Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Katoin dokumentin Englannin rankimmista velkojenperijöistä. Siellä oli joukossa niinkin hurjia tyyppejä, jotka käyttivät raiskausta aseena velkojen perimisessä. Käytännössä siis jos asiakas ei suostunut maksamaan velkojaan hyvällä niin velanperijä perseraiskasi omalla munallaan tämän kuntin ja otti kuvia todistusaineistoksi, jonka jälkeen kiristi velalliselta maksun uhkaamalla kuvien julkaisulla. Toimii kuulemma 100% varmuudella. Pitäisikö trnajan kokeilla tätä keinoa?

Ja väkivallalla lopetettu vittuilu voi aiheuttaa vielä suuremman vitutuksen laskun muodossa. Plus toki aiheuttaa yleistä haittaa tulevaisuudessa. Toki jos tulevaisuudensuunnitelmat on nostella painoja ja kerätä likejä pakkisella niin antaa mennä vaan. Muussa tapauksessa suosittelen jotain muuta lähestymistapaa.

Ei täällä kukaan mitään kunnon myllytystä tarjoa vaihtoehdoksi, vaan sanonjen painoksi hieman rouheampaa fyysistä kosketusta.

Mikset ota niistä apinoista silmätikkuja, joka kerta kun tulee vastaan menet tönimään ja puristelemaan niitä? Enny tarkoita mitään agressiivista käytöstä vaan ihan silleen "leikillä, hymy huulilla". Kyllä tollasta äidinpikkuviittaanaamaa alkaa ahdistamaan kun fyysisesti nöyryytät sen joka kohtaamisella, kerrot sille että se on sun ämmä ja kohtelet sen mukasesta. Myös aina jos näet "ämmän" kauempaa, niin kannattaa kysellä sen kuulumisia. Jos vastaa jotain, niin vähän puristelemaan, etc. Jos tuolla kaavalla etenet, tilannehan jossain vaiheessa varmasti kärjistyy tappeluksi, sitten vaan nöyryytät sen lopullisesti ja ihmettelet "mikä sille tuli kun se kävi mun kimppuun, aivan sekopää...:wtf:".

+1. Itsekkin käyttäisin kyseisessä tilanteessa tuota. Itse en ole sitten ala-asteen jälkeen tapellut, nekin tappelut oli vain sellaisia että saattoi tilanteessa mennä hermo toiseen ja siitä sitten painimaan. Painin jälkeen taas normaalisti kavereita. Eli kiusatuksi en ole missään vaiheessa joutunut. Mutta perus vittuilu tilanteisiin. Niistäkin selvisi sillä, että sai toiselle paljon suuremman vitutuksen. Eli olemalla ns. taitavempi vittuilija. Siksipä täytyy antaa ääni tuolle.

Mutta vituttaahan mua. Koko päivä menny lukemiseen, ja mitään ei jää päähän. Aina tarvii lukee koko kirja miljoonaan kertaan ennenkun muistaa jotain. Lisäksi pystyn lukemaan vaan keskimäärin kahdeksan tuntia päivään, sen jälkeen alkaa päässä jo tuntumaan oudolta. Vielä täytyis kuitenkin jaksaa lukea, mutta ei tule mitään. 8h on vaan joku maaginen raja.

Dear trenaja pyöritte "kavereitasi". Voin kertoa oman kokemukseni. Mua nyt ei varsinaisesti kiusattu, vaan lähinnä ärsytettiin. Nännäreiden anto oli tässä semmoinen niitti arkkuun. Muistan kun eräänä päivänä Eki teki nännäreitä muutaman kerran ja sanoinkin hänelle, että nyt jumalauta riittää, että jos vielä pistät niitä tulemaan, nii mä oikeesti lyön sua. No Eki oli nuori ja uhmakas ja päätti antaa heti tuon sanottuani nännärin. Samaan aikaan kun Ekin käsi oli matkalla nännipihalleni, niin omani oli jo Ekin leuassa. Löin kerran suht kevyesti leukaan ja kaksi KOVAA avaria keskelle rintalastaa.

Tilanne raukesi aika nopeasti kun Eki tajusi kuinka altavastaajana oli siinä tilanteessa. Tilannetta helpotti myös jälkikäteen se, kun oltiin oikeesti hyviä kavereita. Myöhemmin Eki pyysi anteeksi käytöstää ja ei ollut kuulema tajunnut sitä, että se oikeesti ärsytti niin paljon.

