Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Laskeskelin että tää uus järjetön 6,8 snt/km ehdotus tulis maksaa sellasen tonnin vuodessa mun kilometreillä. Vitun vihreät pitäis kaikki ampua.

Tulipa oltua liian sinisilmäinen ku mua viilattiin tänään linssiin. Oppiipa varovaisemmaksi ja siihen, ettei usko kaikista ihmisistä hyvää. :curs:

Tulipa oltua liian sinisilmäinen ku mua viilattiin tänään linssiin. Oppiipa varovaisemmaksi ja siihen, ettei usko kaikista ihmisistä hyvää. :curs:

Oppirahoja. Henk.koht lähden aina siitä että ihmiset kusettaa tai puhuu muuten vaan paskaa, varsinkin työnantajiin en luota ikinä. Tästä syystä tuo oma ns "lähipiiri" on melko suppea, siis semmoinen porukka joiden kanssa voi toimia luottamuksen tasolla. Heillekkään en esim. rahaa lainaa kuin aivan äärimmäisessä hädässä.

Laskeskelin että tää uus järjetön 6,8 snt/km ehdotus tulis maksaa sellasen tonnin vuodessa mun kilometreillä. Vitun vihreät pitäis kaikki ampua.

Tämä ehdotus on paskin ehdotus maailman historiassa! Vituttaa ylipäätänsä, miten joku on edes kehdannut tuommosen idean heittää! Helvetti, kyllä se on vaan niin, että pakko se on muuttaa tästä maasta poikkeen jossain vaiheessa. Niin järjettömiä asioita täällä tapahtuu ja vielä päättäjien toimesta!

...ettei nyt ihan röyhtäillä tarvitse, kun muita on noin metrin päässä, ainakaan julkisella paikalla.

Tervetuloo Kiinaan. Täällä nää ei kato aikaa eikä paikkaa röyhtäilylle, piereskelylle, ym. Pikkulapset saattavat tehdä jopa isommat tarpeensa sun jalkojen juureen kadulla... Eli vähä pakko tottua moisee :D

Luulinpa että meen tasan klo 7 duuniin. Päätinki sen takia herätä sitten klo 5. Äske katsoin tarkemmin niin meen vasta 7.30 ! Olis saanu nukkua vielä pitempään :face:
Onneksi asialla on hyväkin puoli :) Olin varautunut 8h päivään, mutta onkin vaan 6h päivä :)

Koulu hajottaa ja motivaatio laskee päivä päivältä joka on huono homma koska pian on ekat syksyn kirjoitukset. 100 päivää tätä paskaa jäljellä. Rahaa ei mainittavaksi asti ole, laskuja alkaa tulla eikä ole vielä mitään duunia, johon on kova hinku. Onneks pian on JV-kurssi, jos sais viikonlopuiks ovilta hommia helpottamaan tätä rahapulaa ja kouluvitutusta.

mä olen päättänyt et jos tollanen tulee, niin kesät pyöräilen ja talveksi hommaan itelleni koiravaljakon, saa työnantaja hommata mulle koiraparkin!

mä olen päättänyt et jos tollanen tulee, niin kesät pyöräilen ja talveksi hommaan itelleni koiravaljakon, saa työnantaja hommata mulle koiraparkin!

Mä poistaisin auton liikennekäytöstä ja ajaisin silti. Mietin tuossa että ei oo varmaan 3-4 vuoteen kukaan pysäyttänyt kun oon omalla autolla ajellut. Poliisejakin näkee nykyään ylipäätään äärimmäisen harvoin.

Mä poistaisin auton liikennekäytöstä ja ajaisin silti. Mietin tuossa että ei oo varmaan 3-4 vuoteen kukaan pysäyttänyt kun oon omalla autolla ajellut. Poliisejakin näkee nykyään ylipäätään äärimmäisen harvoin.

mua ei ole 10-vuoden aikana pysäytetty kertaakaan, ei puhallutettu, tai mitään sakkojakaan saanut :D niitä odotellessa...

Muuten hyvä, mutta pysäytetyksi et oo tullut juuri siksi että on ollut verot sun muut kunnossa, ne kun syöttävät ajellessaan rek. numeroita koneeseen ja pysäyttävät vain jos ajotapa vaikuttaa humalaiselta tai kone näyttää maksujen olevan maksamatta.
E. siis jos jätät maksamatta ja ajat silti, niin luultavasti ens kerralla kun poliisi perässäs ajaa, tuut pysäytetyksi :D

Muuten hyvä, mutta pysäytetyksi et oo tullut juuri siksi että on ollut verot sun muut kunnossa, ne kun syöttävät ajellessaan rek. numeroita koneeseen ja pysäyttävät vain jos ajotapa vaikuttaa humalaiselta tai kone näyttää maksujen olevan maksamatta.
E. siis jos jätät maksamatta ja ajat silti, niin luultavasti ens kerralla kun poliisi perässäs ajaa, tuut pysäytetyksi :D

Höpö höpö, yhdessä autossa oli 3,5kk ajoneuvoverot maksamatta kun TraFi teki kusiset eikä lähettänytkään laskua.
Monesti sattui poliisit vastaan yms, ei pysäyttäneet.

Polttoainettakaan eivät oo tarkistaneet koskaan. Olis säästänyt paljon kun ois löpöllä kokoajan ajanut.
Noh, pelotteen varassahan tuo toiminta pitkälle onkin. Moni korttinsa polttanut patu on ajanut autoa kymmeniä vuosia siitä huolimatta, kyseenalaisilla autoillakin.

Itse mietin millaista sakkoa saa jos ei oo katsastettu autoa? Autohan varmaan ei tuu menemään katsastuksesta läpi ilman että gps on asennettu. Tämähän muuten varmaan nostaa katsastuksenki hintaa. Halvaks tulee.

Moni korttinsa polttanut patu on ajanut autoa kymmeniä vuosia siitä huolimatta, kyseenalaisilla autoillakin.
Tämmöisen tapauksen tiedän itsekin. Jätti 60-vuotistarkastuksen aikoinaan väliin ja kortti niinollen lähti. Auto katsastamaton. Ajelee kolmatta vuotta vailla huolen häivää dementiahuuruissa, on poliisit pari kertaa olleet paikalla kun on bensa loppunut risteykseen ym... mutta ei edes sakkoja ja ajelu jatkuu. :)

Hei! Jos omistat koiran, mutta olet niin laiska velliperse, ettet jaksa siivota koirasi jätöksiä vaan jätät ne siihen mihin sattuvat tippumaan, niin olistko ystävällinen ja luovuttaisit koirasi jollekin aivot omaavalle yksilölle ja suorittaisit itsellesi niin sanotun myöhäistetyn abortin. Kiitos.

Back
Ylös Bottom