Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu nyt taas, kesälomilla ja tietenkin kipeänä. Kurkku sen verran turvonnut, että lekuri uhkas jo puukolla. Antibiootit nyt ens alkuun, ilman nieluviljelyä ja toivoen, että on bakteeriperäistä.

Piti sitten tänään mukelo nukuttaa ja tehdä hiukan tutkimuksia tuolla keuhkopuolella. Lähdettiin aamukuudelta Lastenkilinikalle päin reippaana ja hoidettiin muodollisuudet alta pois. Kympiltä piti päästä leikkuriin. Kahdelta ilmoitettiin että tutkimus siirtyy huomiseksi. Siihen asti oltiin siis ilman ruokaa ja juomaa. No ei siin mitään, huomenna uusiksi.

Vittu nyt taas, kesälomilla ja tietenkin kipeänä. Kurkku sen verran turvonnut, että lekuri uhkas jo puukolla. Antibiootit nyt ens alkuun, ilman nieluviljelyä ja toivoen, että on bakteeriperäistä.
Kannattaa toivoa todellakin että on bakteeriperäistä :D Mulla oli just hetki sit samoja oireita ja pahentu kurkkukipu siihen tilaan että neljä päivää sairaalas sänkypotilaana tipas kiinni. Pusutauti :D

Miten vitussa faija osaa viedä ilon kaikesta? asunu 20vuotta pois kotoa silti edelleen faijan kommentit saa kyrvän kasvamaan otsaan hetkessä... Vittu tienaan 2 enemmän kuin keskiverto palkansaaja silti en saa omilla rahoilla ostaa mitä haluan....... Välittömästi jos edes mietin jotain niin ukko alkaa häiriköimään ja keksii miljoona ideaa mihin rahat voisi käyttää paremmin.. joo vittu mäkin haluan olla 60senä siinä pisteessä etten oo tehnyt mitään muuta kuin töitä..

Hae saiQ niin ei kulu lomapäivät?

Kävin tuolla työterveyshuollossa ja lääkäri löi vaan reseptin käteen (oli kiinalainen). Samakai se tässä, 4 viikkoa ens viikosta töitä ja sitten 3 viikkoa vapaata. Jotenkin ihan kummastuttaa ajatus hakea saikkua lomalla, vaikka se ihan oikein olisikin :D

Olin ennen duunia salilla ja joku runkkari pölli mun kengät. Siis oikeasti, kuka jaksaa viedä toisen lähmäset varvassandaalit? Toivottavasti tuli tarpeeseen. Pikkasen vitutti kävellä duuniin ilman kenkiä. Onneksi sain töistä sukat niin kävelin sukat jalassa kotiin.

Kannattaa toivoa todellakin että on bakteeriperäistä :D Mulla oli just hetki sit samoja oireita ja pahentu kurkkukipu siihen tilaan että neljä päivää sairaalas sänkypotilaana tipas kiinni. Pusutauti :D

Ai perkele, mullakin on jotain tuollaista, pitää toivoa ettei noin pahaksi ylly. Sunnuntaina alkoi ja tähän päivään mennessä vaan pahentunut. Ei olisi pitänyt vaihtaa eritteitä jonkun lorton kanssa vaahtobileissä, sen siitä saa :/

Taisin laittaa eilen salaattiin hitusen liikaa chiliä, kun heti herätessä oli pakki aivan sekaisin, ja polte hanurin puolella melkoinen. Jäi aamusalikin väliin, kun 45 minuuttia ravasi 5 minuutin välein paskahuussissa. Duuniin päästyäni erehdyin selaamaan amppareiden äänestetyimpiä uutisia, ja katsoin tuon videon, missä joku jenkkikyttä ampuu koiran. Jumalauta, kun vituttaa taas niin paljon, että näköä haittaa. Saatana!

200 euron arvoinen paketti annettu "naapurille" kun en ollut kotona kun tilaus toimitettiin. Pistää vain vituttamaan kun talossa ei asu ketään läheskään samannimistä kuin nimi joka lappuun on paskalla käsialalla taiteiltu eikä kukaan talosta tunne kyseistä henkilöä.

Tajusin juuri äsken sen että avokki, kun muuttaa opiskeluiden perässä toiselle paikkakunnalle. Niin meidän tämän hetkisessä kämpässä on 1kk takuuvuokra. Suomeksi 50/50 osuudella.
Eli puolet takuuvuokrasta on avokin ja puolet meikäläisen.

