Pääsis jo pian muuttamaan pois exän ja mun yhteisestä asunnosta. Perkele sentään :lol2:
Samaa asiaa purnannut tänään..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääsis jo pian muuttamaan pois exän ja mun yhteisestä asunnosta. Perkele sentään :lol2:
Oonko ainut ketä vituttaa toi jatkuva Gta V :n hypetys?
En tosin itse pelaa mitään, mutta silti vituttaa kun menee facebookkiin. Joka toinen päivitys koskee Gta :ta, ja kuviakin niin helvetisti. Teksteinä aina tyyliin "Tämä se on elämää" "Tätä vois verrata erotiikkaan" "Hyvästi naiset" "Tänään lähtee" "Nyt on hyvä olla"
Onhan se ihan mahtavaa et uus peli julkastiin mut ei saatana, joku raja sentäs. En mee koko päivänä enää facebookkiin.
Kertoo kaveripiiristä jotain. Mun facessa on ollu yks ihminen joka laittoi kuvan ja antoi ymmärtää että nyt vissiin aikoo pelata urakalla. Muuten ei oo pelipäivityksiä näkyny.
Oonko ainut ketä vituttaa toi jatkuva Gta V :n hypetys?
En tosin itse pelaa mitään, mutta silti vituttaa kun menee facebookkiin. Joka toinen päivitys koskee Gta :ta, ja kuviakin niin helvetisti. Teksteinä aina tyyliin "Tämä se on elämää" "Tätä vois verrata erotiikkaan" "Hyvästi naiset" "Tänään lähtee" "Nyt on hyvä olla"
Onhan se ihan mahtavaa et uus peli julkastiin mut ei saatana, joku raja sentäs. En mee koko päivänä enää facebookkiin.
Estolista pitenee päivä päivältä.. GTA:n hypetys kertoo myös samasta kun salkkareiden tai vastaavan shaissen seuraaminen, viihdettä ja pelejä löytyy oikeasti myös sellaista jossa joutuu vaivaamaan hieman älynystyröitä, eikä kaikkea tarjota valmiiksi pureskeltuna.
Ainoa hienous noissa on suht vapaa pelimailma, mutta kun seikkailupelejä ja vastaavia löytyy myös avoimella mapilla, niin miksi ei pelaisi muuta kuin GTA:ta.