Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kävin katsomassa toisella paikkakunnalla yhtä naista, kuvissa näytti vitun hyvältä, mutta todellisuudessa paljastu läskiks sotanorsuks. Rahaa palo hotellien ja muitten kukujen lisäksi 250€!! Ja turhaan, voi vitun vittu!! Älkää jumalauta luottako kuviin, en enään ikinä lähde kattomaan ketään. Ja vielä kaikenlisäks on kankkunenkin ko piti ryypätä itteni känniin et pystyin kohteliaisuus syistä kattomaan sitä koko illan.

Olisit ottanut Myllyrinteestä mallia :lol2:

http://www.youtube.com/watch?v=CvrwIy4ToR8

Vituttaa kun on nänni ollut jostakin syystä pahasti turvoksissa jo pari viikkoa. Sattuu niin p*erkleesti ku pikkasen vaikka paita hipasee siihen. Ja myös rintatreeneissä sattuu ja melkein itkettää.

Parin viikon ajan tässä ollu kova halu käyä ryyppäämässä, muttei ole perkele kavereita... Ja yksin en saatana rupea, siitä tullee vaan jotaki todella surullista.
Ja muuttaakki pitäis kesäkuussa. Muuttaminen on perseestä. Ei huhhuh...

Mikäköhän siinä on, kun lähettää kaverille/kavereille tekstiviestiä, niin siihen ei vastata? Sama juttu puheluissa. Onko se jotenkin ylivoimaisen vaikeata käyttää 15 sekunttia vastaamiseen ja lähettää tekstiviestin takaisin tai valita numero johon soittaa? Tätä en oikein pysty ymmärtämään.

Puuttuuko joiltakin ihmisiltä aivoista sellainen reseptori, joka ei pysty vastaamaan tekstariin/puheluun? Mitä sitä edes omistamaan kännykkää, kun siihen ei kuitenkaan vastata? Varmasti jos olis pillua/munaa kyseessä, niin johan vastattais!

Valaiskaa mua :D!

Mikäköhän siinä on, kun lähettää kaverille/kavereille tekstiviestiä, niin siihen ei vastata? Sama juttu puheluissa. Onko se jotenkin ylivoimaisen vaikeata käyttää 15 sekunttia vastaamiseen ja lähettää tekstiviestin takaisin tai valita numero johon soittaa? Tätä en oikein pysty ymmärtämään.

Puuttuuko joiltakin ihmisiltä aivoista sellainen reseptori, joka ei pysty vastaamaan tekstariin/puheluun? Mitä sitä edes omistamaan kännykkää, kun siihen ei kuitenkaan vastata? Varmasti jos olis pillua/munaa kyseessä, niin johan vastattais!

Itsellä on paha tapa aika usein jättää vastaamatta viesteihin ja joskus puheluihinkin kun en vain aina jaksa. Soitan tai lähetän viestin sitten kun mulle itselle sopii. Varmasti on joidenkin mielestä ärsyttävää, mutta en myöskään itse välitä jos joku ei mun puheluihin tai viesteihin vastaa. Täytyy kyllä koittaa parantaa omalla kohdallani tohon vastaamiseen.

Onhan se nyt ihan perseestä että kokoajan pitäis olla kaikkien tavotettavissa.

Juurikin näin. Ite olen 2 sähköpostin + puhelimen orja koulun/työn takia ja jos vain saan mahollisuuden heivata jonku tai vaikka kaikki edes hetkeksi pois, niin sen varmasti teen. Odotan siis innolla lomaa, jolloin voin pitää täydellisen tauon siitä, että on pakko olla tavotettavissa. Tulkoot ovelle sitten koputtelemaan jos on asiaa :D

Juurikin näin. Ite olen 2 sähköpostin + puhelimen orja koulun/työn takia ja jos vain saan mahollisuuden heivata jonku tai vaikka kaikki edes hetkeksi pois, niin sen varmasti teen. Odotan siis innolla lomaa, jolloin voin pitää täydellisen tauon siitä, että on pakko olla tavotettavissa. Tulkoot ovelle sitten koputtelemaan jos on asiaa :D

Muistan kuinka ihanaa oli viime kesänä lomalla mennä yksin mökille kahdeksi viikoksi ja sammuttaa kännykkä, enkä kannettavaakaan ottanut mukaan. Parin viikon jälkeen kun palasin kaupunkiin ja avasin puhelimen niin oli järkyttävä määrä viestejä ja soittoja tullut, en tosin ollut kuin parille kaverille kertonut erakoituvani pariksi viikoksi.

Joo amk:n opinnäytetyön deadlineen viikko, pakko käydä 8 tuntia/päivä vähintään töissä että saa vuokran ja ruoan maksettua. Salillakaan oo kerenny kunnolla käymään viikkoon. Tässä hajoaa pää.

