Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa oma saamattomuus. Taas palkat maksamatta tilipäivänä, kuten viime ja toissakuussakin. Mutta kun en saa aikaseksi, että edes etsisi uutta duunia.

Oonko ainut ketä vituttaa toi jatkuva Gta V :n hypetys?

En tosin itse pelaa mitään, mutta silti vituttaa kun menee facebookkiin. Joka toinen päivitys koskee Gta :ta, ja kuviakin niin helvetisti. Teksteinä aina tyyliin "Tämä se on elämää" "Tätä vois verrata erotiikkaan" "Hyvästi naiset" "Tänään lähtee" "Nyt on hyvä olla"

Onhan se ihan mahtavaa et uus peli julkastiin mut ei saatana, joku raja sentäs. En mee koko päivänä enää facebookkiin.

Kertoo kaveripiiristä jotain. Mun facessa on ollu yks ihminen joka laittoi kuvan ja antoi ymmärtää että nyt vissiin aikoo pelata urakalla. Muuten ei oo pelipäivityksiä näkyny.

GTA:n hypetys kertoo myös samasta kun salkkareiden tai vastaavan shaissen seuraaminen, viihdettä ja pelejä löytyy oikeasti myös sellaista jossa joutuu vaivaamaan hieman älynystyröitä, eikä kaikkea tarjota valmiiksi pureskeltuna. Ainoa hienous noissa on suht vapaa pelimailma, mutta kun seikkailupelejä ja vastaavia löytyy myös avoimella mapilla, niin miksi ei pelaisi muuta kuin GTA:ta.

Olen myös pitänyt aina Fast and Furious elokuvasarjan faneja hieman vajaina, autoja, tissejä ja ammuskelua, mitäs vittua juonella tekee.

Oonko ainut ketä vituttaa toi jatkuva Gta V :n hypetys?

En tosin itse pelaa mitään, mutta silti vituttaa kun menee facebookkiin. Joka toinen päivitys koskee Gta :ta, ja kuviakin niin helvetisti. Teksteinä aina tyyliin "Tämä se on elämää" "Tätä vois verrata erotiikkaan" "Hyvästi naiset" "Tänään lähtee" "Nyt on hyvä olla"

Onhan se ihan mahtavaa et uus peli julkastiin mut ei saatana, joku raja sentäs. En mee koko päivänä enää facebookkiin.

Mua o alkanu vituttaa koko Facebookki :) Estolista pitenee päivä päivältä..
1 riitelee oikeudessa jostain vitun tienpätkästä..
2 nillittää miten vitun rankkaa on valita AVAIMET KÄTEEN taloon sisustusta..
3 40v tyyppi elää uutta nuoruutta ja joka toinen viesti koskee ryyppäämistä ja pillua (4 lasta tälläkin)....
4 henkilö itkee kun pitää katsastaa auto, Tääkin akka on sellainen että se ei korjauttaisi ikinä siitä autosta mitään jos ei katsastuksia olisi,.
5. Joka päivä ollaan urheilemassa silti rasva% 40.
6. Kaveri joka haukku koko facebookin 3v sitten -> nyt päivittää jokaisen paskalla käyntinsäkkin .
7. Iso liuta äitejä joille jopa 3 lapsen jälkeenkään ei ilmeisesti ole tullut selväksi ETTÄ vauva aika on rankkaa.. Luonnollisesti miehellehän se ei ole rankkaa kun pääsee kaivamaan vaikka ojaa 08-16.00
8. Muutenkin ton facen myötä oppinut ihan liikaa "ystävistäni" osaa ei viitsi enää edes nähdä kun huomannut millaisia apinoita todellisuudessa ovat.
Alan jopa itse vituttaa itseäni kun noin pienet asiat ärsyttää :face:

Koko fb tuntuu olevan kuin jokin huomiohuorauksen mm-kisat. Eipä siellä viitsi nykyään edes käydä, koska iloisten ja kiinnostavien päivitysten sijaan sieltä löytyy vain pikku pintaliitäjien leijuttelua, näin kärjistetysti sanoen.

GTA:n hypetys kertoo myös samasta kun salkkareiden tai vastaavan shaissen seuraaminen, viihdettä ja pelejä löytyy oikeasti myös sellaista jossa joutuu vaivaamaan hieman älynystyröitä, eikä kaikkea tarjota valmiiksi pureskeltuna.

Ja sinäkö sitten teet vaativaa ajatustyötä 8 tuntia päivässä, sen jälkeen kotiin lukemaan tietokirjoja ja pelaamaan kirjeshakkia? Kyllä kuule ihan älykkäätkin ihmiset tykkäävät välillä seurata jotain aivotonta viihdettä. Ei jaksa ratkoa vaativia ongelmia ja sivistää itseään 16 tuntia vuorokaudessa.

Ainoa hienous noissa on suht vapaa pelimailma, mutta kun seikkailupelejä ja vastaavia löytyy myös avoimella mapilla, niin miksi ei pelaisi muuta kuin GTA:ta.

