Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

täh? siis panit housut jalassa levypainoa? ei taida netistäkään löytää tuota kategoriaa ei.

Selvennetään nyt vielä, että tarkoitus ei siis tosiaan ollut laueta levypainoon tai mitään. Sattui vaan olemaan pieni kiima päällä ja levypaino kun muistutti etäisesti naista niin miksipäs ei.

Vituttaa että ton suomen hallituksen pitää leikkiä jotain maailmanpelastajaa. Otetaan lisää pakolaisia jotka lisää kuluja, lähetellään rahaa ympäri eurooppaa ja ajetaan teollisuus alas että saadaan päästöt pienemmäks. Vitun hyvin ne vetää.

Vituttaa että ton suomen hallituksen pitää leikkiä jotain maailmanpelastajaa. Otetaan lisää pakolaisia jotka lisää kuluja, lähetellään rahaa ympäri eurooppaa ja ajetaan teollisuus alas että saadaan päästöt pienemmäks. Vitun hyvin ne vetää.

Kaiken lisäksi Suomi ottaa jatkuvasti lisää lainaa, jotta voidaan leikkiä pyhimyksiä. Näille vitun hottentotti-perseennuolija ministereille voitas laittaa postimerkki otsaan ja lähettää Somaliaan tekemään paikan päälle sitä helvetin kehitysapua - eikä palautusoikeutta Suomeen kiitos.

Että reikä kuin reikä?

Olipa muuten pitkästä aikaa kunnon pieruhuumoria salilla. Mikään ei voita sitä, kun joltakulta pääsee kyykyssä juuri, kun punttimimmi kävelee ohi

Tulkitsiko punttimimmi sen iskuyritykseksi tai vähintäänkin huomion kerjäämiseksi?

Eniten mua kiinnostaa tässä, et miks jengi jaksaa aina vinkua netissä näist poliittisen päätöksen teon ongelmista. Suomeenki tarvittais kunnon mielenosoitus/anarkia meininkiä. Sellane ihme valtakunta tällä hetkellä, valtiaat eli meiän verorahoilla ja ryssii asiat oikeen kunnolla. Näin ei tarvitse olla.

Vituttaa sellainen että työpaikalla puhutaan selän takana ja aiheutetaan jatkuvasti turhaa stressiä alihankkijan työntekijöille.
Olen siis alihankkijalla töissä ja teemme töitä samoissa tiloissa kuin tilaaja. Nyt tilaaja on ottanut tehtäväkseen etsiä jokaisen virheen ja ongelman osoittaakseen meidät epäpäteviksi.
Tätä tehdään sähköpostin välityksellä johtajien kesken. Meille työntekijöille asioista ei tulla sanomaan ennen kuin omat johtajamme. Tilaajan tehdaspäällikkö on päättänyt tehdä työnteosta täyttä paskaa. Hän tarkastelee valvontakameroista meidän tulo ja lähtöaikammekin vaikka meillä on oma kulunvalvontamme kellokorttilaitteella. Tilaaja yrittää tehdä jokaisesta pienestäkin epäkohdasta suuren ongelman jota sitten hänen "10-miehensä" paisuttelevat. Samat "10" puhuvat paskaa omista työkavereistaan selän takana ja haukkuvat heidän tekemisiään ja vapaa-ajan tekemisiä.
Kaikki alkoi siitä kun kommentoin että olisi viisaampaa tulla sanomaan meille tuotannontyöntekijöille ongelmista suoraan. Näin olisi päästy tuosta turhasta sähköpostikeskustelusta ja suoranaisesti olisi saanut vastaukset kysymyksiinsä. Taisin vain rikkoa hänen suurta egoaan sillä että puolustin itseäni ja työkavereitani, nyt sitten yritetään osoittaa kaikin tavoin virheet ja olemattomatkin asiat.
Kasvotustenhan tuo Päällikkö on imelä mulkku joka ei uskalla käydä keskusteluja koska tietää olevansa väärässä.
Vittu.

Leivot sitä tilaajan tehdaspäällikköä lättyyn?

:D

Mitä vittua SAATANA! Eikö vispikerma vaahtoudu, kun sen vatkaa 100 % tumman suklaan kera?

edit: Vaahtos se lopulta! Nyt on forkut krampissa.

Uhattiin jo, että tulee 1 opintovuosi lisää... voi iho kun kestäisit tän vuoden saatana.

Mitä vittua SAATANA! Eikö vispikerma vaahtoudu, kun sen vatkaa 100 % tumman suklaan kera?

edit: Vaahtos se lopulta! Nyt on forkut krampissa.
Ehkä kannattais vaahdottaa kerma eka ja sitte nätisti käännellä suklaa sekaan, n00b.

