Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mixu sanoi:
Vituttaa ja suututtaa lukea "Mistä löysit rakkaasi"- tai "Iloisia asioita"- threadeista, kuinka toisilla menee taivaallisesti ja on löytynyt sielunkumppani (ainakin täksi syksyksi), aurinko paistaa ja rakkaus kukoistaa.
Ällös sure. Ei se niin herkkua aina ole.... varsinkin siinä vaiheessa kun vieras liha alkaa himottamaan.

Tänään alkupäivä on ollut niiin kyrvästä. Aamulla oli musiikkia, joka vaan sattu vituttamaan tänään. Englannin kuuntelussa sain negatiivista huomiota kouluttaessani kynääni sen hajottua. Matikassa oli vuorossa vitun vaikeaa derivointia, ja mun piti keskittyä siihen vierustoverini tehdessä kaikkea "kivaa" jäynää. Ruokatunnilla oli pinaattilettuja ja oli ensimmäinen mättöpäivä 2 vkoon. Kerkesin siinä 5 min. mättää hilloa ja lettua naamaan, kunnes yhtäkkiä alko oksettamaan ihan älyttömästi. Jouduin jättämään älyttömästi herkullisia lettuja syömättä :curs: . Matikan tunti jatkui ja koko tunti meni siinä, että yritin olla kuristamatta vierustoveria. Mutta sitten tapahtui käänne. Tän kurssin kokeet ja todistukset jaettiin tunnin jälkeen ja numerot oli aika tyydyttäviä, ja ruotsista tuli 5 (en voi uusia, vaikka piti) :curs: . Mutta parasta mitä pystyi tapahtumaan oli mantsan projektin arvosana (kts. quote).
Sain JOKAISESTA arvosteltavasta osaalueesta KYMPIN, TASAN 10! Siis niin älyttömän uskomatonta kun miettii miten panostin siihen (kts. quote). Sain loppujenlopuks 6 kokonaista sivua tekstiä 12:sta, mutta sain silti 10 plus erityis mainintoja! Parasta oli, että mun kaveri sai huonomman vaikka alotti tekee sitä 2vko ennen ja sai kasaan 2 kertaa enemmän sivuja. Toivottavasti luet tämän. PERKELE MÄ OON HYVÄ!
suortti sanoi:
Jätin taas tapani mukaan asian viime tippaan. Ylihuomenna täytyy olla 12 sivunen tutkielma valmiina ja mulla on kassassa 1,5 sivua, uskomatonta. Ja tänään mun piti alottaa tekee tota urakalla, mutta tän päivän tuotos on 7 riviä tiukkaa tietoa. Siis voi perseenreikä, että mä oon laiska. Tämän ansiosta mulle jää päivä aikaa lukea ruotsin kokeeseen tai jos saan palauttaa tutkielman myöhässä, niin aikaa jää 0 PÄIVÄÄ! Taitaa mennä ruotsin koe uusintoihin enkä mä muista siellä enään tämänkään vertaa. Ja nyt :zzzz: , toivotaan piiitkää yötä.
Tuli vähän :offtopic: , mutta oli tässä päivässä vähän huonoakin.

Joopa joo. Paukahti sitten oikeasta jalasta akillesjänne pillun päreiksi. Seuraavat 6 viikkoa sitten kinkkaillaan keppien kanssa jalka kipsissä eikä paljon reenailla. Saatana. Eihän siitä ole kun 1,5 vuotta kun korjattiin vasemman jalan akillesjänne joka räjähti samalla tavalla. Vittu mä ymmärtäisin jos nyt olis pettänyt se jo kertaalleen leikattu vasen jänne, sen vetolujuus kun ei ole alkuperäisestä kuitenkaan kun jotain luokkaa 80%. Mutta ei, ehjän jalan piti sitten hajota. Voi vittu että kyrpii. Vaikeuttaa ihan tavallistakin elämää ihan vitusti.

Onkohan se niin kuten siinä leffassa Unbreakable että toisille ei satu ikinä mitään, no matter what, ja toisilla hajoaa paikat toodella helposti...

Mixu sanoi:
Vituttaa ja suututtaa lukea "Mistä löysit rakkaasi"- tai "Iloisia asioita"- threadeista, kuinka toisilla menee taivaallisesti ja on löytynyt sielunkumppani (ainakin täksi syksyksi), aurinko paistaa ja rakkaus kukoistaa.

Ei se kuule kuitenkaan ole aina niin helppoa kuin kuulostaa. :rolleyes:

Mixu sanoi:

Ja vituttaa ne "Elämä on ihanaa! Ja teille kaikille löytyy varmasti jostain oma rakas!"- kiljahdukset, ennen kuin lopetetaan chattaily ja mennään kuhertelemaan illan elokuvan ääreen sohvalle.

Kateellisuus on vahva voimavara, joka ajaa eteenpäin. Joskus vielä mulla menee paremmin, kuin teillä kaikilla.

sama :)

Vituttaa niin jumalattomasti :wall: !!!

No, tänään oli kutsunnat. Kävin keväällä kutsuntojen alustavassa lääkärintarkastuksessa. Tarkoitus oli pyrkiä taistelusukeltajaksi, mutta kutsuntalääkäri sanoi heti alkuun, että en pääse edes pääsykokeisiin huonon värinäköni takia (punaviher-värisokeus). Ja tämäkös vitutti niin hulluna :curs: .

Tämän nieltyä, mietin että en tosiaan halua ottaa armeijaa höntsyllä. Päätin siis, että pyrin laskuvarjojääkäriksi. Syynäsin läpi kaikki mahdolliset opukset etsiessäni jääkärin terveysvaatimuksia. Missään ei lukenut mitään värinäöstä.

Tänään sitten kutsunnoissa kerroin vielä kutsuntalautakunnalle, että halusin laskuvarjojääkäriksi ja kysyin myös värinäöstä. Itse majuri sanoi, että siitä ei tarvitse jääkärinä huolta kantaa. No, sitten lähdin iloisena pois tilaisuudesta, erikoisjoukkojen hakulomake taskussa. Voisi sanoa, että sain jo puoliksi jalan ovenväliin. Nyt sitten äsken tuo ovi sulkeutui lopullisesti kun huomasin majurin antaman pienen opuksen. Terveysvaatimuksissa luki ainakin kissan kokoisilla kirjaimilla että vaaditaan tarkka värinäkö!!!! :curs:

Eeeih, miksi tuommoinen pieni asia, jolle en itse voi mitään, voi estää koulutukseen pyrkimisen!!??
Ei anneta edes mahdollisuutta kokeilla, että onko siitä niin paljon haittaa!!
Vittu!!! :curs:

En mene koko armeijaan kohta....

Alkuun ajattelin kun flunssa iski että 'no, eikai senyt koko maailmaa kaada jos viikko tai kaksi tulee vuodessa kipeyden takia reenitaukoa'.
Mutta jumalauta kun tää yskä alkoi niin positiivisuus räjähti seinille ja kamelin selkä katkipoikki.

Nyt menossa jo toinen yö unettomuutta tän stanan köhimisen takia. Pää tyynyyn->yskä alkaa->korkeintaan minuutin palautus->uusi toisto.

Ensi yönä unilääkkeellä, jos ei tehoa niin :curs: kiroilua ja räyhäämistä siihen saakka että tulee slaagi. Kuolema kuittaa univelat. :thumbs: :curs:

Uber-Gott sanoi:
Alkuun ajattelin kun flunssa iski että 'no, eikai senyt koko maailmaa kaada jos viikko tai kaksi tulee vuodessa kipeyden takia reenitaukoa'.
Mutta jumalauta kun tää yskä alkoi niin positiivisuus räjähti seinille ja kamelin selkä katkipoikki.

Nyt menossa jo toinen yö unettomuutta tän stanan köhimisen takia. Pää tyynyyn->yskä alkaa->korkeintaan minuutin palautus->uusi toisto.

Ensi yönä unilääkkeellä, jos ei tehoa niin :curs: kiroilua ja räyhäämistä siihen saakka että tulee slaagi. Kuolema kuittaa univelat. :thumbs: :curs:
Jeps, sama täällä. Tänäänkin heräsin aamulla aikaisin siihen että kurkku oli niin helvetin kipee että yskiminen sattu tuhottomasti. Mut tupakki tuntuu auttavan köhään aina hetken aikaa.

Vituttaa toi amerikkalaisten oman navan tuijottaminen. Just eilen katoin irvipuheluita :hyper: ja siinä joku näytteli jotain ulkomaalaista ahmed-muhammed-ala-azkabaria ja soitti johonkin firmaan. Nainen joka vastas puhelmineen (ei siis ollut näyttelijä) ihan pokkana ylisti amerikan maasta taivaaseen ja kehui, kuinka loistava paikka tämä on asua ja kuinka kaikki on niin täydellistä. Ämmä oli varmasti just tämmönen perus amerikkalainen pizzanaama joka uskoo kaiken paskan mitä hänelle syötetään.

BoneFish sanoi:
Vituttaa toi amerikkalaisten oman navan tuijottaminen. Just eilen katoin irvipuheluita :hyper: ja siinä joku näytteli jotain ulkomaalaista ahmed-muhammed-ala-azkabaria ja soitti johonkin firmaan. Nainen joka vastas puhelmineen (ei siis ollut näyttelijä) ihan pokkana ylisti amerikan maasta taivaaseen ja kehui, kuinka loistava paikka tämä on asua ja kuinka kaikki on niin täydellistä. Ämmä oli varmasti just tämmönen perus amerikkalainen pizzanaama joka uskoo kaiken paskan mitä hänelle syötetään.

Vituttaa nämä mukamas-Amerikan tietäjät joiden tieto perustuu Frendeihin, Sinkkuelämään ja Irvipuheluihin.

:curs:

Jub sanoi:
Vituttaa nämä mukamas-Amerikan tietäjät joiden tieto perustuu Frendeihin, Sinkkuelämään ja Irvipuheluihin.

:curs:

Voin sanoo suoraan, etten tiedä amerikan poltiikasta, maantiedosto tai paljon muusta amerikkaa koskevasta paskaakaan, mutta en minä menisi ylistämään Suomea kuinka loistava paikka tämä on asua, kuinka täällä on kaikki hyvin jne, sanotaan nyt vaikka Turkkilaiselle kaverille, jota en edes tunne. Kyllä omaa maataan pitää kunnioittaa, mutta jossain se raja menee. Tää on vain minun mielipide. Ja tämän threadin ideahan on kertoa nimenomaan mikä vituttaa eikö? :)

BoneFish, ai jos joku saksalaien neonatsi soittaisi sulle ja sanois että kudoppas poika Suomen lippuun swastika keskelle ja alle kirjotat että kiitti letuista ja heil hitler ni sinäkö sen tekisit? Ihan aiheesta se nainen kieltäytyi tekemästä niitä juttuja.

Oli inssi. Kaikki meni loistavasti muuten mut sit kaksi edellä mennyttä autoa toimivat laittomasti, jonka seurauksena minäkin toimin laittomasti ja meinasin ajaa pyörätuolihemmon päälle. :david: Nyt sit joudun maksamaan 35 € uudestaan ja hikoilemaan kuin pieni sika maanantaina. Vituttaa.

sgege sanoi:
BoneFish, ai jos joku saksalaien neonatsi soittaisi sulle ja sanois että kudoppas poika Suomen lippuun swastika keskelle ja alle kirjotat että kiitti letuista ja heil hitler ni sinäkö sen tekisit? Ihan aiheesta se nainen kieltäytyi tekemästä niitä juttuja.

:hyper: :D :D :D :lol2: :lol2: :D :hyper: .

Näin ohimennen; Tuommoinen lippu olisi hienon. Toki ilman kiitos letuista ja heil hitler tekstiä.

sgege sanoi:
BoneFish, ai jos joku saksalaien neonatsi soittaisi sulle ja sanois että kudoppas poika Suomen lippuun swastika keskelle
Mua voisi kiinnostaa nähdä miten se kudotaan siihen lippuun? :D

Back
Ylös Bottom