Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pecman sanoi:
Ne painopakan numerothan ei kerro sitä todellista vastusta. Esim. ristikkäistaljassa vastus yleensä puolittuu.
Jos molemmissa taljoissa oli paikallaan pysyvät rullat niin silloin kuulostaa kyllä vähän ihmeelliseltä, mutta jospa siinä ylätaljassa oli parempi vaijeri tai jotain.
:)

Samanlaisiahan ne. Toisessa oli vain penkki tiellä. Vaijereita en ole testaillut:)

On tuolla kyllä ollut sellainenkin tapaus, jossa heppu on tehnyt ojentajapunnerrusta taljassa ja tunkenut käsipainoja ristikkäistaljaan, jotta vastus suurenisi. Ristikkäistaljaan menee 50kg/2 ja ojentajataljaan se 100kg:)

Vittuttaa äärettömästi ihmiset joilla on ihan uskomattomat unenlahjat!!!!Itse kun en unta saa millään....joten pitää tilittää tänne!!!!!!!!!!!!!! :wall:

Seuraavanlaisia treenejä olen seurannut viime aikoina sivusta:

Hemmo heiluttelee jalkaa sivulle, eteen ja taakse nilkka alataljaan kiinnitettynä. Kommunikaattori piippaa ja ’kova’ treeni jatkuu noin 10 min koko ajan samalla puhuen…

Pari nuorta naista kinastelee selkälaitteen vuoroista (istuin, tuki vatsalle ja kaksi kädensijaa / vipuvartta).Toinen on tullut toisen vuorolla siihen, mutta toisaalta treeniä oli vaikea huomata, koska painoina oli ainoistaan kahvat….

Minua nuo treenit hieman huvittivat ja toisaalta aloin miettiä: Onko salillakäynti niin muodikasta, että osa käy ’näyttäytymässä’ salilla?

Kestovitutus 2.0

Ei vaan voi mitään kun vituttaa 24\7,syntymästä lähtien.
Vitutus 2.0 on taas tapahtumien summaa lähiajoista..meni poikki ex:n kanssa,ja tutustuin uuteen..joka pompottelee mua kuin palloa ja leikkii tunteilla.
Kuitenkin oon niin paljon siitä kiinnostunu etten voi sanoa sille et loppu toi vekslaaminen,kerro mitä haluat.
Elämä on tylsää,joka päivä samaa shittii,koulua,salille,nukkumaan.
Ei vois vähempää kiinnostaa...päivän kohokohta ehrman.. :kuola:

default sanoi:
Vitutus 2.0 on taas tapahtumien summaa lähiajoista..meni poikki ex:n kanssa,ja tutustuin uuteen..joka pompottelee mua kuin palloa ja leikkii tunteilla.
Kuitenkin oon niin paljon siitä kiinnostunu etten voi sanoa sille et loppu toi vekslaaminen,kerro mitä haluat.

Nyt pitää kyllä sanoo että otan osaa (itteäni ei satu tällä hetkellä oikeen mikään vituttamaan).
Ei tommosta voi jaksaa! Ei nyt kuitenkaan rakenneta tästä mitään väittelyä ettei mene täysin offtopiciksi.

default sanoi:

Ja sitten ihmetellään miksi suomalaisilla on kova masennus.

Itsellä jo pelkkä ajatus päivien olemisesta vanhan toistoa on aika masentavaa, saatikka jos näin pääsee käymään. Suhdeonglemat, kellä niitä ei olisi.

Koita jaksaa :thumbs: [ vaikka mitä tommonen kommentti nyt edes auttaa? ]

Sama fiilis taas vittusaatana. Paskaako sitä enää uudestaan kirjottaa joten siteraan itteeni:
Pulla sanoi:
Vituttaa elämän raadollisuus ja se miten joskus tipahtaa pilvilinnoista rytinällä alas. Tuntee olonsa maailman onnellisemmaksi ihmiseksi ja elämä hymyilee, kaikki menee hienommin kuin koskaan. Sekunnin päästä joku vitun onnenjumalatar näyttää persereikää ja kaikki vitun hyvä ja onnellisuus tuntuu katoavan. Miten ihmeessä voi taas vituttaa enemmän kuin miesmuistiin.

Anteeksi voimasanat mutta alkaa vaan sappi kiehumaan. No, kai tämä tästä :(

Tosin sillä muutoksella, että KYLLÄ tämä tastä.

Tossa toissapäivänä salilla ollessani käyskenteli siellä samaan aikaan about 40v rapakuntonen isomahanen ukkeli. Mies treenas siellä sitten vähän mitä sattuu aitoon ekakertatyyliin, mutta intensiteetti oli kunnioitettava. Kunnon puhina ja vääntö oli päällä. No tuumailin siinä sitten että hyvä kun tuli salille aloittelemaan kuntonsa kohotusta ja jatkoin treenejäni.

