Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FILLARI PÖLLITTIIN !!!! Se on/oli mulle tärkeempi ku mun puhelin. Joku nistiliiga varmaa heittäny sen auton kyytiin sillä aikaa ku olin töissä. Tähän loppu koulumatkapyöräilyt :curs:
VITTU KUN VITUTTAA! Viimenen kerta kun ostan bensaa käteisellä!
Olin menossa tankkaamaan, ja heitän laitteeseen 70e mutta näköjään olin saanut aikasemmalla kerralla mun bensakorkin vitun jumiin. Ei suostunut avautumaan millään, toi on vielä jotenkin kinkkinen kun pitää oikeeseen aikaan kierittää just toiseen suuntaan jne. No, kun viimein rimpuilen sen auki niin eiköhän se "3min tankkausaika" ole loppunut ja rahat kadonnut sinne sileän tien! VOI VITTU SENTÄÄN PRKL:curs:
Heti helpotti vitutus.
Joku saatanan Torniolainen nilkki huijas 160€ tori.fi:ssä. Ei toimittanut ostamaani tuotetta, eikä ollut poliisin mukaan ensimmäinen kerta.
Selitin etten "kerennyt" tankkaamaan 3 minuutissa, korkista en maininnut mitään:D. Sain jo päivän häpeä annoksen, kun vieressä tankannut muija kattoi :wtf:-ilmeellä kun väännän pää punasena korkkia auki samalla kiroten itselleni.Mua varmaan vituttais tuollaisen puhelun jälkeen silti kun olisin joutunut vinkumaan puhelimessa etten saanut kolmessa minuutista tankin korkkia auki :D
Perkeles noita on maailmassa ihan liikaa!
FILLARI PÖLLITTIIN !!!! Se on/oli mulle tärkeempi ku mun puhelin. Joku nistiliiga varmaa heittäny sen auton kyytiin sillä aikaa ku olin töissä. Tähän loppu koulumatkapyöräilyt :curs:
Selitin etten "kerennyt" tankkaamaan 3 minuutissa, korkista en maininnut mitään:D. Sain jo päivän häpeä annoksen, kun vieressä tankannut muija kattoi :wtf:-ilmeellä kun väännän pää punasena korkkia auki samalla kiroten itselleni.
Ehkä sinäkin teet jatkossa niin :DKyllä, tästä lähtien tulen varmasti aina avaamaan korkin ensinAvaan ite sen korkin aina ennen ku meen syöttämään korttia masiinaanEhkä sinäkin teet jatkossa niin :D
. Kortillahan sillä ei "niin" väliä ole, kun siitä ei kuitenkaan laskuteta mitään jos et tankkaakkaan mitään.Vituttaa toi työ mitä teen.. Helvetin hyvä palkka mut ei saatana on kyllä sellasta paskaa ettei tosikaan, pakko varmaan ottaa lopputili ja ruveta tekeen vaikka vartijan hommia ihan sama vaikka nettoansiot tippuu puoleen Vittu jos oon tuolla vielä duunissa 5v päästä tapan itteni.
Vituttaa sun puolesta kun tiedän mitä on se kun työ vituttaa. Itellä oli elämä montavuotta kuin paskasta tehty torni.
Olen ihan vakavissani miettinyt että lopetan noi hommat ja alotan duunaa jotain ihan muuta.. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi alkoholismi on niin pirun yleistä tuolla.