Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Talvi meni kivasti, sarjapainot nous jatkuvasti, peilikin sanoisi että jotain kehitystä olisi tullut. Nyt sitten kehonkoostumusmittauksessa tuli käytyä niin vitut, motivaatio on niin korkealla kun oli tullut hitunen lisää läskiä ja lähtenyt lihasta. :curs:
Joku menny hienosti pieleen...pitää ruveta tarkemmin vahtimaan syömisiä näköjään. :(
Vittu notta osaakin vituttaa, 3kk reenit ku mustin perseeseen.

Talvi meni kivasti, sarjapainot nous jatkuvasti, peilikin sanoisi että jotain kehitystä olisi tullut. Nyt sitten kehonkoostumusmittauksessa tuli käytyä niin vitut, motivaatio on niin korkealla kun oli tullut hitunen lisää läskiä ja lähtenyt lihasta. :curs:
Joku menny hienosti pieleen...pitää ruveta tarkemmin vahtimaan syömisiä näköjään. :(
Vittu notta osaakin vituttaa, 3kk reenit ku mustin perseeseen.
Joo pieleen meni siinä kohtaa kun kävit siinä kehonkoostumusmittauksessa ja uskoit sitä enemmän kuin peiliä. Ne on ihan höpöhöpölaitteita ja saattaa kehon nestepitoisuudesta yms. riippuen näyttää ihan mitä sattuu. Sanotaanko että se on "tavikselle" ihan suht ok. ja suuntaa antava, mutta jos sulla on lihasta enemmän niin se tulos alkaa heittään.

En oo juuri mitään syöny tänään eikä oo mitään inspiraatiota mennä jääkaapille tai hakea edes safkaa alakerran mamuilta. Kutjotettaan sit puolinälässä ja tajunnanvirran heiketessä. :D Ei vain maistuis mikään. :lol2:

Oma iskä, jumalauta kun se viina ei sovi ja sitä on pakko vetää saatana!!!!!!!!!!

Vittu, oikeasti meinasin löydä äsken niin paljo kuin lähtee tuohon nenänpäälle, hyvillä mielin autan sitä (vaikka ei vittuakaan kiinnosta) ja saan vaan "haistavittua" vastaukseks ja tavarat lentelee.

SAAATANAN VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!ögthwenfe

Pari nais puolista "kaveria" ei niistä oikeesti ota selvää kiinostaako mun seura vai ei... kun sais velat takas niin vois ottaa pienen välietäisyyden. Rupee vituttaa toi niiden kätyös välillä.

Pari nais puolista "kaveria" ei niistä oikeesti ota selvää kiinostaako mun seura vai ei... kun sais velat takas niin vois ottaa pienen välietäisyyden. Rupee vituttaa toi niiden kätyös välillä.

Keskimäärinhän naiset on ihan vitusta ja mitä aikasemmin sä tän sisäistät etkä laske niiden varaan mitään ni sitä onnelisempi oot.

Yli kaks viikkoa oltu sairaslomalla keppien kans ja ties kuin monta viikkoa edessä. Ei innosta lähteä keppien kans kylille ja ei pysty ajaa autoo, niin alkaa hajottaa tää homma.:itku:

Mua vituttaa se että 1) mulla on rahat loppu. No money no funny, on todella vaikee keksiä hauskaa tekemistä kun ei voi tuhlata rahaa. Vai oonko vaan niin surullinen babylonian orja. Luultavasti. Mutta silti, se vituttaa. 2) Olen huonossa kunnossa, lihaksista ei tietoakaan ja tuntuu että lyllerrän ympäri katuja, samaan aikaan 3) verenpaineet on jatkuvasti niin alhaalla että lääkärit kehottaa välttämään rasitusta. DAFUUQ. 4) Olen ikuisesti kehno ja lihaksiton ja kuolen yksinäisenä. 5) Luultavasti mun koira elää silloin vielä kun minä kuolen yksinäisenä koska se on päättänyt ettei koskaan kuole. Se on nyt 16. Vittu.

:face:

Murtunut kylkiluu on muuten yksi vittumaisimmista vammoista. Sattuu tosi paljon, enemmän kuin murtunut jalka. Sille ei voi tehdä mitään, senkun odottaa vaan että paranee. Olisinpa edes murtanut sen jollain siistillä tavalla onnettomuudessa tms eikä yskimällä. :jahas:

Mua vituttaa se että 1) mulla on rahat loppu. No money no funny, on todella vaikee keksiä hauskaa tekemistä kun ei voi tuhlata rahaa. Vai oonko vaan niin surullinen babylonian orja. Luultavasti. Mutta silti, se vituttaa. 2) Olen huonossa kunnossa, lihaksista ei tietoakaan ja tuntuu että lyllerrän ympäri katuja, samaan aikaan 3) verenpaineet on jatkuvasti niin alhaalla että lääkärit kehottaa välttämään rasitusta. DAFUUQ. 4) Olen ikuisesti kehno ja lihaksiton ja kuolen yksinäisenä. 5) Luultavasti mun koira elää silloin vielä kun minä kuolen yksinäisenä koska se on päättänyt ettei koskaan kuole. Se on nyt 16. Vittu.

:face:

En oikein ymmärrä, miksi koirasi pitkä elämä vituttaa. Syö suolaa, luulisi auttavan verenpaineeseen :D

No mitä helvettiä, ihan oikeasti. Kymmenen vuoden kohdalla pidettiin juhlat. Kahentoista vuoden kohalla naureskeltiin ja kolmentoista kohalla ihmeteltiin. Kuustoista! Eihä tää nyt ennää oo hauskaa. Varsinkaan ku se on hämmennyksen aiheuttaja, yks päivä ku tulin kotiin, otin sen syliin ja paijasin, se oli iha onnesa kukkuloillaan niiku aina. Ja sitten oksensi mun päälle. Löyty siskon pojan väriliidut siinä samalla.

Suolaa suolaa, ja salmiakkia. T. turvotus.

Mulla on synttärit tänään, ja kaikki kaverit kysyy minne mennään ryyppäämään. Ja minä en koskaan ole hyvä ryyppäämään. Etenkään silloin, kun kuuluisi.

Back
Ylös Bottom