Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VITTU kun puskee stressiä opiskeluista, työmäärä kaatuu niskaan, en nuku öisin kuin 3-4h, nään vitun rankkoja painajaisia, salille ei oo kerennyt kahteen viikkoon, oon myöhässä tutkimuksen palautuspäivämäärästä viikon, matematiikasta taas nelonen, ei oo opiskelu mun juttu, onneks ei ole tarkoituksena mennä yliopistoon vaan seuraavaksi mennään käytännönläheisempään kouluun opiskelemaan tulevaan ammattiin. Onneks kesä lähestyy kovaa vauhtia, alle 6vko koulua jäljellä tältä lukuvuodelta ja lauantaina pääsee viihteelle ja hetkeksi irti tästä paskasta kouluntäyteisestä arjesta. Lomalla saa onneks tyhjentää osittain pään tästä paskasta, paitsi että ensimmäiset kirjoitukset syksyllä. Olis pitänyt aikoinaan olla järkevä ja valita lukion sijaan kaksoistutkinto, sais helpommin kesäisin töitä kun olis pohjaa johonkin ammattiin ja sais opiskella mielenkiintoisempia asioita kuin teoreettista paskaa, joka oli alkuun jees mutta nyt toisen vuoden jälkeen tökkii pahasti.
Ja ainiin, oon ilmoittautunut kesäkuun lopun puolimaratoniin, enkä ole saanut itseäni kuin kerran lenkille tämän vuoden puolella, täytyy varmaan perua kun ei tästä tuu mitään. Aina kun on pitänyt juoksemaan lähteä, on löytynyt joku tekosyy tai paska keli, mutta siellähän se vitutus loppuis kun juoksis, jos tänään menis illalla purkamaan tätä paskaa jahka saa tuon tutkimuksen valmiiksi. Olisin kiitollinen ja onnellinen jos pääsisin työelämään, mutta mieluisalle alalle työllistyminen on tehty vitun vaikeaksi nykyään, 12 vuotta opiskelua pian takana ja vielä väh. 3 edessä että pääsee mihinkään haluamistani ammateista, jotka ei poliisia tai palomiestä kummempia ole. Yhteensä siis 15 vuotta opiskelua, että pääsee hommaan josta tienaa tuurilla 2500e kuukaudessa. Ihme paskaa. Kiitos ja kuittaus.

Ei siitä lukiosta kannata stressiä ottaa, nelosia tulee. Mä olen ainakin lukiossa saanut paremmin kesätöitä, kuin kaksoistutkintoa tekevät vastineeni. Kirjotukset on perseestä, mutta ei multa niitä arvosanoja ole valmistumisen jälkeen kysytty. Kyllä sitä ilman jatkokoulutustakin ansaitsee yli tuon 2500€/kk, jos vaan tekee tarpeeksi töitä. En tarkoita, etteikö jatkokoulutus olisi hyväksi, itsekin jatkan opintoja jahka siihen on rahaa. :)
Ps. Matikka on perseestä.

Ei niitä lukion arvosanoja juuri muualla kysellä kuin jatkokoutukseen hakiessa. Siinä kohtaa paskat paperit on riippakivi. Jos mä nyt olen oikein käsittänyt niin tuohon 2,5k€ tarvii kuintekin tehdä melkoisen määrän työtunteja. Kyllä se vapaa-aika jossain kohtaa alkaa löytämään arvoaan. Usko pois.

Siis ihan vaan sillä, että koittakaa nyt perkele saada kohtuulliset paprut lukiosta, jos meinaatte päästä hyvään jatkokoulutukseen. Amikseen yo-pohjaiselle taitaa aika helpolla kuitenkin päästä?

Ei niitä lukion arvosanoja juuri muualla kysellä kuin jatkokoutukseen hakiessa. Siinä kohtaa paskat paperit on riippakivi. Jos mä nyt olen oikein käsittänyt niin tuohon 2,5k€ tarvii kuintekin tehdä melkoisen määrän työtunteja. Kyllä se vapaa-aika jossain kohtaa alkaa löytämään arvoaan. Usko pois.