Siksi että tykkää GTA:sta? Sen pelaaminen on kivaa?

Mua ei facebookissa vituta kovinkaan moni ihminen, aika hyvin karsin pois kaverilistalta kaikki ärsyttävät tyypit. Pakkiksen seuraaminen sen sijaan alkaa vituttaa päivä päivältä enemmän. Täällä on kyllä sellaisia saatanan järjen jättiläisiä.

Pelasin eilen useamman tunnin tätä uutta GTA:ta. Pelaisin varmaankin joka ilta seuraavan kuukauden ajan, jos vain olisi aikaa. Katsoin myös Salkkarit, kuten joka ilta tähän asti viimeisen 14 vuoden ajan. Fast & Furious -elokuvasarjasta olen nähnyt parikin leffaa ja useamman kerran. Kunpa vain voisi saada edes murusen Archeyn suunnatonta viisautta ja älykkyyttä, niin ei tarvitsisi myrkyttää aivojaan kaikella tällä "shaissella". Voisin intellektuellina herrasmiehenä pelailla seikkailupelejä päivät pitkät ja päteä kehonrakennussaavutuksillani Pakkiksen treeniosiolla.

Luulin, että flunssa alkaisi vihdoin jo hellittää, mutta sitten eilen illalla nousi nopeasti kuume. Nyt olen vain nuhainen ja vittuuntunut.

U+WOT+M8+description+.+http+www.facebook.com+martin.w.keating_079b02_4051759.jpg

Vituttaa sellainen että työpaikalla puhutaan selän takana ja aiheutetaan jatkuvasti turhaa stressiä alihankkijan työntekijöille.
Olen siis alihankkijalla töissä ja teemme töitä samoissa tiloissa kuin tilaaja. Nyt tilaaja on ottanut tehtäväkseen etsiä jokaisen virheen ja ongelman osoittaakseen meidät epäpäteviksi.
Tätä tehdään sähköpostin välityksellä johtajien kesken. Meille työntekijöille asioista ei tulla sanomaan ennen kuin omat johtajamme. Tilaajan tehdaspäällikkö on päättänyt tehdä työnteosta täyttä paskaa. Hän tarkastelee valvontakameroista meidän tulo ja lähtöaikammekin vaikka meillä on oma kulunvalvontamme kellokorttilaitteella. Tilaaja yrittää tehdä jokaisesta pienestäkin epäkohdasta suuren ongelman jota sitten hänen "10-miehensä" paisuttelevat. Samat "10" puhuvat paskaa omista työkavereistaan selän takana ja haukkuvat heidän tekemisiään ja vapaa-ajan tekemisiä.
Kaikki alkoi siitä kun kommentoin että olisi viisaampaa tulla sanomaan meille tuotannontyöntekijöille ongelmista suoraan. Näin olisi päästy tuosta turhasta sähköpostikeskustelusta ja suoranaisesti olisi saanut vastaukset kysymyksiinsä. Taisin vain rikkoa hänen suurta egoaan sillä että puolustin itseäni ja työkavereitani, nyt sitten yritetään osoittaa kaikin tavoin virheet ja olemattomatkin asiat.
Kasvotustenhan tuo Päällikkö on imelä mulkku joka ei uskalla käydä keskusteluja koska tietää olevansa väärässä.
Vittu.

Mustasukkanen exä. Pyysin kattomaan lapsia että pääsisin punttiksella käymään. Ilme ja äänensävy kertoi, ettei pitänyt asiasta.
Ens kerralla sanon et menen jakamaan persettä tuntemattomille, niin ei tule sanomista!!

Vituttaa kun facebook tilettää monesti sillon kun on kirjautunut sisään eikä auta jos sen välilehen sulkee ja avaa uuden, vaan pitää koko selain avata ja tietenkin tämä käy aina sillon kun on kymmenen eri välilehteä auki. Saatanan paska vittu.

Mulla tilttaa face aina kun sen avaa ensimmäistä kertaa koneen avaamisen jälkeen, tökkää paikoilleen pariksi minuutiksi eikä auta mikään, sit yhtäkkiä taas herää ja jatkaa normaalisti :D tapahtuu siis jo ennen sisäänkirjautumista, jo siinä sivun latausvaiheessa.

Huomasin tänään kaupassa että danone, tai s-market, oli nostanu niitten 20g protsku jugujuomien hinnan kahteen euroon. Eipä tartte enää niitä ostaa siis. On ihan hyvän makusia mut en tosiaan kahta euroa ala niistä maksamaan.

Nyt pari viikkoa kalvosinkiertäjä-ylirasittumaa kärsitty, rasittavaa ajatella että mitähä liikkeitä sitä uskaltais tehä ettei pahenna. rintaa ja olkapäitä ei voi treenaa siis ollenkaa. alkaa heijastaa motivaatioon, ku just ennen tota rasittumaa/vammaa piti alottaa dieetti, mut eihä tässä voi dieetata jos ei voi antaa treeniärsykettä rinnalle ja olkapäille..koska pääsen eroo bulkkauksesta??

Back
Ylös Bottom