Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mua vituttaa kun ensin piti mennä puolaan kahdeksi viikoksi, no se lyheni nyt viideksi päiväksi ja sehän ei ollut vielä riittävän paha niin lentoliput kallistui 60€ yhdessä yössä...voi jeesus perkele tätä paskaa, kertokaa nyt joku jo että mitä pahaa mä olen tehnyt ja kenelle??

yrjö olo, mut ei auta jättää treenejä tänäänkään väliin, menee taas salilla oksenteluksi- jess! Sit mä voisin oikeesti vaan nukkua, mua väsyttää!

-En voi käsittää miksi autokaupat menee klo 13 kiinni lauantaina. Koskahan sinne olis tarkotus sitte ehtiä ku viikot menee töissä ja treeneissä.. Tänään ehdin just valita auton mitä olisin halunnu käydä ajamassa ni ei muutaku tervetuloa ens viikolla uudestaan.
-McDonaldsissa ei käynyt kortti ja tietenkään ei ollut käteistä mukana. Jäi jätski ostamatta.

mua vituttaa kun ensin piti mennä puolaan kahdeksi viikoksi, no se lyheni nyt viideksi päiväksi ja sehän ei ollut vielä riittävän paha niin lentoliput kallistui 60€ yhdessä yössä...voi jeesus perkele tätä paskaa, kertokaa nyt joku jo että mitä pahaa mä olen tehnyt ja kenelle??

Mun piti menna viikonlopuksi miehen seuraksi konferenssimatkalle Puolaan mutta lentolippu maksoi melkein £250 joten jatin menematta. Olisin saanut rahat takaisin yliopistolta mutta just nyt ei ole varaa laittaa niin paljon kiinni ja odottaa takaisinmaksua...
Onneksi konferenssi on kuulemma tosi tylsa joten ehka on parempi etta pysyin kotona.

Vitutti vahan aamuyolla kun nukuttiin pommiin koska mies oli fiksu ja laittoi kellon soimaan klo 12.50 vaikka piti laittaa 00.50. Huoh. Jouduin viemaan mokoman lentokentalle, 4 tunnin reissu ja eksyinkin vahan takaisin tullessa, halytyskellot alkoivat soida siina vaiheessa kun huomasin kyltit "towards central London" vaikka piti menna pohjoiseen pain.

Aina oon tienny että pähkinöissä on paljon protskua, paljon rasvaa, tosi vähän hiilareita ja ovat vielä helvetin hyviä. Niin ihanteellinen keto ruoka kuin olla ja voi ja minä idiootti tajusin nyt vasta vuosien jälkeen alkaa niitä syömäään.:jahas: Turhaan on tullut aiemmin vuodatettua verta ja kyyneleitä syömällä jotain tonnikalaa öljyssä, joka on ihan helvetin pahan makuista sekä juomalla rypsiöljyä, joka on jo sietämätöntä. Ei hele.

Vituttaa, kun kaikki tekeminen viikonloppuisin liittyy jollain tapaa kännäämiseen. Tälle viikonlopulle olisi 3-4 eri menoa, mutta kaikki liittyisivät jollakin tapaa juopotteluun. Tietty sitä voisi mennä selvinpäin autolla jonnekin niistä, mutta ei se ole mukavaa istua selvinpäin vieressä kun muut kännää. Ja kun ei tee mieli juoda mitään, niin sitä sitten viikonloppu menee kotona tietokoneen ääressä.

Koko vitun suku saatana. Kaikki ovat mustasukkaisia toisilleen ja soittelee mulle. Kohta lähetän jumalauta viestin jokaseen numeroon että "en vastaa viikkoon, menen matkoille" ja lähen velipojan luokse, kännykästä akku pois koko vitun ajaksi....

EI NE ASIAT MUUTU VAIKKA KUINKA MONTA KERTAA JUMALAUTA SOITTAA!!!!

Tietokonneet ja kännykät! :curs: Mitä pahaa oon tehnyt niille et ne temppuroi. :jahas: Jospa nukkuis yön yli ja sit aamulla kattoa mitä sais aikaseksi...

Tulin mökiltä kotiin ja digi-boksi oli lopettanut toimintansa?
Helevetistäkö minä nyt uuden ostan, kun käteisvaranto on vähän heikoilla kantimilla.