Repeäminen ajoittui kohtaan jolloin mies päätti siirtyi seisottavaan pohjekoneeseen. Painoa pakkaan ja menoksi. Tuntui vaan liikerata olevan aika mielenkiintoinen, pakka ei paljon mihinkään liikkunut vaan lantio pumppasi ns. "makuuhuonemambo" - liikettä. Eteen-taakse-eteen-taakse tietysti hirvittävän puhinan ja karjunnan saattelemana. :kuola: Ja niitä sarjoja meni monen monituista. :lol2:

En uskaltanut mennä sanomaan mitään kun ei koskaan tiedä milloin joku tuollainen on uusi, kolmannetta lihassäiettä takavasemmalta lukien emphasoiva spesiaali. :eek:

Olin treffeillä mukavan tytön kanssa. Oli kivaa, tultiin juttuun mukavasti ja pullat näyttivät olevan hyvin uunissa. Sitten illalla kun messengerissä yritin heittää jotain juttua, niin neidin kiinnostus olikin täysin kadonnut.

"Nähtäisiinkö joskus uudestaan?"
"noh voishan sitä..."

Vituiksi meni sekin yritys ja hukkaan kahvi- ja pysäköintirahat. En saa varmaan ikinä tyttöystävää. :wall:

kaikenlaista sanoi:
"Nähtäisiinkö joskus uudestaan?"
"noh voishan sitä..."

Vituiksi meni sekin yritys ja hukkaan kahvi- ja pysäköintirahat. En saa varmaan ikinä tyttöystävää. :wall:
Ehkäpä tyttö oli vaan hermostunut? Tai ei halunnut vaikuttaa liian innokkaalta? Sinuna kokeilisin vielä toisia treffejä ennen kun löisin hanskat tiskiin.

Kyttä sanoi:
Vittuttaa äärettömästi ihmiset joilla on ihan uskomattomat unenlahjat!!!!Itse kun en unta saa millään....joten pitää tilittää tänne!!!!!!!!!!!!!! :wall:

Niin muakin! Yks kerta muuten joku lääkäri selitti jossain keskusteluohjelmassa, että jollei ole parikymmentä minuuttia maate menon jälkeen saanut unen päästä kiinni, niin kannattaisi alkaa tekemään jotain muuta ja koittaa sit myöhemmin uudestaan. Ei ainakaan mulla toimis tuo neuvo. Aina menee vähintään tunti siinä makoilussa, vaikka kuinka väsyttäisi maate menessä.

Eipä kyllä minuakaan nukuta. Kultsi on yövuorossa enkä osaa nukkua ilman sitä :nolo: Muuten kyllä nukuttaa vähän turhankin hyvin, simahdan joskus kymmenen aikaan sohvalle...

Blaah.

Vituttaa, kun ei ole rahaa. Puhelinlaskut, vuokra, koirun rokotukset, velat yms. pitäs maksaa mutta minkäs teet. (sain duunin joten kai tämäkin tästä korjaantuu, jos näin tapahtuu, elämä hymyilee enkä enää ikunakuunapäivänä kirjoita tähän threadiin)

Vittu. Meni vibraatio kurssin eka koe pain pyllya!!!!!! No tasta viela noustaan....grgrgrgrgrgrgrgrgrgrrr ja huomenna rauta liikkuu :curs: !!!!!

Jalka meni paskaks. Ei sitten treenata, varmaa viikko tai pari menee ainakin hukkaan, eikä jatkostakaan ole tietoa. Mul on AINA joku paikka rikki, vittu AINA.

Vittu. On jo pitemmän aikaa vituttanut toi kämppis. Saatanan kyspsymätön venäläispaska!(BTW en ole rasisti, kaikkea muuta) On varmaan ekaa kertaa poissa kotoa, ja sen kyllä huomaa. Kaikki astiat ynnä muut jää niille paikoilleen. Kaikki paikat täynnä pulloja ja makkarankuoria. Ei siinä mitään, mutta kun asuu solukämpässä jossa kaikkien vetää yhtä köyttä alkaa tommonen perseily kyllä vituttamaan hemmetin ankarasti. Äijä käy täällä tuomassa repun ja ehkä syömässä ja lähtee sitten ryyppäämään. 2 viikon aikana ollaan sanottu vain huomenta ja terve.. Vittu, 2½ kuukautta pitäs vielä jaksaa sitä. Jos homma ei ala pikku hiljaa muuttumaan parempaan suuntaan, niin meikä alkaa terottamaan kirvestä :evil:

Puh, avautuminen auttaa.

Back
Ylös Bottom