Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minussa on joku magneetti joka vetää puoleensa kaikki baarin pahimmat kynäniskasohvaperunat.. Tämä tuli taas todistettua viikonloppuna. :curs:
En ala.. :wall:

neutraali sanoi:
Toi on varmasti aivaan sairaan kova paikka. Mikä on artriitti?

Nivelreuma, näin lyhyesti. Google auttoi.

Alkoi vaan jännittää, kun polvissa on nestettä tosi usein ja esim jalkapallosta rasittuvat aivan liikaa. Aamulla olen täysin pökkelö ja esim sormien ja ranteiden niveliä kolottaa usein... Mulla kyllä liikunta paransi tilannetta.

VelttoV sanoi:
Nivelreuma, näin lyhyesti. Google auttoi.
Periaatteessa joo, tosin kun reumatekijää ei ole löytynyt verestä niin se ei ole vielä reuma vaan artriitti. *pilkun n......aa*

Mullakin liikunta on parantanut olotilaa tähän saakka, vuosi sitten sain vielä kiitosta kun käyn puntilla. Mutta nyt tulehdus on niin paha (mm. molemmat kiertäjäkalvosimet) että punttis ja juoksu ovat liian rankkoja kropalle. Lisänä aloitetaan rankempi lääkitys, mm. solumyrkyt. Ihan hanurista!

Olo ehkä vähän parempi kuin eilen, yön yli nukkuminen jeesaa tilanteen selkiytymiseen. Mutta kyllä asian takia varmaan tulee vielä monet kerrat itkettyä ja jalkaa poljettua.

Mutta periksi ei anneta.

Tällä hetkellä vituttaa talossa meneillään oleva ikkuna- ja julkisivuremontti. Läpitunkevaa poraamisen ja vasarankilkutuksen ääntä, niin ettei mihinkään pysty keskittymään :curs: Kaikkein eniten tässä vituttaa se, että teen nykyjään duunia lähinnä iltaisin/öisin ja selviydyn nukkumaan joskus puoli neljän-neljän maissa aamuyöllä, ja tänä(kin) aamuna heräsin remonttimeluun klo 8.30. Korvatulpatkaan eivät auta, kun meteli on niin kovaa. :wall: ja :itku:

Gillyanne sanoi:
Tällä hetkellä vituttaa talossa meneillään oleva ikkuna- ja julkisivuremontti. Läpitunkevaa poraamisen ja vasarankilkutuksen ääntä, niin ettei mihinkään pysty keskittymään :curs: Kaikkein eniten tässä vituttaa se, että teen nykyjään duunia lähinnä iltaisin/öisin ja selviydyn nukkumaan joskus puoli neljän-neljän maissa aamuyöllä, ja tänä(kin) aamuna heräsin remonttimeluun klo 8.30. Korvatulpatkaan eivät auta, kun meteli on niin kovaa. :wall: ja :itku:

TENOX :rock:

Vituttaa ku tää threadi on niin pitkä et ei jaksa lukee kaikkii hyvii juttui! :curs: Ja se et tuli flunssa jostain, ja se et olkapääs on jotai vinksallaa... Tääl oli muute aika monel olkapääs jotain, onks porukka saanu paranneltuu? Itellä o lähiaíkoina lääkäri jonka pitäis tsiigaa se, en sitte tiiä osaako se siitä mitää sanoo. Yhe kerran jälkee se alko naksumaan ja rutisemaan, eli löysty jotenki ja nyt se rasittuu aika helposti treenatessa minkä takii on pitäny rajottaa treenaamist :( prkl...

Fillari pöllittiin. Kiva kiva kun ei pääse missään käymään. En viittisi edes uutta ostaa, koska se pöllittäisiin kuitenkin, vaikka mieli tekisi ja tarve vaatisi... Täällä sitä sitten ollaan jumissa neljän seinän sisällä metän keskellä, matkaa kun on ihmisten ilmoille 10 kilsaa...

Vituttaa ihmiset jotka ovat melkein välittömästi potkimassa kyljet sisään autosta , jos se on yhtään peruscorollaa erikoisempi , varsinkin ensimmäisenä autona

Vituttaa, kun tuli flunssa eikä pääse salille ja saksaa ei jaksais millään lukea....

