Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toi vitun kura paska sää ottaa aika reilusti hattuun. Noh enää reilu vuosi niin saa ajoluvan takaisin eikä tarvi polkea joka helvetin paikkaan..

Mitä helvettiä se SEAGRAM on riehunu ku noin kauan on kortti poissa? :wtf:
Jos ranskan taidoilla ei saa pillua ei saa millään. Näin mä sen oon aatellu. :pano:

Semmonen pieni vitutus tuli kun meinasin tehdä takaolkapäitä ristikkäistaljassa. Mutta ei kun eräs vanha kyylä-pappa jättänyt tavarat keskelle taljaa ettei penkkiä saa siihen laitettua... ja sattuneesta mielentilasta ei innostanut hänelle siitä ilmoittaa.

Ps. kyseinen noin 65-vuotias mieshenkilö kyylää aina, tosin yrittää tehdä sen salassa.

Läppäri tuli toisen kerran saman vian vuoksi huollosta. Vaihdettu kovalevy ja käyttis asennettu uudelleen.
Pari tuntia ja taas vika päällä...

Pikana huoltoon, mutta ei edes huollossa ennen maanantaita ole, kuukausi ilman konetta kohta.

Ups:lle soitin kyytiä, sieltä vastataan englanniksi.:what: Sain kyllä asian rallienglannilla hoidettua ja kone tänään noudettiin.

Opiskelijoiden kohtelu. "Joo meillä on osastokokous, sunhan ei tartte osallistua, vie vaikka potilas nönnönnöö pesulle, kun me juodaan kahvia ja juoruillaan"...
Ja sitten väitetään, että hoitajia on liian vähän.

Semmonen pieni vitutus tuli kun meinasin tehdä takaolkapäitä ristikkäistaljassa. Mutta ei kun eräs vanha kyylä-pappa jättänyt tavarat keskelle taljaa ettei penkkiä saa siihen laitettua... ja sattuneesta mielentilasta ei innostanut hänelle siitä ilmoittaa.

Ps. kyseinen noin 65-vuotias mieshenkilö kyylää aina, tosin yrittää tehdä sen salassa.

...joskus tulee kyl ihmeteltyä näitä vitutuksen aiheita. Voi elämä!

Ootko koskaan kuullut että ihmiset on erillaisia...

Ja tässäkin tapauksessa tuota ikäeroa taitaa olla sen verran että paha sanoa toisten vitutuksen aiheisiin mitään.

Ootko koskaan kuullut että ihmiset on erillaisia...

Ja tässäkin tapauksessa tuota ikäeroa taitaa olla sen verran että paha sanoa toisten vitutuksen aiheisiin mitään.
...juu ei millään pahalla. Vitutuksen määrähän on vakio ja aiheet vaan vaihtelee. Ajattelin vaan tässäkin tapauksessa miten siitä helpolla pääsisi nakkaamalla ne papan vehkeet helvettiin siitä jos ei kehtaa tai viitti suuta aukaista.

Jaahas siinä meni sitten 7kk sävellykset + pohjat, joista yksi mm yhden talvella järjestettävän tapahtuman mainosbiisi. Laitoin kovon sileäksi ja asensin winukan uudestaan ja sitä ennen tallensin matskut kahdelle muistitikulle sekä toiselle kovolle, muttei tullut mieleenkään tarkistaa yhdestäkään tallentuivatko ne. Eivät tietenkään tallentuneet. Miksi olisivat? Tai kyllä ne tallennuskansiot sinne menivät, mutta huhtikuun jälkeiset tekeleet kaikki poissa... voi vitun vittu.

Jaahas siinä meni sitten 7kk sävellykset + pohjat, joista yksi mm yhden talvella järjestettävän tapahtuman mainosbiisi. Laitoin kovon sileäksi ja asensin winukan uudestaan ja sitä ennen tallensin matskut kahdelle muistitikulle sekä toiselle kovolle, muttei tullut mieleenkään tarkistaa yhdestäkään tallentuivatko ne. Eivät tietenkään tallentuneet. Miksi olisivat? Tai kyllä ne tallennuskansiot sinne menivät, mutta huhtikuun jälkeiset tekeleet kaikki poissa... voi vitun vittu.

Yhdyn tuskaasi, mutta vastaisuuden varalle laita koneeseen 2 kovalevyä. C:/ pelkästään winukalle ja tärkeimmille ohjelmille. D:/ sitten kaikelle sälälle. Pirkkaratkaisuna osiointi.

Kaverilla oli jotkun bileet pystyssä, menin sitten sinne vaan iltaa viettämään selvänä. Tuli siinä sitten kahen eukon kanssa otettua yhteen, kummatkin suht kovassa humalassa. Alkoivat vittuilla mulle oikeestaan kaikesta mahollisesta (se perinteinen "kaikki vihaa sua, vitun rahka eikö haba kasva, muijjas on ruma mee helevettiin jos tuut vielä meille aukoon niin hakataan sut, kukaan ei oo sun puolellas.")

Siis mitä vittua tossa tilanteessa ois tarkotus tehdä, kun eka tullaan alle kymmenen sentin päähän mun naamasta huutamaan, läpsitään viinipullolla naamaan, ja yhtään ei sais laittaa vastaan? Homma kärjisty siihen, että toinen raapi mun kaulaa ja toinen mätkii semmosella kiskaheijjarilla niskaan? :D

Ja kukaan frendi ei tee yhtään mitään asian rauhottamisen eteen, seisoo vaan uunona vieressä. Mut ei, sitten kun otan toista eukoista käsivarresta kiinni ja estän sitä raapimasta ja kuristamasta mua, niin yks kaveri tajuaa tulla rauhottelemaan MUA.

Yksin me ollaan kaikki tässä mailmassa...

Back
Ylös Bottom