Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa oltua liian sinisilmäinen ku mua viilattiin tänään linssiin. Oppiipa varovaisemmaksi ja siihen, ettei usko kaikista ihmisistä hyvää. :curs:
Laskeskelin että tää uus järjetön 6,8 snt/km ehdotus tulis maksaa sellasen tonnin vuodessa mun kilometreillä. Vitun vihreät pitäis kaikki ampua.
Laskeskelin että tää uus järjetön 6,8 snt/km ehdotus tulis maksaa sellasen tonnin vuodessa mun kilometreillä. Vitun vihreät pitäis kaikki ampua.
...ettei nyt ihan röyhtäillä tarvitse, kun muita on noin metrin päässä, ainakaan julkisella paikalla.
Olin varautunut 8h päivään, mutta onkin vaan 6h päivä 
mä olen päättänyt et jos tollanen tulee, niin kesät pyöräilen ja talveksi hommaan itelleni koiravaljakon, saa työnantaja hommata mulle koiraparkin!
Mä poistaisin auton liikennekäytöstä ja ajaisin silti. Mietin tuossa että ei oo varmaan 3-4 vuoteen kukaan pysäyttänyt kun oon omalla autolla ajellut. Poliisejakin näkee nykyään ylipäätään äärimmäisen harvoin.
Muuten hyvä, mutta pysäytetyksi et oo tullut juuri siksi että on ollut verot sun muut kunnossa, ne kun syöttävät ajellessaan rek. numeroita koneeseen ja pysäyttävät vain jos ajotapa vaikuttaa humalaiselta tai kone näyttää maksujen olevan maksamatta.Mä poistaisin auton liikennekäytöstä ja ajaisin silti. Mietin tuossa että ei oo varmaan 3-4 vuoteen kukaan pysäyttänyt kun oon omalla autolla ajellut. Poliisejakin näkee nykyään ylipäätään äärimmäisen harvoin.
Muuten hyvä, mutta pysäytetyksi et oo tullut juuri siksi että on ollut verot sun muut kunnossa, ne kun syöttävät ajellessaan rek. numeroita koneeseen ja pysäyttävät vain jos ajotapa vaikuttaa humalaiselta tai kone näyttää maksujen olevan maksamatta.
E. siis jos jätät maksamatta ja ajat silti, niin luultavasti ens kerralla kun poliisi perässäs ajaa, tuut pysäytetyksi :D
Mä poistaisin auton liikennekäytöstä ja ajaisin silti. Mietin tuossa että ei oo varmaan 3-4 vuoteen kukaan pysäyttänyt kun oon omalla autolla ajellut. Poliisejakin näkee nykyään ylipäätään äärimmäisen harvoin.
Tämmöisen tapauksen tiedän itsekin. Jätti 60-vuotistarkastuksen aikoinaan väliin ja kortti niinollen lähti. Auto katsastamaton. Ajelee kolmatta vuotta vailla huolen häivää dementiahuuruissa, on poliisit pari kertaa olleet paikalla kun on bensa loppunut risteykseen ym... mutta ei edes sakkoja ja ajelu jatkuu.Moni korttinsa polttanut patu on ajanut autoa kymmeniä vuosia siitä huolimatta, kyseenalaisilla autoillakin.