Katoin dokumentin Englannin rankimmista velkojenperijöistä. Siellä oli joukossa niinkin hurjia tyyppejä, jotka käyttivät raiskausta aseena velkojen perimisessä. Käytännössä siis jos asiakas ei suostunut maksamaan velkojaan hyvällä niin velanperijä perseraiskasi omalla munallaan tämän kuntin ja otti kuvia todistusaineistoksi, jonka jälkeen kiristi velalliselta maksun uhkaamalla kuvien julkaisulla. Toimii kuulemma 100% varmuudella. Pitäisikö trnajan kokeilla tätä keinoa?

Mikä ton dokkarin nimi on, pakko nähdä!

Ei täällä kukaan mitään kunnon myllytystä tarjoa vaihtoehdoksi, vaan sanonjen painoksi hieman rouheampaa fyysistä kosketusta.

No kun nykymaailmassa se hieman rouheampi fyysinen kosketuskaan ei varsinaisesti ole mikään järkevä ratkaisu. Varsinkin kun sellainen koskettelu saattaa eskaloitua vielä rouheammaksi kosketteluksi.

Mutta vituttaahan mua. Koko päivä menny lukemiseen, ja mitään ei jää päähän. Aina tarvii lukee koko kirja miljoonaan kertaan ennenkun muistaa jotain. Lisäksi pystyn lukemaan vaan keskimäärin kahdeksan tuntia päivään, sen jälkeen alkaa päässä jo tuntumaan oudolta. Vielä täytyis kuitenkin jaksaa lukea, mutta ei tule mitään. 8h on vaan joku maaginen raja.

Onko sulla tapana tehdä muistiinpanoja samalla kun luet?

+1. Itsekkin käyttäisin kyseisessä tilanteessa tuota. Itse en ole sitten ala-asteen jälkeen tapellut, nekin tappelut oli vain sellaisia että saattoi tilanteessa mennä hermo toiseen ja siitä sitten painimaan. Painin jälkeen taas normaalisti kavereita. Eli kiusatuksi en ole missään vaiheessa joutunut. Mutta perus vittuilu tilanteisiin. Niistäkin selvisi sillä, että sai toiselle paljon suuremman vitutuksen. Eli olemalla ns. taitavempi vittuilija. Siksipä täytyy antaa ääni tuolle.

Olen ollut tässä tilanteesa yli9000 kertaa ennen itsekin. Silti täytyy sanoa - jos löydät itsesi tästä tilanteesta, teet sen väärin. Koskaan ei pitäisi joutua tilanteeseen jossa yli 8h päivässä on "pakko" lukea, silloin omat aikataulut vuotaa jostain. Korkeintaan päivä ennen tenttiä / yms. voi vetää koko päivän on-off jos kokee että auttaa

OT Suosittelen mind-mappejä. Tekemiseen menee hetki, mutta kyllä muistaakin paremmin kun asiat on jäsentäny oman mielensä mukaan ja tulee poimittua vain tärkein. Vain v.pää opettaja kysyy kuvatekstin pienintä pränttiä.

Sulla on niskat aivan jumissa ja veri ei päässyt aivoihin, pidä taukoa treenistä ja koeta venyttelemällä saada niskaa auki ja mene myös hierojalla ja pyydä avaamaan niska hartiaseutua.

Tuo poskiontelo juttu pitäisi myös saada kuntoon vaikka penisiliinikuurilla ja sellaisella apteekista saatavalla sarvikuonoksi sanotulla ja suolavedella huuhtelemalla.

Aikanaan mulla oli kuvauksesi mukaisia näköharhoja migreenikohtausten aikaan.

Aikanaan mulla oli kuvauksesi mukaisia näköharhoja migreenikohtausten aikaan.

Jep. Aurallinen migreeni. Just semmonen näköhäiriö kuin olisi kattonut kirkasta lamppua ja siitä jää se valopilkku näkökenttään pyörimään. Lisäksi migreeniteoriaa tukee tuo ettei aivot oikein toimi kunnolla, puhe sekavaa ja esim soittaminen on vaikeaa.

Jep. Aurallinen migreeni. Just semmonen näköhäiriö kuin olisi kattonut kirkasta lamppua ja siitä jää se valopilkku näkökenttään pyörimään. Lisäksi migreeniteoriaa tukee tuo ettei aivot oikein toimi kunnolla, puhe sekavaa ja esim soittaminen on vaikeaa.

Mulla ei ole ikinä ollut mitään moista. Tein seuraavana päivänä jalat loppuun. Dragonflakit ja muut päälle. Mitään tunnetta ei tullut...

Back
Ylös Bottom