Juzbe sanoi:
Vituttaa ku tää threadi on niin pitkä et ei jaksa lukee kaikkii hyvii juttui! :curs: Ja se et tuli flunssa jostain, ja se et olkapääs on jotai vinksallaa... Tääl oli muute aika monel olkapääs jotain, onks porukka saanu paranneltuu? Itellä o lähiaíkoina lääkäri jonka pitäis tsiigaa se, en sitte tiiä osaako se siitä mitää sanoo. Yhe kerran jälkee se alko naksumaan ja rutisemaan, eli löysty jotenki ja nyt se rasittuu aika helposti treenatessa minkä takii on pitäny rajottaa treenaamist :( prkl...
On muuten täsmälleen samat viat, ei ole kivaa :(

VOI VITTU, perkele, vetti. piti alkaa uudet koulutukset nyt ja tänään soitin, että mikä on kurssien tilanteet.. Saatana ne vanhat paarmat ajoi mun yli ja otti kaikki meikäläisen kurssit ittelleen. Ei tarvii sitten koulutella syksyllä, perkeleperkeleeperkele. Kenellekkän ei tietenkään tullut mieleen ilmoittaa minulle asiasta. itse piti soittaa ja kysellä ja sitten kerrotaan, että ei oo mulle syksyksi tarjolla mitään. Olis nyt vittu edes ilmoittanut ni olisin ehtinyt hakea muuta duunia, mutta ei eieieieieieieieieieieieieiei. Siinä meni sitten kuukausi odotellessa ja nyt on sitten ilman duunia ja ilman rahaa. Vittu.

Edit. Kenelle mä oon oikein pahaa tehnyt, ku kaikki keleen hommat tökkii. Joka saatanan homma menee multa ohi. Sen ku tietäis, ni vois pyytää anteeksi edes perkele.

Vois ruveta harkitsemaan sitä hiippakunnan vaihtoa ihan oikeasti, tätä päähänlyöntikisaa ei kauaa enää jaksa.

Missukka sanoi:
Fillari pöllittiin. Kiva kiva kun ei pääse missään käymään. En viittisi edes uutta ostaa, koska se pöllittäisiin kuitenkin, vaikka mieli tekisi ja tarve vaatisi... Täällä sitä sitten ollaan jumissa neljän seinän sisällä metän keskellä, matkaa kun on ihmisten ilmoille 10 kilsaa...

Tee niin kuin minä. Pyörä on osa kodin sisustusta ;) Siellä se kököttää keittiössä. Eipä ole kukaan varastanut sitä.

Mulla on fillarit parvekkeella. Jos ei parveketta olisi niin sitten keittiössä :D

Vituttaa kun kärvistelee miinuskaloreilla ja joutuu joka aamu kävelemään bussipysäkiltä toimistolle jonkun HK:n tuotantolaitoksen tms ohi. Kivat rasvaisen lihapiirakan katkut sieltä ainakin tuntuu irtoavan. Nälkä.

Hippa sanoi:
Tee niin kuin minä. Pyörä on osa kodin sisustusta ;) Siellä se kököttää keittiössä. Eipä ole kukaan varastanut sitä.

Se on myöhästä nyt.
Joo. Mut ei lähtenyt tämä tapaus omasta pihasta. Rauhallista seutua tämä (pariksi yöksi jäänyt fillari auki pihalle eikä ole minnekkään lähtenyt) :)
Mutta näköjään kun lähtee jossakin esim. kaupassa käymään, pitää fillari pistää 500 eri ketjulla ja lukolla kiinni ja varustaa vielä pahaäänisellä hälyttimellä ja paikannussirulla... :jahas: Mökkihöperöys alkaa iskeä kun ei pääse ihmisten ilmoille...

Arvatkaapas vituttaako kun ei ole päässyt kuukauteen salille töiden ja paikkakunnan vaihdon takia. Ja nyt kun vihdoin olisi hetken hiljaisempaa töissä ja muutto takana, niin eiköhän tili ole tyhjä. Nyt sitten pitää odottaa vielä yli viikko että on rahaa ostaa se salikortti . :itku: :wall:
Ja pomon mukaan kiireinen aika on vasta alkamassa nyt syksyllä, joten taitaa jäädä yöunet väliin loppuvuodelta, koska treenejä en enää pois jätä. :hyper:

Back
Ylös Bottom