Miksei kananmunan valkuaiset vaahtoa? Ohjeessa luki, että jälkkärin tekee 20 minsassa. Nyt on menny 3h.
Valkuaisten sekaan ei saa mennä yhtään keltuaista eikä kuppi tai työkalut saa olla rasvaisia.

2 kaveria on ihan mukavia, mutta 3 viikkoa ovat ärsyttäneet päivittäin ja kun näkevät, että mä hermostun siitä niin jatkavat vain lisää. Yksi kaveri kuunteli vierestä tuota "Hauskaa vittuilua" vaan tän päivän ja sanoi, että menee jo kiusaamisen puolelle, sanoin että sitä on jatkunut 3-4 viikkoa päivittäin, niin kaverilla tippui leuka maahan.. (Sellainen kaveri, että itsekin vittuilee joskus mutta osaa pitää sen sellaisena, että itselläkin on "mukavaa")

Ja kaverit ovat itse keksineet omasta päästään vittuilun aiheen, se ei liity muhun mitenkään.

Tänään toinen kaveri oli vieressä ja vittuili, otin niskasta kiinni (jotakin hyötyä puristusvoiman harjoittelusta), puristin niin että kaveri HUUSI, painoin oikein peukalolla jne., päästin irti ja kaverilla silmätkin olivat jo ihan punaset, sanoin että enskerralla puristan täysillä... (en puristanut läheskään täysiä)

Ensviikolla jos jatkuu niin pyörittelen aluks toisen niistä niin pahasti, että ei muista koko tapahtumasta yhtään mitään kun herää sairaalasta, kun oon pyöritelly toisen ni sanon toiselle et "voin pyöritellä toisen kerran jos haluat" (oon sen kerran pyöritellyt, olin viä vittu enempi kännis ku se)

Jumalauta, ensviikon tehtävälistana on pyöritellä molemmat niin helvetin pahasti ja sitten lähteä työharjoitteluun, voi kun kiitän luojaa, ettei kumpikaan ole samassa firmassa.

Sitten on vielä se 1 kusipää joka liittyy aina näitten juttuihin, se kusipää mistä olen useasti täällä valittanut. Jumalauta, senkin voisi pyöritellä niin pahasti ettei mitään rajaa, mutta sellainen kaveri että varmasti menisi tekemään pahoinpitelysyytteen (niin vajakki ja kusipää, HEI VAAN MANU JA SELLAISET TERVEISET, ETTÄ HAISTA VITTU! ja sano se kuku sun suvulles saatana)

+ EIKU HEI! oon pyöritelly toisen 2 kertaan, mitähän taas muisti temppuilee.. (oon muka pyöritelly kertaalleen)

Miksi pyrit ratkaisemaan asiat väkvialloin? Sano heille suoraan mitä mieltä olet heidän käytöksestä. Jos ei auta ignoroi ja älä ole heidän kanssa tekemisissä, niin eiköhän se auta.

Työssäoppimis jakso menossa ja tehdään toisen harjottelijan kans ulkovuori näyttöä. Ihan sama mitä tälle heebolle sanoo niin se vastaa 10 sekunnin viiveellä ja tekee kaikki päin helvettiä. Olin telineellä laittamassa yläpäätä ja kyseinen heebo katto, että alareunat menee tasalle ja lautojen väliin jää 2cm rako(sillä oli välitulkki käytössä). Noh lapettiin 7-8 lautaa kiinni ja kun tuun alas niin semmosta vuoristorataa se alareuna(heittoa 1-3cm) ja ne välit oli miten sattuu. Sitten ku saatiin se korjattua niin annoin mitat, että tehdä oven oikeasta laidasta seinän laitaan loput laudat (8 lautaa) niin eiköhän se ollut jokasen laudan tippanokat sahannut väärään suuntaan. Opiskellaan kummatkin kuitenkin jo 3 vuotta ja luulis, että jotaki on jääny mieleen.

Ja siis nuo oli vain esimerkkejä. Oikeasti tää kaveri osaa ryssiä ihan kaiken. Ei mulla muuten kiinnostais, mutta munkin arvosanat kusee siinä samassa.

E: Ja kun opettajalle selitin asian ja kysyin voinko tehdä sen vaikkapa yksin, niin vastaukseks tottakai tuli perus "pitää oppia tekeen kaikkien kans töitä". Millä todennäköisyydellä tommonen kaveri tulee ikinä pääseen töihin ja millä todennäköisyydellä just mun työpariksi :curs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom