Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä vittua? Minkälainen se pullo ja lavuaari on?

No nimenomaan. Pullo on ihan perus, lavuaarikin on. Vituttaa vain, sillä lavuaari oli kiinteä, joten ei ole ihan niin helposti vaihdettavissa.

Naapurin tehoputki moto, tai oikeestaan kaikki tehoputki ritsat...vituttaa yöllä herätä siihen kun homonaama saapuu kotia pärrällään, tekisi mieli puheen sijasta käydä pikabetonilla vuoraamassa tuo äänenvaimentimen irvikuva...

Vitun kerrostaloasuminen ja musiikinkuuntelu. Ei käytännössä voi hyödyntää mun hifejä, kun heti kuuluu naapurille. Kokeilin jopa överidiskanttia, mutta kuuluu silti naapuriin reilusti alle nautinto voimaakkuuksien.

Ristisiteen korjausleikkauksen jälkimenot. Paljastu et oli kierukkaki revennyt molemmin puolin ja osin poistettii ja osin kiinnitettiin uudelleen ja takaristisiteessä myös repeämä...nyt sit vittu homehdutaan himassa...

Ajon juuri tutkaan pitkällä ohituskaistalla rekkajonoa ohittaessani 139km/h satasen rajoituksella => parin tonnin pikavoitto päivän piristykseksi. Yritin saada sen menemään Audin mittarivirheen piikkiin mutta turhaan. Voisi kuvitella minua vituttavan aika vitusti.

Kai sulla on vielä valkoinen Audi?

Istun paskalla omassa pienessä yksiössäni ja ovikello soi. Raotan vessan ovea ja huudan että menee hetki (ulko-ovi on aivan vessan vieressä). Kohta ulko-ovi aukeaa, nousen ja avaan wc:n oven, että mitäs vittua. Oven takana seisoo 50-vuotias LVI-asentajan käpy ja ite seison pelkästään kalsarit jalassa siinä. Siinä sitten keskellä paskanhajua tuijotettiin toisia. "Hehhe hee, katotaan vaan tuo kätisyys tuosta"

MITÄ VITTUA JOS SAA KYSYÄ? Käynnit piti rajoittua viimeviikkoon eikä tuollaisista ole mitään sovittu. Esimerkiksi jollain olisi voinut lemmikki karata.

Melekonen maailma

Innostuin puputtamaan reilumman satsin kaalia ----> armoton turvotus, vatsakipu ja ilmavaivat. Jäi treenitkin välistä sen takia.

Perkeleen mainos- ja ilmaisjakelijat! :curs:

Eivät pääse rappuun, koska alaovi lukossa 24h, joten soittelevat aina randomilla asukkaiden summereita, että joku päästäisi sisään.

EDIT: Tässäkin vanhassa talossa, kun on äänieristykset vähän niin ja näin, niin ensin meinaa saada paskahalvauksen itse, kun se vanhanaikaineen BBZZZZZZ!!!!! pärähtää odottamatta ja sitten se sama surina kuuluu vähän vaimeampana naapurin oven takaa, ja vielä uudelleen ja uudelleen, pikkuhiljaa asteittain vaimentuen, kun jakelija painelee kämppien summereita läpi yläkerroksista alaspäin edeten.

Perkeleen mainos- ja ilmaisjakelijat! :curs:

Eivät pääse rappuun, koska alaovi lukossa 24h, joten soittelevat aina randomilla asukkaiden summereita, että joku päästäisi sisään.

EDIT: Tässäkin vanhassa talossa, kun on äänieristykset vähän niin ja näin, niin ensin meinaa saada paskahalvauksen itse, kun se vanhanaikaineen BBZZZZZZ!!!!! pärähtää odottamatta ja sitten se sama surina kuuluu vähän vaimeampana naapurin oven takaa, ja vielä uudelleen ja uudelleen, pikkuhiljaa asteittain vaimentuen, kun jakelija painelee kämppien summereita läpi yläkerroksista alaspäin edeten.

Haha, itse tein niin, että heitin nipun mainoksia alaovelle, ottakaa siitä saatana. En viitsinyt ruveta häiritsemään ihmisiä pelkkien mainosten takia. Muutenkin hyvin vittumaista hommaa mainosten jako, lopetin parin kuukauden jälkeen.

Tällä hetkellä vituttaa penikat. Piti ruveta lenkkeilemään säännöllisesti, mutta nyt on penikat niin jumissa, että kävelykin sattuu.

Eilen tyttöystävä puhkes itkuun ja kysyin mikä on, niin vastaus oli, et viime kesänä kaks ulkomaalaista miestä oli koittanu raiskata sen:eek: Siinä sitten oot ite turpa auki ja et tiiä mitä sanos... eilisen ja tämän päivän kimpoillu pitkin seiniä! VITUTTAA NIIN PERKELEESTI, KUN EI VOI VAIKUTTAA ASIAAN!!:wall: (Oli pakko saaha purkaa päätä)

Kannattaa rauhoittua ja puhua hänen kanssaan tuosta asiasta ja antaa hänen ymmärtää, ettei se ole hänen syytänsä ja että voi jatkossakin kertoa sulle mitä vaan. Kannattaa vielä varmistaa, että sun nainen ei ole oikeasti joutunut raiskatuksi, muttei uskalla myöntää sitä - Ihan vaan tuohon itkuun viitaten. Sun tuki on sille joka tapauksessa tärkein asia tällä hetkellä. Ja mikäli on tapahtunut enemmän, niin sitten yhdessä hakemaan apua taholta, jossa osataan käsitellä näitä asiota.

Vituttaa nuo koulu"kavereiden" jutut facebookin ryhmäkeskustelussa. Vittu mitä urpoja koko sakki saatana, niin saatanan turhia nörttejä ja viisastelijoita kaikki.

Huomenna 2,5h koulua jäljellä ja sitte se on ADIOS! Jos hyvä tuuri käy nii ei tuon porukan sekaan tarvi palata enää ikinä.

Vituttaa nuo koulu"kavereiden" jutut facebookin ryhmäkeskustelussa. Vittu mitä urpoja koko sakki saatana, niin saatanan turhia nörttejä ja viisastelijoita kaikki.

Huomenna 2,5h koulua jäljellä ja sitte se on ADIOS! Jos hyvä tuuri käy nii ei tuon porukan sekaan tarvi palata enää ikinä.

Kopsaa keskustelu tänne :D

Jaa. Itse olen joskus miettinyt, miten keskustelupalstoilla voisi joskus keskustelun laatu parantua jos ihmiset kirjottaisi sinne omalla nimellään. Sitten avaan facebookin ja totean, että olin väärässä..

Back
Ylös Bottom