alexandrantonia
Kusipää
VITTU kun puskee stressiä opiskeluista, työmäärä kaatuu niskaan, en nuku öisin kuin 3-4h, nään vitun rankkoja painajaisia, salille ei oo kerennyt kahteen viikkoon, oon myöhässä tutkimuksen palautuspäivämäärästä viikon, matematiikasta taas nelonen, ei oo opiskelu mun juttu, onneks ei ole tarkoituksena mennä yliopistoon vaan seuraavaksi mennään käytännönläheisempään kouluun opiskelemaan tulevaan ammattiin. Onneks kesä lähestyy kovaa vauhtia, alle 6vko koulua jäljellä tältä lukuvuodelta ja lauantaina pääsee viihteelle ja hetkeksi irti tästä paskasta kouluntäyteisestä arjesta. Lomalla saa onneks tyhjentää osittain pään tästä paskasta, paitsi että ensimmäiset kirjoitukset syksyllä. Olis pitänyt aikoinaan olla järkevä ja valita lukion sijaan kaksoistutkinto, sais helpommin kesäisin töitä kun olis pohjaa johonkin ammattiin ja sais opiskella mielenkiintoisempia asioita kuin teoreettista paskaa, joka oli alkuun jees mutta nyt toisen vuoden jälkeen tökkii pahasti.
Ja ainiin, oon ilmoittautunut kesäkuun lopun puolimaratoniin, enkä ole saanut itseäni kuin kerran lenkille tämän vuoden puolella, täytyy varmaan perua kun ei tästä tuu mitään. Aina kun on pitänyt juoksemaan lähteä, on löytynyt joku tekosyy tai paska keli, mutta siellähän se vitutus loppuis kun juoksis, jos tänään menis illalla purkamaan tätä paskaa jahka saa tuon tutkimuksen valmiiksi. Olisin kiitollinen ja onnellinen jos pääsisin työelämään, mutta mieluisalle alalle työllistyminen on tehty vitun vaikeaksi nykyään, 12 vuotta opiskelua pian takana ja vielä väh. 3 edessä että pääsee mihinkään haluamistani ammateista, jotka ei poliisia tai palomiestä kummempia ole. Yhteensä siis 15 vuotta opiskelua, että pääsee hommaan josta tienaa tuurilla 2500e kuukaudessa. Ihme paskaa. Kiitos ja kuittaus.
Ei siitä lukiosta kannata stressiä ottaa, nelosia tulee. Mä olen ainakin lukiossa saanut paremmin kesätöitä, kuin kaksoistutkintoa tekevät vastineeni. Kirjotukset on perseestä, mutta ei multa niitä arvosanoja ole valmistumisen jälkeen kysytty. Kyllä sitä ilman jatkokoulutustakin ansaitsee yli tuon 2500€/kk, jos vaan tekee tarpeeksi töitä. En tarkoita, etteikö jatkokoulutus olisi hyväksi, itsekin jatkan opintoja jahka siihen on rahaa.

Ps. Matikka on perseestä.