Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ällös sure. Ei se niin herkkua aina ole.... varsinkin siinä vaiheessa kun vieras liha alkaa himottamaan.Mixu sanoi:Vituttaa ja suututtaa lukea "Mistä löysit rakkaasi"- tai "Iloisia asioita"- threadeista, kuinka toisilla menee taivaallisesti ja on löytynyt sielunkumppani (ainakin täksi syksyksi), aurinko paistaa ja rakkaus kukoistaa.
Tuli vähänsuortti sanoi:Jätin taas tapani mukaan asian viime tippaan. Ylihuomenna täytyy olla 12 sivunen tutkielma valmiina ja mulla on kassassa 1,5 sivua, uskomatonta. Ja tänään mun piti alottaa tekee tota urakalla, mutta tän päivän tuotos on 7 riviä tiukkaa tietoa. Siis voi perseenreikä, että mä oon laiska. Tämän ansiosta mulle jää päivä aikaa lukea ruotsin kokeeseen tai jos saan palauttaa tutkielman myöhässä, niin aikaa jää 0 PÄIVÄÄ! Taitaa mennä ruotsin koe uusintoihin enkä mä muista siellä enään tämänkään vertaa. Ja nyt, toivotaan piiitkää yötä.
, mutta oli tässä päivässä vähän huonoakin.Mixu sanoi:Vituttaa ja suututtaa lukea "Mistä löysit rakkaasi"- tai "Iloisia asioita"- threadeista, kuinka toisilla menee taivaallisesti ja on löytynyt sielunkumppani (ainakin täksi syksyksi), aurinko paistaa ja rakkaus kukoistaa.

Mixu sanoi:Vituttaa ja suututtaa lukea "Mistä löysit rakkaasi"- tai "Iloisia asioita"- threadeista, kuinka toisilla menee taivaallisesti ja on löytynyt sielunkumppani (ainakin täksi syksyksi), aurinko paistaa ja rakkaus kukoistaa.
Ja vituttaa ne "Elämä on ihanaa! Ja teille kaikille löytyy varmasti jostain oma rakas!"- kiljahdukset, ennen kuin lopetetaan chattaily ja mennään kuhertelemaan illan elokuvan ääreen sohvalle.
Kateellisuus on vahva voimavara, joka ajaa eteenpäin. Joskus vielä mulla menee paremmin, kuin teillä kaikilla.

Jeps, sama täällä. Tänäänkin heräsin aamulla aikaisin siihen että kurkku oli niin helvetin kipee että yskiminen sattu tuhottomasti. Mut tupakki tuntuu auttavan köhään aina hetken aikaa.Uber-Gott sanoi:Alkuun ajattelin kun flunssa iski että 'no, eikai senyt koko maailmaa kaada jos viikko tai kaksi tulee vuodessa kipeyden takia reenitaukoa'.
Mutta jumalauta kun tää yskä alkoi niin positiivisuus räjähti seinille ja kamelin selkä katkipoikki.
Nyt menossa jo toinen yö unettomuutta tän stanan köhimisen takia. Pää tyynyyn->yskä alkaa->korkeintaan minuutin palautus->uusi toisto.
Ensi yönä unilääkkeellä, jos ei tehoa niin :curs: kiroilua ja räyhäämistä siihen saakka että tulee slaagi. Kuolema kuittaa univelat. :thumbs: :curs:
ja siinä joku näytteli jotain ulkomaalaista ahmed-muhammed-ala-azkabaria ja soitti johonkin firmaan. Nainen joka vastas puhelmineen (ei siis ollut näyttelijä) ihan pokkana ylisti amerikan maasta taivaaseen ja kehui, kuinka loistava paikka tämä on asua ja kuinka kaikki on niin täydellistä. Ämmä oli varmasti just tämmönen perus amerikkalainen pizzanaama joka uskoo kaiken paskan mitä hänelle syötetään.BoneFish sanoi:Vituttaa toi amerikkalaisten oman navan tuijottaminen. Just eilen katoin irvipuheluitaja siinä joku näytteli jotain ulkomaalaista ahmed-muhammed-ala-azkabaria ja soitti johonkin firmaan. Nainen joka vastas puhelmineen (ei siis ollut näyttelijä) ihan pokkana ylisti amerikan maasta taivaaseen ja kehui, kuinka loistava paikka tämä on asua ja kuinka kaikki on niin täydellistä. Ämmä oli varmasti just tämmönen perus amerikkalainen pizzanaama joka uskoo kaiken paskan mitä hänelle syötetään.
Jub sanoi:Vituttaa nämä mukamas-Amerikan tietäjät joiden tieto perustuu Frendeihin, Sinkkuelämään ja Irvipuheluihin.
:curs:

Nyt sit joudun maksamaan 35 € uudestaan ja hikoilemaan kuin pieni sika maanantaina. Vituttaa.sgege sanoi:BoneFish, ai jos joku saksalaien neonatsi soittaisi sulle ja sanois että kudoppas poika Suomen lippuun swastika keskelle ja alle kirjotat että kiitti letuista ja heil hitler ni sinäkö sen tekisit? Ihan aiheesta se nainen kieltäytyi tekemästä niitä juttuja.
:D :D :D :lol2: :lol2: :D
.Mua voisi kiinnostaa nähdä miten se kudotaan siihen lippuun? :Dsgege sanoi:BoneFish, ai jos joku saksalaien neonatsi soittaisi sulle ja sanois että kudoppas poika Suomen lippuun swastika keskelle