Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

"Pöh pöh, kirjoitukset lukematta läpi 8)"

No sehän on harvinaisen selvää :P Itse en vain meinannu tyytyy mihinkää läpipääsyyn vaan tavotteen ois aineki yks Laudatur ja pari eximiaa (nuo pari eximia saattaa tosin mennä magnoiks). Ja mitä tuohon kokeeseen ja vitutukseen tuli niin suurin syy oli varmaankin valvottu yö ja koe vasta 3:lta ja jo aamulla piti lähtä koululle. Saatanan pakko ruotsi! :(

Narttukoirien juoksut. Tai lähinnä se, mitä tuo aiheuttaa omalle uroskoiralle. Jatkuvaa vinkumista ja jaloissa pyörimistä, herkistelee kaikille äänillä, murisee, muffailee, haukahtelee, vinkuu vikisee, murisee, muffailee... Lenkillä vituttaa ku koira on joka kusilänttiä nuolemassa ja pyörii aivan ylikierroksilla. Hermostuttaa.

Ihan semmoinen juttu, että älä vittu hanki lapsia, jos et pysty löytämään niille hoitajaa niiden kesälomien ajaksi. Vituttaa, että lapsettomana pitää olla se, joka joustaa lomissa ja jonka oletetaan aina joustavan.

Vituttaa myös se, että olen liian kiltti toisinaan ja se, kelle annan hyvää hyvyyttäni jonkun etuuden, ei tule vastaan siinä vaiheessa, kun pitäisi arpoa, kumpi saa jonkun uuden etuuden. Eli homma ei mene "puolin ja toisin", vaan joku ottaa aina kun hänelle annetaan eikäikinä anna takaisin. Nyt taisi loppua mun hyvä tahto.

Ei vituta ankarasti, mutta vituttaa silti.

Narttukoirien juoksut. Tai lähinnä se, mitä tuo aiheuttaa omalle uroskoiralle. Jatkuvaa vinkumista ja jaloissa pyörimistä, herkistelee kaikille äänillä, murisee, muffailee, haukahtelee, vinkuu vikisee, murisee, muffailee... Lenkillä vituttaa ku koira on joka kusilänttiä nuolemassa ja pyörii aivan ylikierroksilla. Hermostuttaa.

Pallit pois :)

Ihan semmoinen juttu, että älä vittu hanki lapsia, jos et pysty löytämään niille hoitajaa niiden kesälomien ajaksi. Vituttaa, että lapsettomana pitää olla se, joka joustaa lomissa ja jonka oletetaan aina joustavan.

Vituttaa myös se, että olen liian kiltti toisinaan ja se, kelle annan hyvää hyvyyttäni jonkun etuuden, ei tule vastaan siinä vaiheessa, kun pitäisi arpoa, kumpi saa jonkun uuden etuuden. Eli homma ei mene "puolin ja toisin", vaan joku ottaa aina kun hänelle annetaan eikäikinä anna takaisin. Nyt taisi loppua mun hyvä tahto.

Ei vituta ankarasti, mutta vituttaa silti.

Samaa kiroillut. Anyway, oon nyt päättänyt olla joustamatta tänä vuonna ja taistella haluamani kesälomavaihtoehdon.

Vituttaa niin pjerkeleesti. Motivaatio salilla käyntiin löytyy enenmmänku koskaan mikä on itsessään hyvä. Ongelmana se että olen abi ja kirjotukset alkaa tuossa alle viikon päästä ja kouluhommat yms painaa päälle eikä aikaa ole ja väsymys alkaa painaa jo päälle. Siihen lisätään vielä että tänään yksi koe ja parin tunnin päästä koululle niin ai saamari.