Akkojen kosmetiikkapaskat.

Muija oli taas ostanu jotain kosmetiikkaskeidaa. Kauhean hajuisia tököttejä. Kuka vittu noita tuoksuja keksii? Aina ovat jotain tyyliin peruna-pepperoni-puolukka tasoisia sekoituksia ja maksavat ihan helvetisti. Niin , ja sitten tuokin yksi. TURVEKASVONAAMIO. 35e 100g TURVETTA. Siis voi vittu! Olis sanonut että haluaa turvetta niin olisin voinut tilata sitä 10e/m3.

Kanit.

Siis ei saatana että voi olla maailma täynnä turhia, VITUN ÄRSYTTÄVIÄ ja turhia elukoita. Kaneja, marsuja, rottia yms paskiaisia.
Oon jo kohta 2 vuotta hajoillut tuolle muijan kanille. Kusee, haisee ihan helvetin pahalle, ja mikä ihaninta : vittuillessaan paukuttaa takajaloilla sitä häkkiään niin että siitä kuuluu kauhea pamaus. Viimeyönä paukutti taas niin eipä tarvinnut aikaisin aamuun heräävän nukkuakkaan. Nyt yritin nukkua töiden jälkeen päikkärit korjatakseni tilannetta vaan ei, PAM! PAM! PAM!

Oon vaikka kuinka monena yönä vitutuspäissäni raahannut sen keskellä syksyäkin koko häkin pihalle, paukuttakoon siellä sitten.
Aamulla sitten kun heräät parin tunnin unien jälkeen niin heräät valitukseen siitä miten se kani piti pihalle laittaa kun vilustuu siellä. Ihan vitun sama. Ei oo pitkä aika kun järsi uuden pakastimen johdon poikki. Eikä voinut vittu edes saada sähköiskua ja kuolla pois. Paloi tuohon pakastimen hajottamiseen jo hermot sen verran lahjakkaasti otin niskasta kiinni ja meinasin katkaista siltä paskiaiselta niskat, mutta sitten mikä parku siitä olisikaan tullut.

Ensi yönä ei armoa heru, jos vielä se helvetin pauke kuuluu niin otan korvista kiinni ja heitän niin pitkässä kaaressa takaovesta pihalle kuin lentää eikä takasin ole tulemista. Jos lähtee sitä hakemaan niin saa jäädä itse sen kanssa sinne pihalle asumaan. Minä tarvitsen mun yöunet.

Ja ainoa miksi tuollaista vitun ärsyttävää, haisevaa, kusta ja paskaa työntävää kyrpäkanisteria täytyy hyysätä on KOSKA OLEN NAINEN JA MINULLA ON HOIIIIIIVAVIETTI.(ärsyttävällä äänellä).

Tästä lähtien aina kun olen autolla liikenteessä niin en väistä jäniksiä vaan yritän ajaa niiden päältä. vittu.

Yksi idiootti (yllättäen nainen) otti hoitoon määrittämättömäksi ajaksi (ei ole tulossa takaisin) :dance:
Ai että :haart:

Vituttaa se kun miettiskelee asioita niin helvetisti. Välillä toivois että olis väliinpitämättömämpi niin ei tarvis niin paljoo rasittaa päätään miettimisellä.

Eikun muijan joku kaveri suostui ottamana sen (HOIVAVIETTI : vitun ärsyttävällä äänellä) hoitoon kun oli sanonut sille että nirhaan sen kohta. Ihan sama, kunhan häipyy eikä tule enää ikinä takaisin. Takapihalta vedin jo häkit sileäksi.

Piti tulla uus sänky tänään, mutta ei tullut kuin puhelu tyyliin: "sori, toi meidän keskuvarasto oli paskonu varastosaldon ja jättivät ilmoittamatta et ei noita sänkyjä sit olekkaan, ekornesin suomen välivarasto ei vastaa puhelimeen ja norjaa en osaa puhua. Ei siis hajua milloin saatte sänkynne"...viikon odotus venynee minimissäänn 2vkosta, aina harmaaseen tulevaisuuteen...vittu...ja minä kun kuvittelin että nyt pääsee ensyönä oikasemaan ruotoa laadukkaasti, oikeesti ootin jo niitä yöunia ilman heräämisiä...

Back
Ylös Bottom