Työt vituttaa! Olen työskennellyt kohta kaksi vuotta samassa ravintolassa, joka kuuluu isoon ketjuun. Kun aloitin tuolla, niin meitä oli noin viisi kokkia tunteja riitti todella hyvin itselleni, vaikka sopimukseni oli ja on vieläkin 90h/3vko. Ollaan saatu lisää väkeä tasaiseen tahtiin, jolloin työkavereita on myös lähtenyt. Mutta noin kuukausi sitten sain kuulla, että muutama työkaveri olisi siirtymässä toisiin paikkoihin, joten ajattelin tilaisuuteni tulleen ja kysäisin, josko saisin 111h/3vko sopparin. Tähän tokaisivat, että ei ole tarjota, kun väkeä on silti tarpeeksi, eikä tunteja ole tarjota enempää. Tyydyin kohtalooni ja olen tehnyt välillä ketjun muissa ravintoloissa extra vuoroja.
Sain kuulla vähän aikaa sitten, että meille on tulossa ensi kuussa kokoaikainen työntekijä tuolla 111h/3vko sopimuksella, ja ai että kun riemu repesi kattoon! Tuo tuntuu jo minun mielestäni todella haljulta vedolta minua ja muita 90h kavereita kohtaan. Ihan kuin oltaisiin savustamassa ulos yms. Pakko kysyä töissä, että mikä tuon idea oikein oli, että olin pyytänyt yli kuukausi sitten parempaa sopimusta, kun porukkaa lähti töistä. Ja noi meni ja palkkas toisen kaverin töihin. Noi tunnit on sitten meiltä pois.
Voi vittu ku vituttaa! Eikä saa unta kun stressaa tuntien takia! :curs:
Sain kuulla vähän aikaa sitten, että meille on tulossa ensi kuussa kokoaikainen työntekijä tuolla 111h/3vko sopimuksella, ja ai että kun riemu repesi kattoon! Tuo tuntuu jo minun mielestäni todella haljulta vedolta minua ja muita 90h kavereita kohtaan. Ihan kuin oltaisiin savustamassa ulos yms. Pakko kysyä töissä, että mikä tuon idea oikein oli, että olin pyytänyt yli kuukausi sitten parempaa sopimusta, kun porukkaa lähti töistä. Ja noi meni ja palkkas toisen kaverin töihin. Noi tunnit on sitten meiltä pois.
Voi vittu ku vituttaa! Eikä saa unta kun stressaa tuntien takia! :curs: