Kanit.
Siis ei saatana että voi olla maailma täynnä turhia, VITUN ÄRSYTTÄVIÄ ja turhia elukoita. Kaneja, marsuja, rottia yms paskiaisia.
Oon jo kohta 2 vuotta hajoillut tuolle muijan kanille. Kusee, haisee ihan helvetin pahalle, ja mikä ihaninta : vittuillessaan paukuttaa takajaloilla sitä häkkiään niin että siitä kuuluu kauhea pamaus. Viimeyönä paukutti taas niin eipä tarvinnut aikaisin aamuun heräävän nukkuakkaan. Nyt yritin nukkua töiden jälkeen päikkärit korjatakseni tilannetta vaan ei, PAM! PAM! PAM!
Oon vaikka kuinka monena yönä vitutuspäissäni raahannut sen keskellä syksyäkin koko häkin pihalle, paukuttakoon siellä sitten.
Aamulla sitten kun heräät parin tunnin unien jälkeen niin heräät valitukseen siitä miten se kani piti pihalle laittaa kun vilustuu siellä. Ihan vitun sama. Ei oo pitkä aika kun järsi uuden pakastimen johdon poikki. Eikä voinut vittu edes saada sähköiskua ja kuolla pois. Paloi tuohon pakastimen hajottamiseen jo hermot sen verran lahjakkaasti otin niskasta kiinni ja meinasin katkaista siltä paskiaiselta niskat, mutta sitten mikä parku siitä olisikaan tullut.
Ensi yönä ei armoa heru, jos vielä se helvetin pauke kuuluu niin otan korvista kiinni ja heitän niin pitkässä kaaressa takaovesta pihalle kuin lentää eikä takasin ole tulemista. Jos lähtee sitä hakemaan niin saa jäädä itse sen kanssa sinne pihalle asumaan. Minä tarvitsen mun yöunet.
Ja ainoa miksi tuollaista vitun ärsyttävää, haisevaa, kusta ja paskaa työntävää kyrpäkanisteria täytyy hyysätä on KOSKA OLEN NAINEN JA MINULLA ON HOIIIIIIVAVIETTI.(ärsyttävällä äänellä).
Tästä lähtien aina kun olen autolla liikenteessä niin en väistä jäniksiä vaan yritän ajaa niiden päältä. vittu.