Takuuvuokrastahan ei voi ottaa sitä toista puoliskoa ulos nii nyt pitää sitten keksiä mistä repäisen avokille tuon hänen osuutensa.

Saa lahjoittaa 300€ Osuuspankin tilille =)

Vuosi sitten keväällä nenän väliseinä kait tulehtui ja meni täysin vinoksi n. viikossa. Luulin että se on perus nenän tukkoisuutta, mutta parin kuukauden päästä katoin taskulampulla nenään ja näin aivan täysin selvästi että sieraimet on menny fyysisesti kiinni koska nenän väliseinä on mennyt S muotoiseksi. Ei siis ihme ettei ilma kulje. Koska olen joissain asioissa niin hiton laiska, odottelin vain välisinän suoristumista kauan aikaa, ja öisin avasin, ja avaan edelleen sitä, mitä erikoisimmin keinoin. Ensin tungin kaikenmaailman putkea läpi, sitte keksin leikellä sellaisen tuen pahvista joka pitää toista sierainta hieman auki, ja nykyään olen keksiny sellaset nenäteipit mitä saa apteekista. Silti joka vitun yö on ollut vuoden perseestä koska en osaa nukkuessa hengittää suun kautta. Ja jos yritän, suu kuivuu täysin parissa minuutissa. Yleensä käy niin, että nukkuessa pahvinen nenätuki tippuu yön aikana jonnekki sängyn alle ja joskus aamuyöstä yritän ettiä että missä hitossa se tällä kertaa on.
Noh, ei se vituta niin älyttömästi, ettei ilma kulje nenästä. Sen voi kyllä leikata kuntoon. Mutta se saa kyllä veren roiskumaan korvista kun kaikki muut väittää että kuvittelen! Varasin lääkärille ajan viime toukokuussa, ja pääsin kesäkuussa lääkärille. Vuoden odotuksen jälkeen vihdoinkin lääkäri katsoisi nenään. Noh, vitun terveyskeskusharjoittelija rupesi sitten kyselemään aivan asiaan liittymättömiä yleiskysymyksiä, katsoi kurkun ja korvat, rupesi puhumaan korvista, ja vähän vilkaisi nenään sillä ihme laitteellaan. Kaikki oli kuulemma kunnossa, ei siellä mitään vikaa ole. Lääkäri kun odotti että tämä oli tässä lähde kotia, päätin ensimmäistä kertaa ikinä pistää lääkärille vastaan. Sanoin että kyllä se väliseinä nyt vaan on vino. Lääkäri selitti että se on ihan normaalisti paksumpi alhaalta ku ylhäältä. Vihastuin ja intin ja intin. No lääkäri sitten otti kumihanskat ja tunnusteli nenää. Siinä vaiheessa myöntyi että ehkä siellä jotain pientä kääntymistä on. Rupesin inttämään lähetettä erikoislääkärille. Lääkäri ei suostunut sitä antamaan, vaan määräsi kolmea eri allergialääkettä. Sanoi että kuukauden päästä varaat uuden ajan ja jos ei oo lääkkeet helpottanu, laitetaan sitten lähete erikoislääkärille. No nyt menin sitte vastahakoisena hakemaan noi lääkkeet. Faija sekä mutsi on tiukasti sitä mieltä että niitä lääkkeitä pitää vetää kuten on määrätty. Ne on myös sitä mieltä että kuvittelen nenän tukkoisuuden. "kaikilla on vähän tukkoinen nenä, sä vaan liioittelet" ei jumalauta.......... No minähän oon sitä mieltä että en saatana aio täysin turhaan popsimaan lääkkeitä. Kai mä nyt älyän, että jos näen peilistä, että ilma ei kulje nenästä koska nenän väliseinä painaa kummankin sieraimen kiinni, ja se tila on ollu päällä vuoden, ni se ei heinixillä eikä millään pillereillä korjaannu! Ja sitä paitsi vaikka korjaantuisi, enhän mä niitä lääkkeitä rupea loppuelämääni popsimaan (vaikka näin lääkäri ohjeisti että pitäis tehdä). Mitä netistä asiaa tutkin, niin nenän väliseinä suoristus on tosi yleinen ja tavallinen leikkaus. Enkä löytäny mitään infoa että lääkityksellä sitä pidettäis suorana.

