sha sanoi:Eikä muuten paljoa naurata
Luulin että vitsinä heitit
.Heitä ne lääkkeet hemmettiin jos pumpussa ei vikaa ole :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sha sanoi:Eikä muuten paljoa naurata
.roskilde sanoi:oon törmänny kans,en tiedä mikä siinä sanassa seurustelu niin vitusti voi ahdistaa,taitaa enimmäkseen olla toi sana ahdistus etenkin nuorten naisten tavaramerkki.jos joskus rupean vakavammin tapaileen jotakin,jos sana ahdistus ilmaantuu hyvinkin usein,saa eukko kenkää.ei sitä pitemmän päälle jaksa,vähän väliä saa olla kysymässä että mikä oikeen ahdistaa jne.

Timustaja sanoi:Nii ja synttäritki tulee tässä parin kk päästä![]()
Narutumppu sanoi:Ai niinkuin oliskohan toi suora ote mun elämästä, kun muija pistää mykkäkoulun päälle, eikä voi sanoa muuta syytä, kuin että "tää meidän juttu ahdistaa" 1!1!!!![]()
Sen voin sanoa, että ihan se ja sama, ahdistaako vai ei. Mulle on asia vaan niin, että suhde lopetetaan vasta sitten, kun alkaa toisen naama ihan suoraan sanoen vituttaa. Miksi etsiä muuta, jos ylipäätään viihtyy helvetin hyvin toisen seurassa? Tällä naisella on vaan se ylitsepääsemätön ongelma, mille en voi mitään; hän ei ole ilmoisna ikinä seurustellut! Hienoa siinä sitten...
Tässä kestää vielä kauan, että pystyy vakiintumaan kehenkään toiseen tosissaan.. jos koskaan.
No, onneksi on tuo vinkkupullo ja isot bileet illalla. Jos sieltä löytäis itsensä. Not.
Edit: niin, piti sitä kirjoittaa,että vituttaa kun on "pakko" ryypätä, salit heittää henkisen tilan takia taas häränpyllyä, ja kipeeksi oon tulossa vielä kaiken päälle... :urjo:
Jep... vanhempana alkaa vaan vituttamaan.Dreamer sanoi:Tuossa 17v iässä ne synttäritkin on vielä ilon aihe...
LePale sanoi:Vittuttaa sellaset ihmiset jotka ottaa toisten tavaroita ilman lupaa, siis varkaat.
Zener sanoi:joku perkeleen kusimato ollut varastanut mun pyyhkeen. :curs:
Zener sanoi:joku perkeleen kusimato ollut varastanut mun pyyhkeen. :curs:
Toi on varmasti aivaan sairaan kova paikka. Mikä on artriitti?-Nina- sanoi:Pahin pelko kävi toteen. Lääkäri kielsi puntin ja juoksun kroonistuneen artriitin takia. ]