Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain ruotsin kokeesta 4+ ja voin sanoa että ei ole vituttanut näin paljoa vähään aikaan
Onhan se aika seksikäs kieli :dance2:Vittu meinasin räjähtää ranskan kokeeseen tänään. Ihme abstraktia paskaa joka tehtävä.
Mitä helvettiä se SEAGRAM on riehunu ku noin kauan on kortti poissa? :wtf:
Jos ranskan taidoilla ei saa pillua ei saa millään. Näin mä sen oon aatellu.![]()
Flunssa prkl, ei pääse salille.
Semmonen pieni vitutus tuli kun meinasin tehdä takaolkapäitä ristikkäistaljassa. Mutta ei kun eräs vanha kyylä-pappa jättänyt tavarat keskelle taljaa ettei penkkiä saa siihen laitettua... ja sattuneesta mielentilasta ei innostanut hänelle siitä ilmoittaa.
Ps. kyseinen noin 65-vuotias mieshenkilö kyylää aina, tosin yrittää tehdä sen salassa.
...joskus tulee kyl ihmeteltyä näitä vitutuksen aiheita. Voi elämä!
...juu ei millään pahalla. Vitutuksen määrähän on vakio ja aiheet vaan vaihtelee. Ajattelin vaan tässäkin tapauksessa miten siitä helpolla pääsisi nakkaamalla ne papan vehkeet helvettiin siitä jos ei kehtaa tai viitti suuta aukaista.Ootko koskaan kuullut että ihmiset on erillaisia...
Ja tässäkin tapauksessa tuota ikäeroa taitaa olla sen verran että paha sanoa toisten vitutuksen aiheisiin mitään.
Jos ranskan taidoilla ei saa pillua ei saa millään. Näin mä sen oon aatellu.![]()
Jaahas siinä meni sitten 7kk sävellykset + pohjat, joista yksi mm yhden talvella järjestettävän tapahtuman mainosbiisi. Laitoin kovon sileäksi ja asensin winukan uudestaan ja sitä ennen tallensin matskut kahdelle muistitikulle sekä toiselle kovolle, muttei tullut mieleenkään tarkistaa yhdestäkään tallentuivatko ne. Eivät tietenkään tallentuneet. Miksi olisivat? Tai kyllä ne tallennuskansiot sinne menivät, mutta huhtikuun jälkeiset tekeleet kaikki poissa... voi vitun vittu.