200 euron arvoinen paketti annettu "naapurille" kun en ollut kotona kun tilaus toimitettiin. Pistää vain vituttamaan kun talossa ei asu ketään läheskään samannimistä kuin nimi joka lappuun on paskalla käsialalla taiteiltu eikä kukaan talosta tunne kyseistä henkilöä.

Kyllähän tuon nyt saa takaisin. Postin moka.

- - - Updated - - -

Kävin tuolla työterveyshuollossa ja lääkäri löi vaan reseptin käteen (oli kiinalainen). Samakai se tässä, 4 viikkoa ens viikosta töitä ja sitten 3 viikkoa vapaata. Jotenkin ihan kummastuttaa ajatus hakea saikkua lomalla, vaikka se ihan oikein olisikin :D

Itsekin jätin käymättä saikkua vaikka olin pari päivää kipeänä tuossa viimekuussa kun pidin elämäni ensimmäisen kesäloman :D
Tuntuu jotenkin typerältä miettiä kotona maatessa että voi vittu flunssaa, pitäisköhän lähteä hakemaan saikkua :D

Ai että vituttaa kun avaa fb:n niin siel on yh-mammoilta viikon-parin välein uutta kuvaa "äidin pikku mussukasta" . Ja sit siin on aina samat kommentoimassa, että onpas lellu kasvanu ja hän on niiin söpö.

Sen pitäs olla sen ÄITIN fb eikä sen vauvan. Pitäs varmaa lopettaa vierailu kyseisellä sivustolla.

Ai että vituttaa kun avaa fb:n niin siel on yh-mammoilta viikon-parin välein uutta kuvaa "äidin pikku mussukasta" . Ja sit siin on aina samat kommentoimassa, että onpas lellu kasvanu ja hän on niiin söpö.

Sen pitäs olla sen ÄITIN fb eikä sen vauvan. Pitäs varmaa lopettaa vierailu kyseisellä sivustolla.
...miten toi nyt oi olla vituttava ongelma kenellekään. Blokkaat vaan ne entiset hoitosi, ettet näe niitä murkuloiden kuvia. Katsos jotkut käyttävät kyseistä sivua juuri jälkikasvunsa kuulumisien ilmoitteluun sukulaisille sun muille.

Kyllä minä blokkaan aika automaattisesti ihmiset, jotka jaksaa lässyttää sitä samaa vauvapaskaa aamusta iltaan. Problem solved. Ymmärrän kyllä, että asia kutakuinkin sama kuin pojilla intissä. Kun päivät koostuu vain yhdestä asiasta niin ei sitä puhuttavaa taida okein muualta tulla.

VOI JUMALAUTA. Olin saanut unettomuuteen Stilnoct nimistä lääkettä, josta menin ihan sekaisin ja olin hävittäny huitsin vittuun kaikki kehitys kuvat itsestäni koneelta, kun yritin rakentaa kuvista, kansioista ja ikkunoista jotain helvetin junaa näytön sisällä asuvien ihmisten kanssa. Lisäksi olin purjonnut vessan lattialle.

Jollain muulla menny kans vähän vastaavaan hermot... :D

Liitteet

• FB.webp
    FB.webp
    37,6 KB · Katsottu: 1 016

Saa saa, tarvisin vain tilaamiani tuotteita (2kpl vaellusreppu) kaverin kanssa jo viikonloppuna ja palautetuilla rahoilla en vastaavia saa koska kyseessä oli erinomainen tarjouslöytö. Vituttaa käyttää omaa aikaa selvittelyyn, korvauksen vaatimiseen jos paketti ei nyt jostain vielä ovelle ilmesty, uuden tarjouksen metsästykseen/vastaavien kalliimpien reppujen hommaamisen jne jne.
Toisia vituttaa raha, toisia vaiva, toisia molemmat.

- - - Updated - - -

Itsekin jätin käymättä saikkua vaikka olin pari päivää kipeänä tuossa viimekuussa kun pidin elämäni ensimmäisen kesäloman :D
Tuntuu jotenkin typerältä miettiä kotona maatessa että voi vittu flunssaa, pitäisköhän lähteä hakemaan saikkua :D

Nimenomaan :D Tänään lähes täydessä iskussa, kurkku vaivaa kyllä edelleen. Mutta kyllä tämä tästä!

Back
Ylös Bottom