muokattu yhtään tai jätetty mitään pois. Ei tommosia lääkäreitä voi olla...eihän eihän eihän... :itku:jänkäkoira sanoi:Toivottavasti onsanon minä. Ihme on jos ei ole tuota keskustelua muokattu yhtään tai jätetty mitään pois. Ei tommosia lääkäreitä voi olla...eihän eihän eihän... :itku: