Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mahti päivä. Melkein 3 vuotta kestänyt suhde muijan kanssa taisi sitten päättyä tähän näin. + On vielä raskaana ja mun kanssa ei halua tehdä lasta eli abortin aikoo suorittaa. Voi vitun vittun. Mä oon monta vuotta kuvitellu et isäksi tuleminen olis se mun juttu.

Duunissa kosla hajosi ja akku loppui just kun olin soittamassa taksia itelleni. = 12km kävely kaatosateessa t-paidassa ja farkuissa.

Plussana koko kakussa vielä se, että kaveri oli päästänyt ittensä vahingossa tai tahallaan ittensä päiviltä huumeilla. Ja mä kuulen tästä vasta nyt. "vedätkö nimen tohon muistokirjoitukseen". Voi vittu. Vois imaista parit viskipaukut ja ruvea nukkumaan.

Mun kannalta ihan ok ratkaisu tuo muijan abortti. Eipähän tarvii olla syyllinen olo niistä ainaisista keskenmenoista. Oon kyl itekkin meinannut vetää iteltäni johdot poikki monta kertaa. Mun ei vissiin tarvii lisääntyä ^^

Vituttaa kun tekis mieli sanoa muijalle et painuu sit vittuun täältä. Jos ei maistu. Mut ei se oo niin helppoo.

Jep, sen aika nyt ei oo vaan vielä.

Se nyt vaan on suora totuus että kellekkään ei oo sitä yhtä ja ainoota oikeeta. Pää pystyyn ja matoo koukkuun. Uutta alkua vaan rakentaan, kun siihen on valmis. Eli tappionkin voi kääntää voitoks ;)

Normaalisti kyllä samaa mieltä, et pienille painoille ei pidä nauraa..
MUTTA
kyl noi mimmien painot välillä hymyilyttää, tehdään kulmasoutua jollain 3kg painolla.. niin heikkoa mimmiä ei olekaan, että toi olisi perusteltua.
pakko kyllä tasapuolisuuden nimissä ihmetellä kundien 10kg kulmasoutua käsipainolla, enkä usko että oon ite niin saatanan vahva et noi näyttää vähä ihmeelliseltä, kaveri pumppaa 10-15 toistoa, eikä huomaa sarjan viimisistä toistoista eroa ensimmäisiin.. myöskin sarjan jälkeen ei naama punoita, ei hengästytä ei mitään..

Ei kannata aina tuomita noista pienistä painoista. Lämmittelyt esimerkiksi aloitetaan aina pienillä painoilla. En mäkään penkkiin lastaa suoraan sitä työsarjaa, vaan alotan eka tangosta, ja siihen lisään aina 20kg kerralla. Aina kun saan laitettua ne 10kg painot siihen, niin alkaa pelottaan sen puolesta että joku luulee mun tekevän sarjaa niillä, ja sen jälkeen tulee kirjoittamaan siittä tänne salikomediaan. Selkäänkin saatan joskus ajaa verta tekemällä pulloveria taljassa tai ylätaljaa todella pienillä painoilla. Mutta tottakai noita fitnesskissojakin on ketkä tekee tosissaan jollain 3kg painolla sitä vaikka rahkeita olis isompiinkin, mutta siinä panostetaankin siihen ultimate mind-muscleen!!!1

Joskus kyseessä voi myös olla pudotussarja. Esimerkiks tein ite joskus vipareita kilon pudotuksilla ja pääsin lopulta siihen että ei pystynyt edes ilman painoo nostamaan käsiä sivulle. Siinäkin hävetti että joku luulee mua heikoks kynikseks kun en ees käsiä jaksanu nostaa sivulle :(

^jeh, itekin aloittelen pelkällä tangolla jne, mutta näissä tapauksissa ei ole ollut kyse siitä.. ei lämmittelysarjoi, ei tiputussarjoi
Ja jos oikeasti olisi irvistystä tai minkäänlaista väsymistä havaittavissa olemuksesta niin asia olisi ok, jokainen tekee niillä painoilla, joilla tuntuu, mutta näyttänyt kovasti siltä, ettei tunnu =)

Kyllä, mulla on aikaa seurata muidenkin tekemisiä välillä, varsinkin, jos odottelee vuoroa kun sali taas ihan täynnä.

Ite aiheutan joka kerta varmaan myhäilyä kun kiipeän juoksumatolle ja muutaman minuutin kuluttua naamapunasena kieli ulkona läähätän.. no eipähän jää kellekään epäselväks etten yritä vaan on vaan niin paska kunto =)

Onhan näitä :) Kerran yksi todella iso kaveri (ei siis lihaksikas) lähti tekemään hauista scotissa. Noh, siihen se laittoi parikymppiset tankoon molemmin puolin ja istahti paikalleen (tässä vaiheessa jäin ihan seuraamaan). Sitten alkoi "nosto"...tanko ei hievahtanutkaan mihinkään. Hetken päästä kaveri olikin puolittanut painot ja oli enää kympit molemmin puolin, siinä mietin, että nyt saattaa yksi toisto mennäkin. Ei mennyt, vähän jo nousi. Eipä siinä, menin sitten tekemään alataljaa ja muutamien minuuttien päästä vilkaisin, että mitenkäs sillä isolla pojalla nyt menee niin johan rauta liikkui! Kaveri veivas pelkällä tangolla :D

Unelmat ja realiteetit ei aina IHAN kohtaa :D

Kyllä oli varmaan kanssatreenaajilla naurussa pitelemistä kun mä polvileikkauksen jäljiltä kyykkäsin 40kg:lla.

Yleensä joo ärsyttää noi painojen kyttäilyt, mulla on jonkun verran fysioterapeutin suosittelemia liikkeitä yksi niistä on vipari sivulle pienellä käännöllä terapeutti sanoi ettet tee sitä isommalla kun 5kg tää on poikinut monta kertaa sellaista että joku random tyyppi tulee tekee samaa liikettä +20kg ja selkeesti kyyläilee mua sarjojen välillä et huomaanks mä varmasti :wtf:

Mutta se treenaajatyyppi mitä tossa aiemmin haettiin ei todennäköisesti ole kuntoutuja vaan ihminen joka ei osaa treenata, pelkää jostain syystä painoja,
Samalla salilla jossa itse käyn treenaille n35v nainen jonka treenit näyttää järkeviltä kaiken muun puolesta paitsi painojen, jalkaprässiä tehdään pelkällä kelkalla +10 toistoa, kyykky tangolla, penkki 10kg tangolla, penkki KP 5kg/käsi kulmasoutuja 5kg ymym.. Kuulin kun tää nainen opasti kaveriaan salillakäynnin saloihin suositteli tekemään pienillä painoilla puhtaasti ettei tule liikaa lihasta.

Ainut vaan että tuokin ihminen on käynyt salilla jo vuosia tekemässä samankaltaista jumppaa ja jokaikinen noista liikkeistä näyttää niin kevyeltä kuin nostaisi tyhjää muovipussia vaikea keksiä mitä hyötyä tuollaisesta treenistä on kenellekkään.

Senhän takia salietiketti-ketjussakin sanotaan että salille tullessa tervehditään kaikkia. Siinä vain unohdettiin mainita että tervehdykseen kuuluvat nuo kaikki selitykset mahdollisista tulevista pienistä painoista.

Eli ihan rohkeasti vaan "Morjes kaikki mä oon vimake, teen tänään pudotussarjaa että ne pienet painot johtuupi sitten siitä älkää ihmetelkö. Älkääkö kirjotelko pakkotoiston komediaketjuun kiitos."

yksi vitutuksen aihe taas lisää... toissapäivänä oli naapuritalon rempan takia vedet poikki koko talosta muutaman tunnin ajan. Jostakin syystä vielä tänäänkään ei ole alkaneet patterit lämmetä. On aika pirun kylmä kämppä ja helvetin kylmä kylppäri.

Back
Ylös Bottom