Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

FILLARI PÖLLITTIIN !!!! Se on/oli mulle tärkeempi ku mun puhelin. Joku nistiliiga varmaa heittäny sen auton kyytiin sillä aikaa ku olin töissä. Tähän loppu koulumatkapyöräilyt :curs:

Flunssa se vaan jatkuu, se vituttaa, eikä myöskään viiti siksi mennä salille tartuttamaan kaikkia. Hieman vituttaa, kun oli tarkoitus tällä viikolla vähän testailla uusia maksimeja. Well that ain't happenin' nyt eikä ihan heti tulevaisuudessa. Oikea vitutuksen noidankehä jumalauta, perkele nyt lisää sitä sinkkiä ja vitamiineja.

FILLARI PÖLLITTIIN !!!! Se on/oli mulle tärkeempi ku mun puhelin. Joku nistiliiga varmaa heittäny sen auton kyytiin sillä aikaa ku olin töissä. Tähän loppu koulumatkapyöräilyt :curs:

Vakuutuksesta uus? Juurihan IF siinä radiomainoksessaa kehui miten ovat korvanneet tuhansia pyöriä lähiaikoina..

VITTU KUN VITUTTAA! Viimenen kerta kun ostan bensaa käteisellä!

Olin menossa tankkaamaan, ja heitän laitteeseen 70e mutta näköjään olin saanut aikasemmalla kerralla mun bensakorkin vitun jumiin. Ei suostunut avautumaan millään, toi on vielä jotenkin kinkkinen kun pitää oikeeseen aikaan kierittää just toiseen suuntaan jne. No, kun viimein rimpuilen sen auki niin eiköhän se "3min tankkausaika" ole loppunut ja rahat kadonnut sinne sileän tien! VOI VITTU SENTÄÄN PRKL:curs:

Junassa joku vanha nainen lukee lehteä.
Joka sivun käännön jälkeen kyylää mua, ottaa laukusta rapisevasta paperipussista karjalan piirakan, haukkaa palan ja rapistelee sen helvetin piirakan takaisin pussiin ja kohta sama homma uusiksi.

Siis ei vittu tungen kohta ne kaikki karjalanpiirakat sen suuhun jos toi rapistelee vielä lisää!
Saatana, ottais sen vitun piirakan vaikka syliinsä ja siitä ottaisi sen haukun.

Ei helvetti. Haluun kuulokkeet!

VITTU KUN VITUTTAA! Viimenen kerta kun ostan bensaa käteisellä!

Olin menossa tankkaamaan, ja heitän laitteeseen 70e mutta näköjään olin saanut aikasemmalla kerralla mun bensakorkin vitun jumiin. Ei suostunut avautumaan millään, toi on vielä jotenkin kinkkinen kun pitää oikeeseen aikaan kierittää just toiseen suuntaan jne. No, kun viimein rimpuilen sen auki niin eiköhän se "3min tankkausaika" ole loppunut ja rahat kadonnut sinne sileän tien! VOI VITTU SENTÄÄN PRKL:curs:

Opitpahan, avaa korkki ensin! Ei vaan, ota yhteyttä omistajaan/ketjuun/kenen lie onkaan. Kyllähän noita pystyy selvittämään. Aika, paikka, tapahtumankuvaus.... Jollekin kaverille kävi kans joskus noin ja se sai kyllä omansa takaisin.

^Kiitti, soitin teboilille ja sanottiin että palauttaa tilille rahat:dance:. Ei tullut mieleenkään, että sitähän vois yrittää ottaa yhteyttäkin asian tiimoilta:D. Heti helpotti vitutus.

Joku saatanan Torniolainen nilkki huijas 160€ tori.fi:ssä. Ei toimittanut ostamaani tuotetta, eikä ollut poliisin mukaan ensimmäinen kerta.

Mua varmaan vituttais tuollaisen puhelun jälkeen silti kun olisin joutunut vinkumaan puhelimessa etten saanut kolmessa minuutista tankin korkkia auki :D
Selitin etten "kerennyt" tankkaamaan 3 minuutissa, korkista en maininnut mitään:D. Sain jo päivän häpeä annoksen, kun vieressä tankannut muija kattoi :wtf:-ilmeellä kun väännän pää punasena korkkia auki samalla kiroten itselleni.

Jumankauta, viä yksikin asiakastyö tulee koulussa, että täytyy lähteä pidemmälle hommiin niin otan mukaan joka saatanana työkalun mitä omistan ja kaikki mahdolliset koneet, vituttaa ajaa 30km ja huomata että "joo, se x asia olis ihan kiva olla mukana et sais tuonki tehtyä" ja työt seisoo, vitutus nousee ja alkaa hävettää ihan ittensä puolesta...

Selitin etten "kerennyt" tankkaamaan 3 minuutissa, korkista en maininnut mitään:D. Sain jo päivän häpeä annoksen, kun vieressä tankannut muija kattoi :wtf:-ilmeellä kun väännän pää punasena korkkia auki samalla kiroten itselleni.

Avaan ite sen korkin aina ennen ku meen syöttämään korttia masiinaan :) Ehkä sinäkin teet jatkossa niin :D

Avaan ite sen korkin aina ennen ku meen syöttämään korttia masiinaan :) Ehkä sinäkin teet jatkossa niin :D
Kyllä, tästä lähtien tulen varmasti aina avaamaan korkin ensin:). Kortillahan sillä ei "niin" väliä ole, kun siitä ei kuitenkaan laskuteta mitään jos et tankkaakkaan mitään.

On Toi Seatin korkki kyllä pirun mutkikas, kyllä siinä se 10-20s avaamiseen meni kun kävi uudestaan tankkaamassa, ei sentään 3min+ mutta on toi vittumaista avata joka kerta:D.

Vituttaa toi työ mitä teen.. Helvetin hyvä palkka mut ei saatana on kyllä sellasta paskaa ettei tosikaan, pakko varmaan ottaa lopputili ja ruveta tekeen vaikka vartijan hommia ihan sama vaikka nettoansiot tippuu puoleen Vittu jos oon tuolla vielä duunissa 5v päästä tapan itteni.

Vituttaa toi työ mitä teen.. Helvetin hyvä palkka mut ei saatana on kyllä sellasta paskaa ettei tosikaan, pakko varmaan ottaa lopputili ja ruveta tekeen vaikka vartijan hommia ihan sama vaikka nettoansiot tippuu puoleen Vittu jos oon tuolla vielä duunissa 5v päästä tapan itteni.

Vituttaa sun puolesta kun tiedän mitä on se kun työ vituttaa. Itellä oli elämä montavuotta kuin paskasta tehty torni.

Eile alko aamulla oksentaminen ja kusella käynti persereijän toimesta. Voi vittu että heikottaakin. Jos juo vähänki enemmän kuin suullisen, niin oksentamaan samantien............ Eile yöllä oksensin, kuumetta oli 38, samalla rupes takareidet ramppaamaan ja paskoin housuihini kuset. kyllä muute nauratti.

AUTAKKEE?

Vituttaa sun puolesta kun tiedän mitä on se kun työ vituttaa. Itellä oli elämä montavuotta kuin paskasta tehty torni.

Ty.. Ja joo toi kuvaa tilannetta hyvin :) Olen ihan vakavissani miettinyt että lopetan noi hommat ja alotan duunaa jotain ihan muuta.. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi alkoholismi on niin pirun yleistä tuolla.

Kaiken lisäksi vielä huomannu et on aika merkityksetöntä tienaako sitä nettona +40k€ vai 20k€ noilla ansioilla isoin vaikutus on kumminkin elintavoilla, perkele

Back
Ylös Bottom