Siis ihan vaan sillä, että koittakaa nyt perkele saada kohtuulliset paprut lukiosta, jos meinaatte päästä hyvään jatkokoulutukseen. Amikseen yo-pohjaiselle taitaa aika helpolla kuitenkin päästä?

Mulla on opiskelupaikka ollut ennen kuin lukiosta valmistuin. Jep, kyllä mä aika perkeleesti tunteja teenkin, että jonain päivänä ei sitten tarttisi tehdä näin paljoa. Itsellä oli viimeisten ja tärkeimpien kirjoitusten aikaan aika paljon ongelmia kotona, minkä vuoksi opiskelu jäi toissijaseksi.

Onglema nelosissa onkin se, että en saa osallistua kirjoituksiin jos tulee vielä 2, ja kursseja on jäljellä kolme mitkä vaan vaikeutuu kokoajan, ja tulee tunne että kusessa ollaan :D kuitenkin kyseessä on lyhyt matikka niin alkaa vituttaa kun kaverit ottaa pitkästä matematiikasta 8,9 ja 10 ja meikä vetää lyhyestä hylkyjä. Terveystiedon tutkimuksen sain jo valmiiksi ja sain ekaa kertaa nukuttua viikkoon yli 8h. En oo muistaakseni koskaan ennen stressannut koulusta, mutta viimeiset kaks viikkoa on ollut ihan täyttä paskaa ja saa nähdä mitä kirjoituksista tulee tällä menolla :D Muuten koulussa menee vielä ihan kohtalaisesti mutta matematiikka menee ihan päin vittua, keskiarvo vissiin 6,5 siinä, muuten kaikkien aineiden ka on vielä 7,6 ja pitäis kyllä parantaa jatko-koulutusta varten mutta hiljasta on. Niin, ja lukiolaisena en oo kesätöitä saanut kahteen kesään vaikka hakupaikkoja on ollut yhteensä 22, osaan suhteitakin mutta ei irtoo kun ei ole lähes mitään kokemusta mistään alasta, ei autokorttia, aina löytyy joku puute ja kaikkiin varastohommiin otetaan ko. alan harjoittelijoita, eli tällaiselle kouluttamattomalle 17v jannulle ei löydy kuin jotain puhelinmyyjän hommia.

Alotetaan nyt tuosta vapusta ja sen tuomista facebook päivityksistä. Sitten jatkan listaani kaupassa käyntiin tänään ja olemiseen kipeä. Se tarkoittaa siis sitä, että treeni jää välistä tai mahdollisesti useampikin.

Aihetta hieman sivuten, mä luulin oikeasti, että hauiskäännöt kyykky rackissa on vaa sellane urbaanilegenda ja läppä. Ettei kukaan ole niin retardi että niin oikeesti tekis.
Tänään kumminkin moista pääsi todistamaan, iso(=tai pikemmin läski) äijä gaspin vaimaris ja housuissa ähels tangon kanssa niin helvetisti siinä telineessä.
Ja viellä, onko Tapoutin ja ecko mma- kledjut muodissa nykyään? Yleensä salilla käyn aamusin ja siellä vain pari hassua ihmistä, mutta noin iltapäivästä puoliks täyteen ammuttu ja 50% miehistä oli vapaaotteluun liittyviä paitoja päällä. Ei siinä onhan harrastaja määrät varmaan jossain määrin kasvanu vuosien saatossa, mutta miksei vaikka jää tai lentopallo aiheiset vaatteet saa samankaltaista suosiota osakseen?

