apulus
TheAlphaSquad
Kopsaa keskustelu tänne :D
En viitti :D Pätevät kilpaa ja minä välissä vittuilen niille jotta homma ei menis tylsäksi! Taitavat olla iloisia ku ei tarvi mua katella enää..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kopsaa keskustelu tänne :D
En viitti :D Pätevät kilpaa ja minä välissä vittuilen niille jotta homma ei menis tylsäksi! Taitavat olla iloisia ku ei tarvi mua katella enää..
Ei tuo vielä mitään.. Opiskeluaikoina silloisen avokin kanssa nukuimme aamulla sängyssämme, kunnes heräsimme siihen, että ulko-ovi avattiin ja olohuoneessa oli kaksi miestä ja nainen. Vuokraisäntä oli päättänyt tulla näyttämään kämppäämme seuraaville vuokralaisille..Istun paskalla omassa pienessä yksiössäni ja ovikello soi. Raotan vessan ovea ja huudan että menee hetki (ulko-ovi on aivan vessan vieressä). Kohta ulko-ovi aukeaa, nousen ja avaan wc:n oven, että mitäs vittua. Oven takana seisoo 50-vuotias LVI-asentajan käpy ja ite seison pelkästään kalsarit jalassa siinä. Siinä sitten keskellä paskanhajua tuijotettiin toisia. "Hehhe hee, katotaan vaan tuo kätisyys tuosta"
MITÄ VITTUA JOS SAA KYSYÄ? Käynnit piti rajoittua viimeviikkoon eikä tuollaisista ole mitään sovittu. Esimerkiksi jollain olisi voinut lemmikki karata.
Melekonen maailma
Vituttaa kun kaikki on nykyään niin fitnessmallia ja bodaria... Mm. facebookki täynnä jotain keskitysleiriltä karanneita bodareita ja mimmien kuvia jostain vitun kananpaloista................ Voi vittu kun kiinnostaa
Vituttaa kun kaikki on nykyään niin fitnessmallia ja bodaria... Mm. facebookki täynnä jotain keskitysleiriltä karanneita bodareita ja mimmien kuvia jostain vitun kananpaloista................ Voi vittu kun kiinnostaa
Mulla on fb-kaverina yks bodyfitnesskisaaja. Vittu soikoon se vetää keskimäärin 3-4 statuspäivitystä päivässä koskien kisadieettiä, safkoja tai treenejä. Jos ei koske noita, niin seuraavaksi puhutaan koirista, kahvinjuonnista ja muista pienistä arjen askereista.Vituttaa kun kaikki on nykyään niin fitnessmallia ja bodaria... Mm. facebookki täynnä jotain keskitysleiriltä karanneita bodareita ja mimmien kuvia jostain vitun kananpaloista................ Voi vittu kun kiinnostaa
Siis ihan kananfileestä koska #this#is#hardcore#bodybuilding#mealprep#pronutrition#fitness#yolo#crossfit#Mä en tiedä mistä kanapaloista puhut!
On se nyt vittu kumma jos ei pankista saa saatana lainaa. Ihan töissä tässä kumminkin ollaan ja saa jumalauta hattu kourassa olla muutamaa tonnia anelemassa. Onneksi on muitakin pankkeja kuin työ yksi saatanan n:llä alkava. Vittu että vituttaa tommonen.
Murphyn laki: "In order to get a loan you must first prove you don't need one."
Mäkin haluun päästä pätemään. Sellaista kieltä kuin intia ei ole olemassa. Siellä puhutaan esimerkiksi hindiä, bengalia ja sanskriittiä.
Ei.Eli intiaa