Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jaa, aika mielenkiintoista? Ettet maksanut vahingossa tuplahintaa?

fi_pricelist.jpg

Perintöriidat. Vittu miten ihmisistä tulee ahneita paskoja. Jotkut luulee että ne voi saada kaiken ja toiset ei vittu osaa sanoa mitä haluaa. Mulle on tärkeintä että kaikki jaetaan tasapuolisesti ja otetaan kaikkien toivomukset huomioon. Luulisi että ei tässä mitään vihollisia olla kun kaikissa virtaa saatana sama veri mutta eipä se näköjään merkkaa niin paljon.

Huhu. Pitää itse elää sillä tavalla että kun tossa muutaman tovin päästä siirtyy yläkertaan, niin on tilanne sellainen että hommat on valmiiksi ajateltu kuka saa mitä. Vittu, kodittomat koirat saa kaiken mitä omistan niin eipä tartte tapella sitten..

Vittu tätä paskaa.

Järvenpään subway, ei eise viime kerralla ollutkaan rintafileet vaan oli toi paahtopaisti. 8-10e se makso ja toi 30cm oli 15e luokkaa mielenkiintoista.

Mitä helvettiä, ettei ne jotenkin kusettaneet sinua siellä? :D Muijan kanssa kun käydään subissa niin yleensä 30cm subit + tuplana melkein kaikki + juomat on yleensä sen 20e yhteensä. Ja samat hinnat ollu luonnollisesti aina jokapaikassa.

Mä en oikein ymmärrä subwayta. Teen kotona patonkia lähes päivittäin ja saan tehtyä vähintään yhtä hyvää. Okei, hampurilaisiakin voi tehä (hese ja mäkki jne), mut pitää paistaa pihvi jne, toki joskus näitäkin teen.

Mä en oikein ymmärrä subwayta. Teen kotona patonkia lähes päivittäin ja saan tehtyä vähintään yhtä hyvää. Okei, hampurilaisiakin voi tehä (hese ja mäkki jne), mut pitää paistaa pihvi jne, toki joskus näitäkin teen.

Mikä ihme tässä oli nyt pointti? Et ymmärrä että ruoka, joka tehdään sinulle valmiiksi maksaa?

Mikä ihme tässä oli nyt pointti? Et ymmärrä että ruoka, joka tehdään sinulle valmiiksi maksaa?
lol. Siis toki ymmärrän, mutta henkilökohtasesti mulle tulee harvemmin tilanteita missä ois välttämättömyys että muut tekee safkan. Mut jos sellanen tilanne tulee (pikaruuan suhteen) niin kynnys tehä hampurilaisia/pizzaa on suurempi ku jotain patonkia/mitä subwaysta ny saakaan

No mitä vittua. Eikös tuossa nyt pointti olekkin se, että jos olet vaikka kaupungilla ja pitää saada heti evästä niin voit valita otatko vähän terveellisempää subia, vai täyttää paskaa aka mäkki/hese. Ei se, että pystyykö tekemään itse. Tottakai ihan kaiken pystyy itse tekemään.

erehdyin lukemaan taas sen saatanan ääliö YH:n päivityksiä.. miehistä ei oo mihinkään ja äidin vastuu on 24/7 ja rahaa ei ole ja elämä on kurjaa.. 4 viimeisintä tilapäivitystä koskee 2 biletysreissua (lapsi luonnollisesti isällään ) 1 päivitys jossa lapsi mummolassa jotta laardivalas saa vapaata ja 1 päivitys jossa ostellaan ton bilettämisen lisäksi kotiin sisustus tavaraa.. Vittu mua sieppaa toi akka..

Ei sen puoleen joskus saa ihan hyviä naurujakin, maanantai päivitys nyt alkaa dietti lenkille-- Tiistai samaa rataa tosin pieni lipsahdus söin kg suklaata -- Keskiviikko tiukkaa linjaa ja salille-- Torstaina olen äiti ja ylpeä kiloistani.. Ja samaa paskaa kuukaudesta toiseen :hyper: jos ei olis mamman kaveri olisi pakko laukoa päin naamaa muutama valittu sana..