Aihetta hieman sivuten, mä luulin oikeasti, että hauiskäännöt kyykky rackissa on vaa sellane urbaanilegenda ja läppä. Ettei kukaan ole niin retardi että niin oikeesti tekis.
Tänään kumminkin moista pääsi todistamaan, iso(=tai pikemmin läski) äijä gaspin vaimaris ja housuissa ähels tangon kanssa niin helvetisti siinä telineessä.
Ja viellä, onko Tapoutin ja ecko mma- kledjut muodissa nykyään? Yleensä salilla käyn aamusin ja siellä vain pari hassua ihmistä, mutta noin iltapäivästä puoliks täyteen ammuttu ja 50% miehistä oli vapaaotteluun liittyviä paitoja päällä. Ei siinä onhan harrastaja määrät varmaan jossain määrin kasvanu vuosien saatossa, mutta miksei vaikka jää tai lentopallo aiheiset vaatteet saa samankaltaista suosiota osakseen?

Tapoutin varusteet ovat hienoja ja hyvin mainostettuja. Minä en ainakaan tiedä minkä merkkisiä/näköisiä ovat jaa tai lentopallo aiheiset vaatteet... Kyllä omistan yhden tapoutin paidan joka on jäänyt jo kylläkin pieneksi :) Joku taisikin joskus sanoa, että tarvitseeko olla pikajuoksija että saa käyttää puman paitaa koska Usain Boltkin käyttää? Tähän vielä tälläinen provosoiva "toisilla on munaa pukeutua tyylillä" :dance2:

Olin salin pukkarissa joutunut tilanteeseen, että tulin vessasta ja olin selvästi jonkun tiellä, ku norkoilin vielä ihan siinä oven edessä. Päätinpä kysyä tältä yheltä häiskältä "Tuutko vessaan?" Ja vielä ihan pimeenä se osa huoneesta jossa seistiin.

Tapoutin paitoja saa sportsdirectistä jollain 4 eurolla kappale, suomesta ei saa nykypäivänä kaiketi edes blancoja paitoja tohon hintaan, varmaan osittain johtuu siitä niiden lisääntyminen joka paikassa. Ihan hyviä perustpaitoja jos tpaitoja paljon käyttää niin mielummin halpoja ja kohtuullisen näköisiä kuin kalliimpia mitäänsanomattomia.

Vituttaa. Väkevästi.

Grillimaisteri-mainokset. TikiTikkasen ruma naama ja paskaa laatua olevia tuotteita yritetään myydä paskoilla vitseillä, tulvii joka paikasta.

Mua vituttaa ihan helvetisti tapout merkki, en tosin edes tiedä miksi. :)
Koska

ufcfan.webpufcfan2.webp

Grillimaisteri-mainokset. TikiTikkasen ruma naama ja paskaa laatua olevia tuotteita yritetään myydä paskoilla vitseillä, tulvii joka paikasta.

Jutilan ja Tikkasen säestyksellä noi nyt yleensäkin kuvastaa hyvin tätä koko kansan Suamihokijuntti-kulttuuria. Iskee varmasti valtaosaan kansasta, mutta jos ei iske, niin sit ei iske perkele...

Eilen salilla mies teki jalkatreenin crocsit jalassa. Hyvin onnistui etukyykky, jalkaprässi, sj-mave ja jopa pohjeet. Eikä tehnyt millään pikkupainoilla.
Crocsit näyttää olevan muutenkin muotia, taannoin pari tytsyä crocsit jalassa yrittivät tehdä hack-kyykkyä. Laittoivat lämmittelemättä 80 kg painoa. Kysyin että eikö kannattaisi kokeilla ensin pienemmillä painoilla tai laittaa edes varmistustappi mutta sain vastauksen että ovat tehneet naisten puolella vaakaprässissä isommillakin painoilla. Onnistuivat saamaan lukitukset pois siten, että kaveri auttoi nostamalla sivusta. Kelkka tuli pohjaan asti että heilahti, taisi vähän polviin sattua. Lähtivät vähin äänin takaisin naisten puolelle. Kelkka jäi ala-asentoon ja painot paikoilleen.

Moon jo hetken aikaa ihimetellyt kun porukkaa lappaa salille Reinot jalassa...ja osa pitää niitä myös ilmeisesti ulkokenkinä.

Back
Ylös Bottom