2 kaveria on ihan mukavia, mutta 3 viikkoa ovat ärsyttäneet päivittäin ja kun näkevät, että mä hermostun siitä niin jatkavat vain lisää. Yksi kaveri kuunteli vierestä tuota "Hauskaa vittuilua" vaan tän päivän ja sanoi, että menee jo kiusaamisen puolelle, sanoin että sitä on jatkunut 3-4 viikkoa päivittäin, niin kaverilla tippui leuka maahan.. (Sellainen kaveri, että itsekin vittuilee joskus mutta osaa pitää sen sellaisena, että itselläkin on "mukavaa")
Ja kaverit ovat itse keksineet omasta päästään vittuilun aiheen, se ei liity muhun mitenkään.
Tänään toinen kaveri oli vieressä ja vittuili, otin niskasta kiinni (jotakin hyötyä puristusvoiman harjoittelusta), puristin niin että kaveri HUUSI, painoin oikein peukalolla jne., päästin irti ja kaverilla silmätkin olivat jo ihan punaset, sanoin että enskerralla puristan täysillä... (en puristanut läheskään täysiä)
Ensviikolla jos jatkuu niin pyörittelen aluks toisen niistä niin pahasti, että ei muista koko tapahtumasta yhtään mitään kun herää sairaalasta, kun oon pyöritelly toisen ni sanon toiselle et "voin pyöritellä toisen kerran jos haluat" (oon sen kerran pyöritellyt, olin viä vittu enempi kännis ku se)
Jumalauta, ensviikon tehtävälistana on pyöritellä molemmat niin helvetin pahasti ja sitten lähteä työharjoitteluun, voi kun kiitän luojaa, ettei kumpikaan ole samassa firmassa.
Sitten on vielä se 1 kusipää joka liittyy aina näitten juttuihin, se kusipää mistä olen useasti täällä valittanut. Jumalauta, senkin voisi pyöritellä niin pahasti ettei mitään rajaa, mutta sellainen kaveri että varmasti menisi tekemään pahoinpitelysyytteen (niin vajakki ja kusipää, HEI VAAN MANU JA SELLAISET TERVEISET, ETTÄ HAISTA VITTU! ja sano se kuku sun suvulles saatana)
+ EIKU HEI! oon pyöritelly toisen 2 kertaan, mitähän taas muisti temppuilee.. (oon muka pyöritelly kertaalleen)