Ajatus vaan, mutta ehkä he eivät halua olla kanssasi.

Kun avokkikin ymmärtää niin luulisi muidenkin pystyvän ymmärtämään. Se on nyt aivan selvä juttu että esim kun oon matkalla töistä kotiin niin ryhdy mitään tekstaria näppäilemään. Tai puhumaan kännykkään kassajonossa tai kaupungilla kävellessä kun bussi rytistelee ohi. Arvostan nimittäin siinämäärin sitä kommunikointia että teen sen sitten kunnolla, rauhassa ilman taustahälinää tai kiirettä. Ja ennenkaikkea: en mäkään oleta muiden vastaavan AINA ja HETI (töissä joudun päivystämään). Se on täysin perseestä jos kaveritkin ryhtyis vaatimaan 24/7 tavoitettavissaoloa firman lisäksi.

Kyllä mä vastaan. Sitten kun ehdin/jaksan. Eikä tarvii selittää. :)

Radio SuomiPopin ohjelma on hemmetin hyvä, mutta vituttaa aina, kun Juha Vuorinen tulee kertomaan sitä "hauskaa tarinaansa". Ihan vitun huono kertoja ja se juttu kestää ja kestää ja kestää ja kestää... pitkittää oikein sitä tylsyyttä, kuten jossain vitseissä, mutta mitään grande finalea, nerokastasta ja hauskaa loppua siinä jutussa ei koskaan ole. Luulee kai olevansa niin vitun pop. Kai se tykkää omasta äänestään. Ihan turha jätkä radioaalloilla, eikä sen kirjatkaan sieltä laadukkaimmasta päästä ole.

Comebackin teko...

Viime vuodet on mennyt taistellessa ajan/kiireiden kanssa sekä muutaman loukkaantumisen kanssa. Koittais nyt tällä kertaa saada itsensä kasaan ja treenin luistamaan.

Kohtuu perseestä kun tuntuu että kaikki vähänkään omaa silmää miellyttävät vaatteet on suunniteltu stadin hinttihipstereiden kokoon. Eli aina ottaa selästä tai käsistä melko tiukasti vastaan, vaikken mikään jättimäinen mörssäri edes ole, ja alempaa se asuste on sitten suunnilleen mekko. Unohdin myös tietenkin ainoat kuulokkeetkin mamman tykö, että ei sitten kuunnellakkaan mitään.

Nimeltämainitsematon F:llä alkava lisäravinnekauppa alkaa käydä hermoille. Tilaus 3 viikkoa myöhässä ja asiakaspalvelusta tulee päivittäin sama vastaus "jos ei huomenna tule niin ota uudestaan yhteyttä". Ensin välittömästi maksettuani tilauksen sanoivat, että lähetys kestää logistiikkatilojen muuton vuoksi (olisivat maininneet tilausta tehdessä niin olisin suosiolla tilannut muualta), ja nyt kuulemma itellalla ongelmia kun pakettia ei voi edes trackata.

Ei muuten, mutta vituttaa ravata kaupungilla ostamassa kalliita herapusseja viikon välein tota pakettia odotellessa, parempaakin tekemistä löytyisi...

Vanhemmat :face:

Avataan tilannetta hieman.

Asun omillani tyttöystävän kanssa. Viime kuun lopussa tein päätöksen, että otan loparit työpaikastani. Suunitelmissa on ruveta yrittäjäksi. Samalla koitan päästä AMK lukemaan liiketaloutta. Tuo opiskelu puoli ei ole ihan varmaa. Yllättävän vaikeaa päästä sisään sinne AMK. Lähinnä ongelmaa aiheuttaa no loogiset päättelyt.

Viime vuonna kun kerroin, että otan loparit puhelinmyynnistä niin ukko veti kauheat kilarit. Hänellä lienee joku ''vanhan kansan'' ajattelutapa. No mutsi puhu sille jotain järkeä ja problem solved.

Nykyisistä lopareista en ole vielä kertonut heille mitää. Pohjustan kyllä asiaa pikkuhiljaa. Eilen vihjasin ukolle, että en tule kauaan enään olemaan kyseisessä puljussa töissä. Meno on siellä mitä on - ei terveellistä. Tämän takia en halua sinne jäädä. No riitahan se tästäkin puhkesi. Sellasta huutamista, että et sinä voi tyhjän päälle jäädä yms yms ... No vaihteeksi mutsi koitteli taas rauhoitella menoa.

Huolissaan saavat olla ja antaa neuvoja, mutta päätöksiä eivät tee minun elämässäni. Kuitenkin tässä ollaan jo parikymppisiä.

Ärsyttää niin vietävästi, kun koittavat määräillä vieläkin. Mutsi varsinkin sellain hienovaraisesti. Ukko taas naama punaisena laukoo.

Back
Ylös Bottom