Mulla on tismalleen sama tilanne! Salilla voisin viettää vaikka koko päivän mut sit kun pitäis lukee kirjotuksiin niin alkaa vaan ahdistaa. Mua ei edes kiinnosta ne aineet jotka aion kirjottaa... No, pääasia että saa sen lakin päähän, ja onhan mulla ainakin yks E siellä papereissa jo valmiina :D

Vituttaa firman johdon lyhytnäköisyys ja kykenemättömyys tehdä päätöksiä paljon etukäteen. Tilanne on se että pitäisi tehdä dippatyö ja tuonne firmaan oli sovittu oman pomon kanssa että tekisin sen nykyisen toukokuussa päättyvän sopimuksen jälkeen. Nyt tilanne on kuitenkin se että kiitos munattoman johdon ja taloustilanteen uuden dippatyösopimuksen saaminen on täysin kiven alla. Ja tästä ei saa mitään tietoa pariin kuukauteen edes. Eli nyt pitää käytännössä lähteä lopputyöpaikan hakuun. Olisin mielelläni sen työn nykyiseen firmaan tehnyt, kun tiedän kuviot ja siitä olisi tullut paljon parempi kuin mitä teen jos teen sen täysin uuteen organisaatioon. Perkele. Lisäksi kun vielä duunipaikat on todella kiven alla niin tässä taloustilanteessa voi olla todella hankala saada lopputyöpaikkaa.

Njeep eipä itellääkää nuo pakolliset aineet herätä kummoista kiinnostusta, jos ei enkkua ja yhteiskuntaoppia lasketa. Nooh jos nyt vähän jaksais lueskella ettei sukulaiset pääse liikaa piikittelemään sitten ylioppilas juhlissa :)
Jos haluaa oikeasti jonkinlaista vähänkään korkeammalle tähtäävää tulevaisuutta itselleen rakentaa, niin kannattaa kyllä napata hyvät arvosanat yo-kokeista. Sillä helpottaa todella paljon sisäänpääsyä yliopistoihin, jos sellaiseen haluaa hakea jossain vaiheessa elämää.

Oma systeri ei oikein lukiossa tiennyt mitä haluaisi opiskella, mutta oli pienestä pitäen halunnut opettajaksi. Sitten osittain kirjoitusten jälkeen sille kirkastui, että kyllä se todella haluaa opiskella opettajaksi. Nyt se yrittää jo toista kertaa sisään yliopistoon, mutta vaikeaa sinne on päästä, kun opettajakoulutus on niin haluttu ja toisaalta yo-arvosanat on sillä vain matalaa keskitasoa, joten alkupisteet jää aika vahvasti saamatta. Yritin hieman sanoa, että kannattaisi käydä uusimassa niitä yo-kokeita, mutta kun ei neuvoja uskota niin rampatkoon pääsykokeissa. :)

Vittu mä oon taas kipeenä

Joku jälkitauti?

Tuttu tunne muuten, itte olin 2 viikkoo sängynpohjalla kunnon virukses, 3-4 viikkoo terveenä ja sitte taas 1,5 viikkoo kunnon influenssas, on erittäin vittumaista..

Ärsyttää kun ihmiset eivät vastaa sähköposteihinsa edes näin virallisissa asioissa. En viitsi spämmätä, mutta viikon odottelun jälkeen alkaa jo kyrsiä :jahas:

Joku jälkitauti?

Tuttu tunne muuten, itte olin 2 viikkoo sängynpohjalla kunnon virukses, 3-4 viikkoo terveenä ja sitte taas 1,5 viikkoo kunnon influenssas, on erittäin vittumaista..

Veikkaan kyllä ittelleni kanssa tota jälkitautia.. Vittu ihan älytön vitutus.

Jos haluaa oikeasti jonkinlaista vähänkään korkeammalle tähtäävää tulevaisuutta itselleen rakentaa, niin kannattaa kyllä napata hyvät arvosanat yo-kokeista. Sillä helpottaa todella paljon sisäänpääsyä yliopistoihin, jos sellaiseen haluaa hakea jossain vaiheessa elämää.

Oma systeri ei oikein lukiossa tiennyt mitä haluaisi opiskella, mutta oli pienestä pitäen halunnut opettajaksi. Sitten osittain kirjoitusten jälkeen sille kirkastui, että kyllä se todella haluaa opiskella opettajaksi. Nyt se yrittää jo toista kertaa sisään yliopistoon, mutta vaikeaa sinne on päästä, kun opettajakoulutus on niin haluttu ja toisaalta yo-arvosanat on sillä vain matalaa keskitasoa, joten alkupisteet jää aika vahvasti saamatta. Yritin hieman sanoa, että kannattaisi käydä uusimassa niitä yo-kokeita, mutta kun ei neuvoja uskota niin rampatkoon pääsykokeissa. :)

Tottahan tuo ja kyllähän sitä ois tarkotus ihan ok kirjotuksia kirjottaa, mutta esim tuo kauppatiede mitä itse meinasin lähtä opiskeleen niin sinne nyt tunnu pääsevän kukaan ykkösellä sisään oli hyvin kirjoitettu tai ei. Se että 10 % hakijoista pääse sisään niin kyllä vähäsen latistaa itteääki ;(

Ja mitä nyt opettajien kanssa keskustellut noista yliopistoista niin tottakai he kannustavat siihen että heti ensimmäisellä pääsisi sisään. Tosin he myös tiedostavat ja tuntuvat pitävän sitä normaalina että sillä ensimmäisellä kerralla vähän katotaan että miten homma toimii ja suurin osa ei pääse sillä sisään.

Noh onneks intti tuossa välissä niin eiköhän sillä tokalla yrityksellä intin jälkeen viimeistään päässä sisään ! :)

Noniin, kaikki meni niinkuin pitää. Elikkä justiinsa tuli sähköpostitse tieto että pomo saipi potkut. Vittuuntuneisuus päättyi siihen ja selkä kiittää. :)
Mä niin odotan että itsekin saisin samanlaisen sähköpostin :rolleyes:

Perjantaina vitutti pomon puuhat ja munattomuus niin, että lähdin puolilta päivin jo töistä. Nyt vituttaa mennä huomenna jauhamaan niistä samoista asioista, jotka perjantaina jäi kesken. Luojan kiitos se ei ole sentään samassa kaupungissa töissä!

Aamupaino 99,1

zZNMLf4.gif

Epärehelliset autokauppiaat vituttavat. Istun tässä autoliikkeen pihalla autossa ja venaan kun mies käy selvittämässä miksi kauppias myi auton joka MB:n merkkihuollon mukaan on tiekelvoton ja vaarallinen. Jos kauppias ei anna rahoja ja/tai vaihdossa annettua autoa takaisin niin tulee rikosilmoitus ja pahimmassa tapauksessa meillä ei sit ole autoa käytössä jos vanha on myyty :jahas: pakistanilaisilta ei pitäisi ikinä ostaa mitään.

Epärehelliset autokauppiaat vituttavat. Istun tässä autoliikkeen pihalla autossa ja venaan kun mies käy selvittämässä miksi kauppias myi auton joka MB:n merkkihuollon mukaan on tiekelvoton ja vaarallinen. Jos kauppias ei anna rahoja ja/tai vaihdossa annettua autoa takaisin niin tulee rikosilmoitus ja pahimmassa tapauksessa meillä ei sit ole autoa käytössä jos vanha on myyty :jahas: pakistanilaisilta ei pitäisi ikinä ostaa mitään.

Noiden kanssa saa kyllä olla tarkkana ja selvittää kaiken mahdollisen. Ensi auton kun haen jostain "jobbarilta", niin tutkin kyllä joka saatanan asian. Pitää kyhätä joku muistilista, että muistaa kaiken tarkastaa varmasti :D

Noiden kanssa saa kyllä olla tarkkana ja selvittää kaiken mahdollisen. Ensi auton kun haen jostain "jobbarilta", niin tutkin kyllä joka saatanan asian. Pitää kyhätä joku muistilista, että muistaa kaiken tarkastaa varmasti :D

Tämä supermyyjä kehtasi vielä väittää että auto on täysin turvallinen ja MB:n tarkastus liioittelee vaikka autosta on etupyöriä yhdessä pitävä osa osittain haljennut, jarruissa on kaapelissa tms vikaa ja huoltomiehet sanoivat ettei sillä missään nimessä saa ajaa pitkiä matkoja. Saatiin onneksi vanha auto ja rahat takaisin, saa nähdä onko myyjä tehnyt koiruuksia vanhalle autolle...en ihmettelisi.

Back
Ylös Bottom