Mahti päivä. Melkein 3 vuotta kestänyt suhde muijan kanssa taisi sitten päättyä tähän näin. + On vielä raskaana ja mun kanssa ei halua tehdä lasta eli abortin aikoo suorittaa. Voi vitun vittun. Mä oon monta vuotta kuvitellu et isäksi tuleminen olis se mun juttu.
Duunissa kosla hajosi ja akku loppui just kun olin soittamassa taksia itelleni. = 12km kävely kaatosateessa t-paidassa ja farkuissa.
Plussana koko kakussa vielä se, että kaveri oli päästänyt ittensä vahingossa tai tahallaan ittensä päiviltä huumeilla. Ja mä kuulen tästä vasta nyt. "vedätkö nimen tohon muistokirjoitukseen". Voi vittu. Vois imaista parit viskipaukut ja ruvea nukkumaan.
Duunissa kosla hajosi ja akku loppui just kun olin soittamassa taksia itelleni. = 12km kävely kaatosateessa t-paidassa ja farkuissa.
Plussana koko kakussa vielä se, että kaveri oli päästänyt ittensä vahingossa tai tahallaan ittensä päiviltä huumeilla. Ja mä kuulen tästä vasta nyt. "vedätkö nimen tohon muistokirjoitukseen". Voi vittu. Vois imaista parit viskipaukut ja ruvea nukkumaan.
Kerran yksi todella iso kaveri (ei siis lihaksikas) lähti tekemään hauista scotissa. Noh, siihen se laittoi parikymppiset tankoon molemmin puolin ja istahti paikalleen (tässä vaiheessa jäin ihan seuraamaan). Sitten alkoi "nosto"...tanko ei hievahtanutkaan mihinkään. Hetken päästä kaveri olikin puolittanut painot ja oli enää kympit molemmin puolin, siinä mietin, että nyt saattaa yksi toisto mennäkin. Ei mennyt, vähän jo nousi. Eipä siinä, menin sitten tekemään alataljaa ja muutamien minuuttien päästä vilkaisin, että mitenkäs sillä isolla pojalla nyt menee niin johan rauta liikkui! Kaveri veivas pelkällä tangolla :D