Mummo soittanu tänää varmaan 20 kertaa tasasin väliajoin... Huolissaan iskästä.. "en mä sua ny enää tän puhelun jälkeen häiritte" ja aina soittaaa jumalauta!

Jos jätän vastaamatta ni se soittaa veljille et oonko mä ok...

Oletko YH?

Lol, en. Mutta, face ei oo pakollinen eikä myöskään ne "kaverit" siellä ja maustetut laktoosijauhotkin voi vaihtaa laktoosittomiin tai olla käyttämättä, kai sitä roheiinia muualtakin saa... Ja lisäks myötävitutus nosti päätään joissain asioissa. Ja pitää mennä aamulla töihin, hyi.

Parannuskeinona pieneen ketutukseen sauna+siideri/lonkero. Toimii ;)

laktoosijauhotkin voi vaihtaa laktoosittomiin tai olla käyttämättä, kai sitä roheiinia muualtakin saa...

Laktoosittomat on käytössä, ovat muuten kalliita. Ja näin kesäkuumalla ruoka ei uppoa sitten millään.

Se, kun ajattelee ja yrittää miellyttää toisia ihmisiä liikaa ja oma hyvinvointi jää taustalle, kunnes siltäkin viedään pohja... :wall: Onneksi en osaa lannistua, pitää kanavoida energiaa vaan eri asioihin. :)

Kanit.

Siis ei saatana että voi olla maailma täynnä turhia, VITUN ÄRSYTTÄVIÄ ja turhia elukoita. Kaneja, marsuja, rottia yms paskiaisia.
Oon jo kohta 2 vuotta hajoillut tuolle muijan kanille. Kusee, haisee ihan helvetin pahalle, ja mikä ihaninta : vittuillessaan paukuttaa takajaloilla sitä häkkiään niin että siitä kuuluu kauhea pamaus. Viimeyönä paukutti taas niin eipä tarvinnut aikaisin aamuun heräävän nukkuakkaan. Nyt yritin nukkua töiden jälkeen päikkärit korjatakseni tilannetta vaan ei, PAM! PAM! PAM!

Oon vaikka kuinka monena yönä vitutuspäissäni raahannut sen keskellä syksyäkin koko häkin pihalle, paukuttakoon siellä sitten.
Aamulla sitten kun heräät parin tunnin unien jälkeen niin heräät valitukseen siitä miten se kani piti pihalle laittaa kun vilustuu siellä. Ihan vitun sama. Ei oo pitkä aika kun järsi uuden pakastimen johdon poikki. Eikä voinut vittu edes saada sähköiskua ja kuolla pois. Paloi tuohon pakastimen hajottamiseen jo hermot sen verran lahjakkaasti otin niskasta kiinni ja meinasin katkaista siltä paskiaiselta niskat, mutta sitten mikä parku siitä olisikaan tullut.

Ensi yönä ei armoa heru, jos vielä se helvetin pauke kuuluu niin otan korvista kiinni ja heitän niin pitkässä kaaressa takaovesta pihalle kuin lentää eikä takasin ole tulemista. Jos lähtee sitä hakemaan niin saa jäädä itse sen kanssa sinne pihalle asumaan. Minä tarvitsen mun yöunet.

Ja ainoa miksi tuollaista vitun ärsyttävää, haisevaa, kusta ja paskaa työntävää kyrpäkanisteria täytyy hyysätä on KOSKA OLEN NAINEN JA MINULLA ON HOIIIIIIVAVIETTI.(ärsyttävällä äänellä).

Tästä lähtien aina kun olen autolla liikenteessä niin en väistä jäniksiä vaan yritän ajaa niiden päältä. vittu.

Ei helvetti toi oli hyvä!

Niitten paskaaminen vasta ärsyttävää onkin, sellasta helvetin ärsyttävää pipanaa tulee miljoona palloo samalla kun se juoksentelee.

Back
Ylös Bottom