Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

roskilde sanoi:
oon törmänny kans,en tiedä mikä siinä sanassa seurustelu niin vitusti voi ahdistaa,taitaa enimmäkseen olla toi sana ahdistus etenkin nuorten naisten tavaramerkki.jos joskus rupean vakavammin tapaileen jotakin,jos sana ahdistus ilmaantuu hyvinkin usein,saa eukko kenkää.ei sitä pitemmän päälle jaksa,vähän väliä saa olla kysymässä että mikä oikeen ahdistaa jne.

Ai niinkuin oliskohan toi suora ote mun elämästä, kun muija pistää mykkäkoulun päälle, eikä voi sanoa muuta syytä, kuin että "tää meidän juttu ahdistaa" 1!1!!! :hyper:

Sen voin sanoa, että ihan se ja sama, ahdistaako vai ei. Mulle on asia vaan niin, että suhde lopetetaan vasta sitten, kun alkaa toisen naama ihan suoraan sanoen vituttaa. Miksi etsiä muuta, jos ylipäätään viihtyy helvetin hyvin toisen seurassa? Tällä naisella on vaan se ylitsepääsemätön ongelma, mille en voi mitään; hän ei ole ilmoisna ikinä seurustellut! Hienoa siinä sitten...

Tässä kestää vielä kauan, että pystyy vakiintumaan kehenkään toiseen tosissaan.. jos koskaan.
No, onneksi on tuo vinkkupullo ja isot bileet illalla. Jos sieltä löytäis itsensä. Not.

Edit: niin, piti sitä kirjoittaa,että vituttaa kun on "pakko" ryypätä, salit heittää henkisen tilan takia taas häränpyllyä, ja kipeeksi oon tulossa vielä kaiken päälle... :urjo:

Tää vitun flunssa jatkunu jo kolme viikkoo. :curs: Ei oo mitää pystyny tekee muuta ku koulussa käymää ja himassa kattelee jotai leffoja. Futis, sali, kössi, sulkis ja tennis jääny tauolle ton saatanan vittumaisen flunssan takii. :wall:
Millokoha tää vittumainen tauti menis ohi.. Viikonloppu suunnitelmatki menee vissii tän takii uusiks.

Luultavasti illan moniveto ei osu eikä pitkävetokaa pahemmin.

Muuten asiat on kai helvetin hyvin.. Koulussa menee iha ok ja kirjotukset tulee kohta.

Edit: Nii ja synttäritki tulee tässä parin kk päästä :)

Viimeksi muokattu:
Tsiisus!
Painoa,voimaa ja lihasta tullu mukavasti, mutta Äiti kulta kysyy silti:
-Kai sää kouluruoan syöt?
No vittu syön joku 4 annosta prkl :curs:

Narutumppu sanoi:
Ai niinkuin oliskohan toi suora ote mun elämästä, kun muija pistää mykkäkoulun päälle, eikä voi sanoa muuta syytä, kuin että "tää meidän juttu ahdistaa" 1!1!!! :hyper:

Sen voin sanoa, että ihan se ja sama, ahdistaako vai ei. Mulle on asia vaan niin, että suhde lopetetaan vasta sitten, kun alkaa toisen naama ihan suoraan sanoen vituttaa. Miksi etsiä muuta, jos ylipäätään viihtyy helvetin hyvin toisen seurassa? Tällä naisella on vaan se ylitsepääsemätön ongelma, mille en voi mitään; hän ei ole ilmoisna ikinä seurustellut! Hienoa siinä sitten...

Tässä kestää vielä kauan, että pystyy vakiintumaan kehenkään toiseen tosissaan.. jos koskaan.
No, onneksi on tuo vinkkupullo ja isot bileet illalla. Jos sieltä löytäis itsensä. Not.

Edit: niin, piti sitä kirjoittaa,että vituttaa kun on "pakko" ryypätä, salit heittää henkisen tilan takia taas häränpyllyä, ja kipeeksi oon tulossa vielä kaiken päälle... :urjo:

viihtyyks sitä toisen seurassa,jos toista ahdistaa vähän väliä.

Dreamer sanoi:
Tuossa 17v iässä ne synttäritkin on vielä ilon aihe...
Jep... vanhempana alkaa vaan vituttamaan.

Viimeksi kun täytin 23-vuotta oltiin oltu tenuttamassa kyseistä päivää edeltävä viikko. Synttärit ei ollu pätkääkään mielessä. Yksi tuttu soitti mulle sitten synttäripäivänä ja onnitteli: "Onneks olkoon, äijällä tänään synttärit. Mitä meinaat touhuta? jne."

Mun vilpitön vastaus: "Ai on vai?"

Jos ei kiinnosta niin ei pysty muistamaan...

Vittuttaa sellaset ihmiset jotka ottaa toisten tavaroita ilman lupaa, siis varkaat.
Toissa yönä lähti autotallista pikkuveljen mopo käveleen, autotalli oli lukossa ja kaikkee mutta eipä vaan sekään ollu haitannu rosmoja. Vittu viikon kerkeskin mopo veljellä oleen ja se oli siitä ihan täpinöissään. Vakuutuksesta saa tietysti rahat uuteen, mutta vituttaa tollaset läpimädät kusimadot perkeleen kullinlutkuttaja koirannussijat... :curs:
huh sainpas ees vähän avautua.

LePale sanoi:
Vittuttaa sellaset ihmiset jotka ottaa toisten tavaroita ilman lupaa, siis varkaat.

Mä kävin eilen uimahallissa. Sinne pesuhuoneeseen on pakko ottaa pyyhe mukaan, ettei kastele pukuhuoneen lattiaa. Kun sitten tulin uimasta pois, niin eikö joku perkeleen kusimato ollut varastanut mun pyyhkeen. :curs:

Pyyhe vielä oli niin paskanen, että haisi kuin revonsyötti. Se kun oli unohtunut treenivaatteiden kanssa yöksi kassiin. Mietin ennen uimaan lähtöä, pitäskö ottaa uusi, mutta kun ei ollut puhtaita. Miten semmosen voi joku varastaa? :jahas:

Zener sanoi:
joku perkeleen kusimato ollut varastanut mun pyyhkeen. :curs:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/member.php?u=10035

allnighte.gif

Zener sanoi:
joku perkeleen kusimato ollut varastanut mun pyyhkeen. :curs:

Olen syytön, syytön, syytön!! :itku:

Vituttaa ihmiset jotka leikkii jotain vitun poliisia.

Koira väänsi fleksinmitan päässä ripulit yhelle nurmipenkereelle. Oli semmonen kohta, mistä kukaan ei kävele. Noin 50 metrin päässä samassa suunnassa oli kerrostalo. Siellä oli tokan kerroksen partsilla joku vitun mummo, joka mulkkasi ja pyöritteli päätään. Mä mulkkasin takasin. Kohta jo kuuluikin nariseva huuto: "Ja korjaat sitten ne kakat". Siis se saatanan ämmä huuteli sieltä parvekelasitusten välistä! No, näyttelin sille viitisen sekuntia keskaria, sormi silleen hienosti 45 asteen kulmassa. Lopetti ihme kyllä sen mulkkaamisen. Toi oli vittumainen tilanne, kun en viittiny huudella sille mitään. Yleensä mä sanon noille kommentoiville mummoille "Turpa kiinni huora", ja ne menee aina ihan mykäksi. Jos se mummo on läski, niin mä sanon "Turpa kiinni läski". Sekin toimii. Tossa naapuritalossa on kanssa yksi koiravihaajamummo. Mä oon tehnyt sellaisen suunnitelman, että seuraavan kerran, kun sieltä tulee tätä "eeeeiiii niiiiin lähelle pihapiiiiriä" itkemistä, niin mä meen sen viereen ja kysyn kohteliaasti "onko sua koskaan pantu perseeseen? Ootko koskaan tuntenu kovaa suonikasta kyrpää sun peräsuolessa?"

Mulla on sellainen epäilys, että toi voi toimia kanssa. Jännä nähdä miten käy!

Olkapää tuli VITUN kipeeksi eilisen treenin jälkeen ja viime yönä oli jotkun vitun idiootit vähän "lainannut mun autoo tosta parkkipaikalta, Poliisit soitti aamulla että "hae autos pois, se on siellä ja siellä...." Joo, auto löyty mutta: Tankki tyhjä, eturenkaat kaljut, laatikko viheltää ja vetonivelet poksuu kuin viimeistä päivää. TÄSSÄ TULEE VIELÄ RUUMIHIA. Sanoin poliisillekkin puhelimessa että olis parempi löytää tekijät ennen mua...Hyvä ettei tultu hakeen putkaan...

Vituttaa tämä jo jonkin aikaa muodissa ollut räppihiphopvouhotus. Pennut on ihan myytyjä kun musavideoilla joku rahoja ilmaan heittelevä, kultaketjujaan hypistelevä lyttynaama räpättää MTV:llä. Taustalla joku valtava ghettonauta pyörittää huoltoaseman kokoista persettään commodore64:lla tehdyn kilkatuksen tahdissa..argh! :urjo:

Kun reilu vuosi sitten totesin lopullisesti että MTV:ltä ei enää tule ihmisten tekemää musaa niin kyseinen roskakanava poistui telkkarini kanavavalikoimista....YO! Yoooooo!!!!!!

Vituttaa nuo helvetin remontit.

Aamulla 7:30 joku alkaa porailemaan jotain parvekkeita. Sitten päivällä vettä ei tule hanasta, vaikka olivat lapussaan kertoneet, että TIISTAINA on hanat kiinni:curs:

Ja vituttaa tuo kauhea fysiikan opettaja. Äijä heittää koko tunnin huonoa läppää jolle nauraa vain äijä itse. Sitten antaa sellaisia tehtäviä, joiden laskuja ei ole opettanut sanallakaan. Kirjastakaan ei ole apua ja äijä vielä korostaa, että kuinka helppoja tehtävät ovat. Jaksaa vielä vittuilla jos joku tekee tehtävän väärin.

VITUTTAA KUN MINÄ EN OLE MIKÄÄN MAAILMANTIETÄJÄ JA VITUTTAA KU IHMISET VALEHTELEE JA PISTÄÄ MUN SYYKSI OMIA MOKIAAN

SAATANa! :curs: :curs:

Pahin pelko kävi toteen. Lääkäri kielsi puntin ja juoksun kroonistuneen artriitin takia. Saan uida ja kävellä...

Tilanne arvioidaan uudelleen ensi maaliskuussa :'(

Tämä on epäreilua!

*polkee jalkaa kyynelten valuessa*

Vituttaa elämän raadollisuus ja se miten joskus tipahtaa pilvilinnoista rytinällä alas. Tuntee olonsa maailman onnellisemmaksi ihmiseksi ja elämä hymyilee, kaikki menee hienommin kuin koskaan. Sekunnin päästä joku vitun onnenjumalatar näyttää persereikää ja kaikki vitun hyvä ja onnellisuus tuntuu katoavan. Miten ihmeessä voi taas vituttaa enemmän kuin miesmuistiin.

Anteeksi voimasanat mutta alkaa vaan sappi kiehumaan. No, kai tämä tästä :(

Back
Ylös Bottom